IKM uke 30 ~2020

8 egg? Oi shiiiit!

Når jeg tenker meg om var jeg jo der for et års tid siden hvor hun sa jeg hadde hatt eggløsning. Fikk mensen 10-11 dager senere ;)
Bortkastet at kroppen sløser sånn med eggene, trenger jo bare ett om gangen :laughing021
Virker som det var et bra antall.
 
Har forskjellige apper der det står jeg skulle hatt EL 9-11-12 så er litt forvirrende :confused:
Ikke så lett å bli klok på de appene alltid. Forskjellig info de går etter i forhold til lengde på syklus. Men jo flere sykluser man plotter inn jo mer rett blir det.
 
Gynekolog imorgen! Håper hun ser at EL har vært - da er jeg potensielt 2 eller 3 dpo idag :)
 
CD13 og positiv EL test, ingen tvil :D

B642B1A7-116F-4532-9346-7AB8CACB75EF.jpeg
 
Gynekolog imorgen! Håper hun ser at EL har vært - da er jeg potensielt 2 eller 3 dpo idag :)

Hun kunne ikke garantere eggløsning pga veldig mange follikler, men lukket tapp og "riktig" slim ift tidspunktet. Så får se om 10ish dager om mensen kommer. Regner med jeg da er 3-4 dpo idag :)
 
Og alt finfint, mulig noe hjerteformet livmor, men ingenting som skulle indikere tidlig fødsel.
 
Hatt vekkerklokke på grisetidlig denne måneden for å få pålitelig temp siden den har variert litt for mye (og vært høy frem til rett før eggløsning) de forrige månedene, men pålitelig ble det visst ikke likevel. Skulle så gjerne fått bekreftet at jeg faktisk HAR hatt eggløsning... Men å bli vekket, tempe og miste en halvtime-time med søvn før jeg klarer å sovne igjen, frister egentlig ikke å fortsette med. Særlig ikke når vi skal på ferie og jeg kunne sovet lange sløve morgener...
 

Vedlegg

  • 4066047E-68FC-4EB4-98FB-8E31E9015310.jpeg
    4066047E-68FC-4EB4-98FB-8E31E9015310.jpeg
    66 KB · Visninger: 57
Tror aldri jeg har hatt så lyst på kaffe før, men jeg kutter alltid ned på kaffen i dpo land, til én kaffe om dagen.
Men vurderer å stikke ned på nabocafeen og kjøpe meg en koffeinfri kaffe så kan jeg late som om det er ordentlig kaffe :hilarious:

Andre som pleier å kutte ned og sliter? :rolleyes:
 
Tror aldri jeg har hatt så lyst på kaffe før, men jeg kutter alltid ned på kaffen i dpo land, til én kaffe om dagen.
Men vurderer å stikke ned på nabocafeen og kjøpe meg en koffeinfri kaffe så kan jeg late som om det er ordentlig kaffe :hilarious:

Andre som pleier å kutte ned og sliter? :rolleyes:
Jeg drikker lite kaffe men nå som jeg leste det her har jeg skikkelig lyst på en kopp :laughing021 Tar meg en og sier det var gruppepress jeg :laughing001
 
Jeg drikker lite kaffe men nå som jeg leste det her har jeg skikkelig lyst på en kopp :laughing021 Tar meg en og sier det var gruppepress jeg :laughing001
Hahaha ja for det var det som intensjonen med innlegget mitt :hilarious: gruppepress :hilarious:
Har kjøpt min koffeinfrie kaffe nå så skal bare late som om det er vanlig. :p
 
Hahaha ja for det var det som intensjonen med innlegget mitt :hilarious: gruppepress :hilarious:
Har kjøpt min koffeinfrie kaffe nå så skal bare late som om det er vanlig. :p
hahaha :laughing021 Ja det må jo være lov :dance008
 
Har dpo land alltid gått så sakte? Jeg er 3/4 dpo og symptomjakten er så i gang at jeg blir flau :laughing014
 
Tror aldri jeg har hatt så lyst på kaffe før, men jeg kutter alltid ned på kaffen i dpo land, til én kaffe om dagen.
Men vurderer å stikke ned på nabocafeen og kjøpe meg en koffeinfri kaffe så kan jeg late som om det er ordentlig kaffe :hilarious:

Andre som pleier å kutte ned og sliter? :rolleyes:
Har kuttet ned fra 5-6 kopper til 4-5, teller det? :rolleyes: Sliter faktisk litt uten den ene koppen der :hilarious:
 
Back
Topp