IKM uke 44

Her se det sånn ut pr nå. Fikk lagt inn aksjer på første fertile dag (torsdag), søndag og nå er det mandag, tirsdag, onsdag enten vi vil eller ikke :hilarious:
 

Vedlegg

  • A4A537B6-27D3-4D82-BF91-D6ACA3EE06E1.jpeg
    A4A537B6-27D3-4D82-BF91-D6ACA3EE06E1.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 50
tulips - 30 år - PP2(PP1 etter kjemisk/tidlig SA) - B3 - EL 13-14/10 - IKM 27-28/10
 
Her se det sånn ut pr nå. Fikk lagt inn aksjer på første fertile dag (torsdag), søndag og nå er det mandag, tirsdag, onsdag enten vi vil eller ikke :hilarious:
Hurra :glasses1

Her er min :smiley-ashamed005
 

Vedlegg

  • D411A39F-09E7-4BA6-B5C0-DE0EAE49A8AC.png
    D411A39F-09E7-4BA6-B5C0-DE0EAE49A8AC.png
    119,9 KB · Visninger: 65
Vil ikke legge min ut. :facepalm: Mannen reiste på fredag. Så nå går jeg nesten å håper på en ny 50 dagers så han rekker hjem før el. Eller at den er positiv i morgen så aksjene hjelper. Sist aksje ble lagt torsdag.
 
Man skal vel egentlig ikke ta flere tester etter positiv, men jeg tar en til å håper den er negativ :p
 
Helt klart negativ igjen ;)
 

Vedlegg

  • 64A3A98C-83CE-41A5-9216-03E7448510F7.jpeg
    64A3A98C-83CE-41A5-9216-03E7448510F7.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 33
Her er vi i full gang med sengeaktivitet uansett form på kvelden:hilarious: EL i går eller i dag, så bare å kjøre på. Flo mener siste fertile dag er i morgen, så får legge inn aksjer i dag og i morgen også i alle fall. Så kan vi heldigvis ta det med ro de nestene dagene. Her er siste innspurten inn mot bryllupet igang, fire dager igjen nå!

Dagene etter bryllupet kommer til å gå tregt i forhold til å vente på testing. Dagene mot EL gikk fort fort pga planleggingen ;D
 
Da sa monitoren høy i dag. Kan jo håpe det er Max i morgen så får de siste sædcellene et håp om at de funker og at det er en mikroskopisk sjangse for at det treffer og blir en baby av det. Det positive hvis el er nå er st da kommer mannen hjem til neste el hvertfall. Må fokusere på det positive.
 
Da sa monitoren høy i dag. Kan jo håpe det er Max i morgen så får de siste sædcellene et håp om at de funker og at det er en mikroskopisk sjangse for at det treffer og blir en baby av det. Det positive hvis el er nå er st da kommer mannen hjem til neste el hvertfall. Må fokusere på det positive.

Håper på det beste :)
 
Er enten 1 dpo i dag eller i morgen, men for å være på den sikre siden stater jeg å telle dpo i morgen :)

Her er alle tankene i bryllupsplanleggingen til vår store dag på lørdag, men fikk svist inn testing etter EL og kjørt på med pliktsex :hilarious:
 
Da melder jeg meg inn her:) Får håpe eltestene kommer tidsnok:p

Hepe - 35 - PP4- B5 - EL 03.11 - IKM 18.11
 
Da melder jeg meg inn her:) Får håpe eltestene kommer tidsnok:p

Hepe - 35 - PP4- B5 - EL 03.11 - IKM 18.11

du skal nok inn i uke 47 (eller noe) med ikm 18.11. Vi har ikm uke 44 :)
 
Jeg har egentlig distansert meg litt fra prøvingen nå. Ble såå skuffet når TR kom denne gang og gravde meg helt ned. Skal ikke teste eller tempe, men følger jo automatisk med på slim og har sex uten beskyttelse da, men ikke noe mer. Jeg blir jo alltid mer frisky rundt el uansett, så bare følge tegna :p Skal fokusere på hestene, og ri nå mens jeg har mulighet så jeg ikke graver meg ned i ikmland. Så vi får se!
 
du skal nok inn i uke 47 (eller noe) med ikm 18.11. Vi har ikm uke 44 :)
Ja, hehe:hilarious: Så på kalenderen, og tok den uken el er forventet :p Får skylde på smertene etter å ha trukket visdomstannen:arghh::p
 
Fortsatt positiv el test i dag. Det som bekymrer meg er at jeg aldri får el-slim lenger... googlet i natt og fant info om at man ikke kan bli gravid uten el-slim. Så da føler jeg det er kjørt uansett. Neste mnd skal jeg få letrozol, usikker på om det vil hjelpe på dette
 
Fortsatt positiv el test i dag. Det som bekymrer meg er at jeg aldri får el-slim lenger... googlet i natt og fant info om at man ikke kan bli gravid uten el-slim. Så da føler jeg det er kjørt uansett. Neste mnd skal jeg få letrozol, usikker på om det vil hjelpe på dette

håper det ikke stemmer! Jeg har ikke så mye peiling dessverre :(
 
Fortsatt positiv el test i dag. Det som bekymrer meg er at jeg aldri får el-slim lenger... googlet i natt og fant info om at man ikke kan bli gravid uten el-slim. Så da føler jeg det er kjørt uansett. Neste mnd skal jeg få letrozol, usikker på om det vil hjelpe på dette
Det med EL slim er ikke sant :) Jeg hadde ikke merkbart EL slim da vi prøvde på de to barna vi har. Det klaffet i pp3 og pp1 :)

Jeg har gått på første runde med Letrozol denne syklusen(pga lang syklus), det gjorde så jeg fikk mer EL slim.
 
Back
Topp