IKM uke 44

Julismil - 26 år - PP1? - B2 - El 15/16.10 - IKM 29/30.10

Skriver PP1 med spørsmålstegn fordi vi egentlig ikke var tenkt til å prøve igjen helt enda. Tenkte kanskje mer over nyttår. Men, med ferie og tid til overs i en travel småbarnsperiode, gikk det som det gikk. Definerer meg ikke som sånn veldig aktiv prøver, sånn jeg var med førstemann, men melder meg allikevel inn her siden vi på en måte har tjuvstartet litt:joyful: Så får vi se om dette var startskuddet for aktiv prøving, eller om vi venter til nyttår allikevel. Regner altså ikke med å bli gravid nå:p
 
Julismil - 26 år - PP1? - B2 - El 15/16.10 - IKM 29/30.10

Skriver PP1 med spørsmålstegn fordi vi egentlig ikke var tenkt til å prøve igjen helt enda. Tenkte kanskje mer over nyttår. Men, med ferie og tid til overs i en travel småbarnsperiode, gikk det som det gikk. Definerer meg ikke som sånn veldig aktiv prøver, sånn jeg var med førstemann, men melder meg allikevel inn her siden vi på en måte har tjuvstartet litt:joyful: Så får vi se om dette var startskuddet for aktiv prøving, eller om vi venter til nyttår allikevel. Regner altså ikke med å bli gravid nå:p

velkommen :) sånn var jeg i starten også, første pp prøvde vi ikke aktivitet, men tok den med og var med å skravlet osv :)
 
Kan kanskje se ut som at el har vært ila dagen. Det øverste bilder er fra i morges. Det nederste er helt ferskt.

skal ta enda en i kveld. :)
 

Vedlegg

  • 70ADD457-44ED-4D52-8AEB-1CA7F6303A8B.jpeg
    70ADD457-44ED-4D52-8AEB-1CA7F6303A8B.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 66
  • 9A3C1522-9E47-4584-9045-5ACD26079DDA.jpeg
    9A3C1522-9E47-4584-9045-5ACD26079DDA.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 52
velkommen :) sånn var jeg i starten også, første pp prøvde vi ikke aktivitet, men tok den med og var med å skravlet osv :)


Takk for det. Kjekt å ha en plass å skravle. Var aktiv her når jeg prøvde og gikk gravid med snuppa :)
 
Yay.! Da er vi i gang igjen, etter fødsel i April, har positiv ELtest i dag. Ikke godt å si hvordan denne syklusen blir, men hiver meg inn i gruppa. :dummy:

B82 - 37år - PP1 - B3 - EL 16/17.10 - IKM 30/31.10
 
Negativ el test i dag! Men jeg vet den er like rundt hjørnet ❤️
 
Yay.! Da er vi i gang igjen, etter fødsel i April, har positiv ELtest i dag. Ikke godt å si hvordan denne syklusen blir, men hiver meg inn i gruppa. :dummy:

B82 - 37år - PP1 - B3 - EL 16/17.10 - IKM 30/31.10
SEN86 - 31år - PP14 - EL 16.10 - IKM 31.10 :happy:

lagt dere til. Velkommen inn i uke 44 :D
 
Kan kanskje se ut som at el har vært ila dagen. Det øverste bilder er fra i morges. Det nederste er helt ferskt.

skal ta enda en i kveld. :)

kan se sånn ut ja :)
 
Det med EL slim er ikke sant :) Jeg hadde ikke merkbart EL slim da vi prøvde på de to barna vi har. Det klaffet i pp3 og pp1 :)

Jeg har gått på første runde med Letrozol denne syklusen(pga lang syklus), det gjorde så jeg fikk mer EL slim.
Tusen takk for oppmuntrende ord! Jeg hadde jo el slim når vi prøvde på førstemann, og det tok to år(gikk første syklus jeg fikk pergo++), så sånn sett burde jeg ikke deppe over manglende el slim nå, siden det tydeligvis ikke var ensbetydende med å bli gravid den gangen i hvert fall! Håper letrozolen gir resultater for deg! Hvor gamle er barna dine?
 
Tusen takk for oppmuntrende ord! Jeg hadde jo el slim når vi prøvde på førstemann, og det tok to år(gikk første syklus jeg fikk pergo++), så sånn sett burde jeg ikke deppe over manglende el slim nå, siden det tydeligvis ikke var ensbetydende med å bli gravid den gangen i hvert fall! Håper letrozolen gir resultater for deg! Hvor gamle er barna dine?
Takk :shy: Håper det klaffer fort og at Letrozolen hjelper deg også :)

Barna mine er 2,5 og 3,5 år :shy: 11,5 mnd i mellom dem.
 
IKM 31.10, tror det var tidlig eggløsning denne PP pga sterke eggløsningssmerter på CD 11 og 12. PP3/PP4, da vi hadde en marsspire som vi mistet i august etter å ha blitt gravid på første forsøk. Prøver på barn nr 2.
 
Så hyggelig at vi er 21 stk med ikm uke 44 nå :D
 
Back
Topp