Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AlltidNoen som er i dpo land som har symptomer ?
Velkommen og lykke til!Nick Stueren - Alder 30 - PP10 - B2 - EL 11.07 - IKM 25.07
Første foruminnlegg her
Forsøker på barn nr 2 etter mola i fjor.
Vi har bestemt oss for å be om hjelp hvis det ikke klaffer neste syklus, men jeg håper virkelig den sitter av seg selv
Er bare 3dpo. Skal begynne testingen neste torsdag, er da 10dpo.Noen som har begynt å teste ? Når skal dere begynne ? Jeg tenker i begynnelsen av neste uke
Da ønsker jeg deg masse lykke til, blir spennende fremoverEr bare 3dpo. Skal begynne testingen neste torsdag, er da 10dpo.
Hadde tatt idag og imorgen jegStarter på søndag, 11 dpo.
Men kjenner jeg meg selv rett kan det hende det ryker en på lørdag fordi jeg er svak
Har du noen symptomer?Jeg har testet fra 9 dpo de siste gangene. Sier hver gang at Jeg Skal vente til IKM, men har til gode å lykkes 5 dpo i dag, spent på hvor lenge det holder
Har du noen symptomer?
Har så sjukt med menssmerter nå i ettermiddag
Muligens den høye tempen rett før EL "ødelegger" så du ikke får fast linje på krysset. Hvordan var tempen tirsdag/onsdag? Ser jo for så vidt ut til at du har hatt EL.
6-7! Håper det, men tørr ikke tro for mye7-8 dpo? Kan være godt tegn da
Tusen takk og det samme til degDa ønsker jeg deg masse lykke til, blir spennende fremover
Å nei. Så kjedelig med så kort lutealfase da. Håper på lengre neste gang. Lykke tilMensen kom i dag, så var nok EL. Om jeg først skulle ha så kort lutealfase igjen var det forsåvidt bra med en tidlig eggløsning så jeg slapp å vente en ny måned på neste pp