IKM uke 30 ~2020

Så fin strek Geita! Lover godt!
Ikke oppblåst enda (6dpo), men blir som regel etterhvert.. har hatt mye migrene etter EL, og reagerer på trykkforandringer. Aner ikke om det er symptomer, men det er nytt:angelic:

To positive tidlig tester i morges. :) endelig!
First response og babyplan.
Svake streker så klart, er ca 10dpo, men gleder meg til å teste videre uka som kommer. :)
20200718_074845.jpg
20200718_074831.jpg

Så heldige dere med streker er, moro! Gratulerer. :Heartred

Vet ikke om jeg skal tørre teste imorgen 8dpo eller vente til mandag 9 dpo. Fikk svak positiv 9 dpo med ebay tester sist, negativ 8..

Så heldige dere med streker er, moro! Gratulerer. :Heartred

Vet ikke om jeg skal tørre teste imorgen 8dpo eller vente til mandag 9 dpo. Fikk svak positiv 9 dpo med ebay tester sist, negativ 8..
Om du tester 8dpo og den er negativ så vet du iallefall at det er tidlig og at det er større sjans neste dag :Heartred

10DPO, og første test røk i dag. Forventet at den skulle være blenda, så det ble mildt sagt en hyggelig overraskelse :love017
20200718_122414.jpg

Last edited:
Negativ test her, 9 dpo.

F1E9A64C-6122-4252-AC5B-9C89EAF5E53B.jpeg

Jeg gidder aldri kjøpe tidligtester når jeg bestiller - tenker liksom jeg skal klare å holde meg til ikm, også angrer jeg hver eneste gang jeg kommer til 8 dpo :hilarious:

Jeg gidder aldri kjøpe tidligtester når jeg bestiller - tenker liksom jeg skal klare å holde meg til ikm, også angrer jeg hver eneste gang jeg kommer til 8 dpo :hilarious:

Og jeg bruker (nesten utelukkende) testene opp før IKM... Håpløst!

Back
Topp