IKM uke 44

Ingen flere som vil bli med oss? :)
 
ja, regner med det kommer flere inn her nærmere ikm :)
Jeg har begynt å få masse murringer men monitoren sier lav. Sist pp hadde jeg høy denne dagen i syklusen. Lurer på om dette blir en lang syklus. Har hatt 33 dager 48 dager så 30 dager. Siden mannen er vekke så gjør d ikke strengt tatt noe om det blir en 48 dager syklus men vil jo ha normale sykluser.
 
Jeg tok første test i dag, som forventet negativ. Forventet EL godt ut i neste uke så :p
 
*lillemas* 33, pp1, b2, 16/10. 31/10.
 
Hadde ikke lyst å melde meg inn i ikm gruppe før jeg visste når el ble da jeg ikke klarte å finne den forrige mnd. Men er så kjedelig å gå å vente alene:p så jeg melder meg inn med min litt ustabile syklus:p forrige gang var den på 26 dager. Denne gang har jeg allerede testet noen dager i håp om å ikke gå glipp av den;) Med utgangspunkt i min «normale» syklus kan jeg skrives opp på :

PP1 - B3 - EL 20.10 - IKM 03.11
 
Dere nye er lagt til :) velkommen til uke 44 :D
 
Jeg tar nok EL test i kveld også. Har noen rare smerter/ubehag på høyre side, men ut i fra de to forrige mnd er det fortsatt noen dager til EL..
 
Tror jammen EL-testen er positiv :happy:
 

Vedlegg

  • 24A834C9-DE90-4110-ABCF-9F36E38C9478.jpeg
    24A834C9-DE90-4110-ABCF-9F36E38C9478.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 49
Skal i følge beregningene hatt el i går.. Tatt el test siste tre dager som har vært negative. Heller ingen symptomer, hatt ganske tydelige symptomer rundt el de forrige gangene. Håper el bare er litt forsinket. Redd jeg brått har en mnd uten el.. Da mister vi jo en hel pp :( Krysser fingrene for positiv el ila de neste dagene!
 
Skal i følge beregningene hatt el i går.. Tatt el test siste tre dager som har vært negative. Heller ingen symptomer, hatt ganske tydelige symptomer rundt el de forrige gangene. Håper el bare er litt forsinket. Redd jeg brått har en mnd uten el.. Da mister vi jo en hel pp :( Krysser fingrene for positiv el ila de neste dagene!

håper den bare er litt sen :)

jeg var ikke forberedt på positiv test i kveld!
 
Skal i følge beregningene hatt el i går.. Tatt el test siste tre dager som har vært negative. Heller ingen symptomer, hatt ganske tydelige symptomer rundt el de forrige gangene. Håper el bare er litt forsinket. Redd jeg brått har en mnd uten el.. Da mister vi jo en hel pp :( Krysser fingrene for positiv el ila de neste dagene!
Krysser fingrene for at den kommer i løpet av de neste dagene. Jeg vet hvertfall hvordan det er, har ikke hatt problem med å vite når el har vært det siste året, men forrige mnd når vi liksom skulle begynne å prøve, da fant jeg den ikke. Det viste seg at den var tidligere enn forventet for min del.
 
Fortsatt positiv :)
 

Vedlegg

  • 65EA5BA1-4356-4993-B816-268368F22CB1.jpeg
    65EA5BA1-4356-4993-B816-268368F22CB1.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 36
Back
Topp