IKM uke 44

Regner med jeg kommer til å havne inn her. Hadde inn i går og ingen TR, men negativ test, så regner med syklusen tuller litt. Så jeg er klar for pp3... bare TR kommer da.

Melder meg her med noe forvehold:

Mammaentil1 - 31 - pp3 -b2 - en 18-19/10 -ikm 2-3/11
 
Regner med jeg kommer til å havne inn her. Hadde inn i går og ingen TR, men negativ test, så regner med syklusen tuller litt. Så jeg er klar for pp3... bare TR kommer da.

Melder meg her med noe forvehold:

Mammaentil1 - 31 - pp3 -b2 - en 18-19/10 -ikm 2-3/11

La deg inn, så ser vi hvordan det blir :)
 
Disse dagene i ingenmannsland er så kjedelige.. CD6, tr dro sin vei i går. Estimert eggløsning like rundt bryllupsdagen, håper en dag eller to før - redd jeg er for trøtt til å legge inn aksjer på bryllupsnatta (som Flo mener er min siste fertile dag) :laughing002
 
Disse dagene i ingenmannsland er så kjedelige.. CD6, tr dro sin vei i går. Estimert eggløsning like rundt bryllupsdagen, håper en dag eller to før - redd jeg er for trøtt til å legge inn aksjer på bryllupsnatta (som Flo mener er min siste fertile dag) :laughing002
Vi orket ikke noe på bryllupsnatten. Kom hjem i 3 tiden. Jeg var 4 mnd på vei. La oss til å sove. Men tenk for en koselig historie. At babyen ble til på bryllupsnatten.
Jeg klarer for det meste å ikke bry meg denne pp. Temper ikke. Mannen reiser offshore når som helst. Siste beskjed var på torsdag. Uviss hvilken lengde. Så da blir det ikke noe av denne pp.
 
Vi orket ikke noe på bryllupsnatten. Kom hjem i 3 tiden. Jeg var 4 mnd på vei. La oss til å sove. Men tenk for en koselig historie. At babyen ble til på bryllupsnatten.
Jeg klarer for det meste å ikke bry meg denne pp. Temper ikke. Mannen reiser offshore når som helst. Siste beskjed var på torsdag. Uviss hvilken lengde. Så da blir det ikke noe av denne pp.

Så leit med denne pp :( vi får jo fint utbyttet denne, bare håper EL er på plass sånn at det ikke blir bryllupsnatta.. får vel bare ta det som det kommer!
 
Med nr 1 prøvde vi i 2 år før jeg ble gravid og da ble jeg det første syklus med pergotime. Kjenner at vi ikke orker å prøve så lenge denne gangen så i dag har jeg vært hos legen og fått resept på letrozol. Blir ikke oppstart før neste syklus da. Spent på om det vil gi oss positivt resultat igjen.
 
Jeg er på en måte glad for at denne uken og neste er veldig hektisk, da får tiden litt fortere.. men samtidig er jeg skikkelig trøtt og sliten om dagen. Oppe 05 hver morgen, og det skjer noe nesten hver ettermiddag/kveld. Siste innspurten til bryllupet som er 19.10 :love7
 
:angel4Kjedelige dager dette. Går bare å venter og venter :banghead: men tr ferdig så da går det i riktig retning:) drikke litt vin i helga:p kose seg mens man kan :shy:
 
:angel4Kjedelige dager dette. Går bare å venter og venter :banghead: men tr ferdig så da går det i riktig retning:) drikke litt vin i helga:p kose seg mens man kan :shy:

Disse dagene er liksom ikke noe :p jeg kommer til å drikke i bryllupet også, EL er et par dager før tror (håper ) jeg..
 
Da er jeg blitt forkjølet. Sitter og nyser og renner fra nesen. Tror jeg spør om fri noen dager. Skal begynne å teste etter el i morgen. Kan jo krysse fingrene for at den kommer ekstra tidlig denne pp.
 
Når tenker dere å starte å teste etter EL, hvis det skal testes da :)
 
Jeg er usikker på om jeg skal gjøre noe spesielt denne pp. Får uansett vite om tr kommer når jeg er på jobbreise eller ikke :hilarious:
 
Hadde positive EL-tester CD16 i pp1, CD15 og CD16 i pp2. Er på CD10 i morgen så jeg venter nok til over helgen..
 
flere med ikm i uke 44 som vil være med oss? :)
 
Back
Topp