Mammaentil1
Glad i forumet
den er grei lykke til der!
Jo takk for det =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den er grei lykke til der!
De kommer nok etter hvert. Sist gruppe kom det inn folk til siste sluttIngen flere som vil bli med oss?
De kommer nok etter hvert. Sist gruppe kom det inn folk til siste slutt
Jeg har begynt å få masse murringer men monitoren sier lav. Sist pp hadde jeg høy denne dagen i syklusen. Lurer på om dette blir en lang syklus. Har hatt 33 dager 48 dager så 30 dager. Siden mannen er vekke så gjør d ikke strengt tatt noe om det blir en 48 dager syklus men vil jo ha normale sykluser.ja, regner med det kommer flere inn her nærmere ikm
Skal i følge beregningene hatt el i går.. Tatt el test siste tre dager som har vært negative. Heller ingen symptomer, hatt ganske tydelige symptomer rundt el de forrige gangene. Håper el bare er litt forsinket. Redd jeg brått har en mnd uten el.. Da mister vi jo en hel pp Krysser fingrene for positiv el ila de neste dagene!
Tusen takk, jeg er forresten 35 år, glemte visst å skrive dDere nye er lagt til velkommen til uke 44
Krysser fingrene for at den kommer i løpet av de neste dagene. Jeg vet hvertfall hvordan det er, har ikke hatt problem med å vite når el har vært det siste året, men forrige mnd når vi liksom skulle begynne å prøve, da fant jeg den ikke. Det viste seg at den var tidligere enn forventet for min del.Skal i følge beregningene hatt el i går.. Tatt el test siste tre dager som har vært negative. Heller ingen symptomer, hatt ganske tydelige symptomer rundt el de forrige gangene. Håper el bare er litt forsinket. Redd jeg brått har en mnd uten el.. Da mister vi jo en hel pp Krysser fingrene for positiv el ila de neste dagene!
Håper det klaffer selv om du ikke var forberedtTror jammen EL-testen er positiv