Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hopper rett inn her siden tr kom idag. Inn på bsbyplan og bestille nye tester
Regner med jeg kommer til å havne inn her. Hadde inn i går og ingen TR, men negativ test, så regner med syklusen tuller litt. Så jeg er klar for pp3... bare TR kommer da.
Melder meg her med noe forvehold:
Mammaentil1 - 31 - pp3 -b2 - en 18-19/10 -ikm 2-3/11
Vi orket ikke noe på bryllupsnatten. Kom hjem i 3 tiden. Jeg var 4 mnd på vei. La oss til å sove. Men tenk for en koselig historie. At babyen ble til på bryllupsnatten.Disse dagene i ingenmannsland er så kjedelige.. CD6, tr dro sin vei i går. Estimert eggløsning like rundt bryllupsdagen, håper en dag eller to før - redd jeg er for trøtt til å legge inn aksjer på bryllupsnatta (som Flo mener er min siste fertile dag)
Vi orket ikke noe på bryllupsnatten. Kom hjem i 3 tiden. Jeg var 4 mnd på vei. La oss til å sove. Men tenk for en koselig historie. At babyen ble til på bryllupsnatten.
Jeg klarer for det meste å ikke bry meg denne pp. Temper ikke. Mannen reiser offshore når som helst. Siste beskjed var på torsdag. Uviss hvilken lengde. Så da blir det ikke noe av denne pp.
Kjedelige dager dette. Går bare å venter og venter men tr ferdig så da går det i riktig retning drikke litt vin i helga kose seg mens man kan
Jeg begynte i dag med monitoren. Den viste lav. Mannen reiser i morgen. Så typisk at dette går i vasken.Når tenker dere å starte å teste etter EL, hvis det skal testes da
Lørdag er planen da er jeg på cd8Når tenker dere å starte å teste etter EL, hvis det skal testes da
Jeg må nok hoppe til uke 45 jeg. TR kom nemlig 5 dager forsinket denne pp