Her er ikke el før til torsdag. Men vi øver oss på å legge inn aksjer da
Fint å øve også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er ikke el før til torsdag. Men vi øver oss på å legge inn aksjer da
HurraHer se det sånn ut pr nå. Fikk lagt inn aksjer på første fertile dag (torsdag), søndag og nå er det mandag, tirsdag, onsdag enten vi vil eller ikke
Da sa monitoren høy i dag. Kan jo håpe det er Max i morgen så får de siste sædcellene et håp om at de funker og at det er en mikroskopisk sjangse for at det treffer og blir en baby av det. Det positive hvis el er nå er st da kommer mannen hjem til neste el hvertfall. Må fokusere på det positive.
Da melder jeg meg inn her Får håpe eltestene kommer tidsnok
Hepe - 35 - PP4- B5 - EL 03.11 - IKM 18.11
Ja, hehe Så på kalenderen, og tok den uken el er forventet Får skylde på smertene etter å ha trukket visdomstannendu skal nok inn i uke 47 (eller noe) med ikm 18.11. Vi har ikm uke 44
Fortsatt positiv el test i dag. Det som bekymrer meg er at jeg aldri får el-slim lenger... googlet i natt og fant info om at man ikke kan bli gravid uten el-slim. Så da føler jeg det er kjørt uansett. Neste mnd skal jeg få letrozol, usikker på om det vil hjelpe på dette
Det med EL slim er ikke sant Jeg hadde ikke merkbart EL slim da vi prøvde på de to barna vi har. Det klaffet i pp3 og pp1Fortsatt positiv el test i dag. Det som bekymrer meg er at jeg aldri får el-slim lenger... googlet i natt og fant info om at man ikke kan bli gravid uten el-slim. Så da føler jeg det er kjørt uansett. Neste mnd skal jeg få letrozol, usikker på om det vil hjelpe på dette