IKM uke 30 ~2020

Nick Stueren - Alder 30 - PP10 - B2 - EL 11.07 - IKM 25.07

Første foruminnlegg her‍♀️
Forsøker på barn nr 2 etter mola i fjor.
Vi har bestemt oss for å be om hjelp hvis det ikke klaffer neste syklus, men jeg håper virkelig den sitter av seg selv

Nick Stueren - Alder 30 - PP10 - B2 - EL 11.07 - IKM 25.07

Første foruminnlegg her‍♀️
Forsøker på barn nr 2 etter mola i fjor.
Vi har bestemt oss for å be om hjelp hvis det ikke klaffer neste syklus, men jeg håper virkelig den sitter av seg selv
Velkommen og lykke til!

Noen som har begynt å teste ? Når skal dere begynne ? Jeg tenker i begynnelsen av neste uke :happy:
Er bare 3dpo. Skal begynne testingen neste torsdag, er da 10dpo.

Starter på søndag, 11 dpo.
Men kjenner jeg meg selv rett kan det hende det ryker en på lørdag fordi jeg er svak :hilarious:

Jeg har testet fra 9 dpo de siste gangene. Sier hver gang at Jeg Skal vente til IKM, men har til gode å lykkes :bag: 5 dpo i dag, spent på hvor lenge det holder:angelic:

Lørdag er jeg trolig 9 dpo, så venter til da eller søndag. Men testetrangen er tilstede!

7 dpo på lørdag så må kni meg gjennom helga hvertfall:hilarious:

Muligens den høye tempen rett før EL "ødelegger" så du ikke får fast linje på krysset. Hvordan var tempen tirsdag/onsdag? Ser jo for så vidt ut til at du har hatt EL.

Mensen kom i dag, så var nok EL. Om jeg først skulle ha så kort lutealfase igjen var det forsåvidt bra med en tidlig eggløsning så jeg slapp å vente en ny måned på neste pp :(

Mensen kom i dag, så var nok EL. Om jeg først skulle ha så kort lutealfase igjen var det forsåvidt bra med en tidlig eggløsning så jeg slapp å vente en ny måned på neste pp :(
Å nei. Så kjedelig med så kort lutealfase da. Håper på lengre neste gang. Lykke til :Heartred

Back
Topp