IKM uke 44

Oh my, oh my!!! :rolleyes:
Ser jo streken!!

Ta ny i morgen tidlig da! :D:D:D

Lurer litt på om jeg skal våge meg på en test i morgen selv.. 7 dpo i morgen. Tenkte igrunn det var for tidlig, med streken din gir jo håp!:Heartpink
Jeg får nok fort negativ i morgen. Blir litt for sprøtt. Tester for gøy så får vi se! :D

Jeg får nok fort negativ i morgen. Blir litt for sprøtt. Tester for gøy så får vi se! :D

Hvordan gikk det??:D

Jeg våget meg på en test i dag. hehe. 7 dpo liksom:facepalm:

...og ikke nok med det - bruke rfsu strimmel (er det muuulig) - og de er kjent for sine skyggestreker. Noe jeg altså har fått:confused: Ser det kanskje ikke så godt på bildet.. Skyggestreken er sterkere i virkeligheten enn på bildene.
Med tidligere erfaring kan jeg derfor ikke bli glad, for dette er 3.gang jeg opplever skyggestrek i min prøveperiode. :shifty:
Venter på ladning med babyplan tester:D

Vedlegg

• 20191022_071138.jpg
    20191022_071138.jpg
    18,4 KB · Visninger: 87
  • 20191022_070730.jpg
    20191022_070730.jpg
    32,7 KB · Visninger: 85
  • 20191022_070740.jpg
    20191022_070740.jpg
    32,1 KB · Visninger: 79
Last edited:
Ååååå.. gratulerer..!!! :love017

Vi ble gravide samme pp’en som bryllupet vårt i fjor, håper det er lykkebringende for deg og!

lov å håpe, hadde positive el-tester i starten av bryllupsuka :)

4dpo og klør i fingrene etter å teste:p har 60 tester fra eBay :joyful::facepalm:

Jeg er overraskende avslappet denne pp. Ikke troa, føler ingen trang etter å teste. Ikke symptomer..
oppblåst i dag, men det kan være mange grunner..

Hvordan gikk det??:D

Jeg våget meg på en test i dag. hehe. 7 dpo liksom:facepalm:

...og ikke nok med det - bruke rfsu strimmel (er det muuulig) - og de er kjent for sine skyggestreker. Noe jeg altså har fått:confused: Ser det kanskje ikke så godt på bildet.. Skyggestreken er sterkere i virkeligheten enn på bildene.
Med tidligere erfaring kan jeg derfor ikke bli glad, for dette er 3.gang jeg opplever skyggestrek i min prøveperiode. :shifty:
Venter på ladning med babyplan tester:D

Hehe jeg kjenner til!
Hadde en ganske så "sterk" skyggestrek som ikke ble til noe for 2 måneder siden.

Denne måneden har jeg kjent på kroppen at jeg "er gravid".. det har stemt i de 3 gangene jeg var gravid. Så tok en tidlig test som din i dag...

Vedlegg

• 20191022_094703.jpg
    20191022_094703.jpg
    12,4 KB · Visninger: 101
Hehe jeg kjenner til!
Hadde en ganske så "sterk" skyggestrek som ikke ble til noe for 2 måneder siden.

Denne måneden har jeg kjent på kroppen at jeg "er gravid".. det har stemt i de 3 gangene jeg var gravid. Så tok en tidlig test som din i dag...

Oi!:woot::woot: Ser streken der ja!! Gratulerer!!:D

Jeg fant den frem igjen når jeg kom hjem nå.. og streken er der ennå. Brukte blitz. Legger ved bilde til tydning:bookworm:
Tok ny test, men den ble helt hvit. Så må se i morgen tidlig igjen.:wacky:

Vedlegg

• 20191022_165156.jpg
    20191022_165156.jpg
    39,9 KB · Visninger: 78
  • Screenshot_20191022-165335_Negative Image.jpg
    Screenshot_20191022-165335_Negative Image.jpg
    15,8 KB · Visninger: 71

Jeg fant den frem igjen når jeg kom hjem nå.. og streken er der ennå. Brukte blitz. Legger ved bilde til tydning:bookworm:

Jeg ser.. jeg ser!!
Krysser fingrene!!!

Takk for det. Jeg tør ikke å håpe. Som sagt strekken var lik sterk for 2 måneder siden men så kom mensen...
Tok to tester i dag... en sånn strimmel som ble nesten helt hvit.. og en rfsu fra butikken som ble sånn det forrige bilde

Så nå tror jeg venter et par dager til hvis jeg klarer hehe..

Jeg ser.. jeg ser!!
Krysser fingrene!!!

Takk for det. Jeg tør ikke å håpe. Som sagt strekken var lik sterk for 2 måneder siden men så kom mensen...
Tok to tester i dag... en sånn strimmel som ble nesten helt hvit.. og en rfsu fra butikken som ble sånn det forrige bilde

Så nå tror jeg venter et par dager til hvis jeg klarer hehe..

Blæh.. Skjønner deg godt. :shifty:
Har hatt to svake tidligere før mensen kom..
Meeeeen, får følge med - for er jo spennende og!! Er litt sånn Lotto følelse. Sitter og følger med på tallene! Hehe.

Vi får gå for en ny test i morgen tidlig.:pompus::D

Skimter noe her!! Artig med en gjeng tidligtestere. Særlig når alle får strek :hilarious: Veldig enig med det du skrev om Lotto. Akkurat sånn!

Blæh.. Skjønner deg godt. :shifty:
Har hatt to svake tidligere før mensen kom..
Meeeeen, får følge med - for er jo spennende og!! Er litt sånn Lotto følelse. Sitter og følger med på tallene! Hehe.

Vi får gå for en ny test i morgen tidlig.:pompus::D
Ja ! Helt sant! :-)
Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle teste denne månenden

Ja! Vi får gjøre det!

Skimter noe her!! Artig med en gjeng tidligtestere. Særlig når alle får strek :hilarious: Veldig enig med det du skrev om Lotto. Akkurat sånn!

Hm.. Ja. Verker i korsryggen og nederst i magen. Veldig skiftende humør på meg og:facepalm:.. Kan jo være PMS.. Men en hel uke før? Hm.. Håper så sterkt nå. Har jo prøvd en stund:Heartpink
Blir spennende i morgen tidlig:smiley-angelic001

Syns jeg ser streker på disse testene jeg! Håper det er babystreker som blir sterkere og sterkere :joyful:

Her er jeg 6 dpo idag og føler meg uggen. Altfor tidlig for å være gravidrelatert, men tankene spinner jo såklart uansett! Puppene kjennes tung ut, litt småømme, jeg er dårlig i magen og svimmel og småkvalm, men sistenevnte er jeg ofte. Føler meg rett og slett litt rar :p De siste dagene har jeg hatt verk i korsryggen som går nedover lårene også. Våkner vel opp med influensa imorgen :nailbiting:

Back
Topp