11 dpo mener egJeg ser tydelig strek Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo mener egJeg ser tydelig strek Hvor mange dpo?
Ikm 20juli. Er det en svak svak strek eller er det bare ønsketenkning?Vis vedlegget 331230
Flere som føler seg oppblåst ?
Flere som føler seg oppblåst ?
Om du tester 8dpo og den er negativ så vet du iallefall at det er tidlig og at det er større sjans neste dagSå heldige dere med streker er, moro! Gratulerer.
Vet ikke om jeg skal tørre teste imorgen 8dpo eller vente til mandag 9 dpo. Fikk svak positiv 9 dpo med ebay tester sist, negativ 8..
Om du tester 8dpo og den er negativ så vet du iallefall at det er tidlig og at det er større sjans neste dag
GratulererTo positive tidlig tester i morges. endelig!
First response og babyplan.
Svake streker så klart, er ca 10dpo, men gleder meg til å teste videre uka som kommer.
Vis vedlegget 331264 Vis vedlegget 331265
Tusen takk.Gratulerer
To positive tidlig tester i morges. endelig!
Svake streker så klart, er ca 10dpo, men gleder meg til å teste videre uka som kommer.
10DPO, og første test røk i dag. Forventet at den skulle være blenda, så det ble mildt sagt en hyggelig overraskelse
Vis vedlegget 331285
Gratulerer så mye!To positive tidlig tester i morges. endelig!
Jeg gidder aldri kjøpe tidligtester når jeg bestiller - tenker liksom jeg skal klare å holde meg til ikm, også angrer jeg hver eneste gang jeg kommer til 8 dpo
Tusen takk. Håper 9dpo bare er tidlig og at du får positiv i morgen.Gratulerer så mye begge to!
Tusen takk.Gratulerer så mye!