IKM uke 30 ~2020

Jeg skal ta en clear blue imorgen tidlig da er jeg 11 dpo. Håper å se en strek som er litt mere synlig.
Jeg er så utrolig kvalm! Noen andre som er det?

Altså herligfred å tregt tiden går i blant, nå er jeg 8 dpo og klør i fingrene etter å sjekke. :nailbiting: :p
Sist jeg fikk positiv var jeg 9-10 dpo så jeg har fortsatt et par dager i sikte. Men åååårh i det siste har jeg virkelig kjent på små kvalmen og mensenmurringer. Jeg blir veldig oppblåst på kvelden også, så jeg tror noe er på gang der inne :love017 Har den tanken om jeg skal droppe å ta en test i dag (8 dpo) og heller vente til mandag? Men det er en risk jeg ikke klarer å bestemme meg for nå i dette sekund :laughing025 Ønsker dere alle lykke til og gratulerer så mye til dem med positiv test. Jeg er sååååå glad på deres vegne, måtte spirene våres sitte terminen ut :love017

Jeg heier på oss alle!!!
:wav

Er det best at en test har høyest mulig mlU/ml? Eller lavest mulig? Er det det som er forskjell på tidligtestene og vanlige? :bootyshake:bounce

Er det best at en test har høyest mulig mlU/ml? Eller lavest mulig? Er det det som er forskjell på tidligtestene og vanlige? :bootyshake:bounce
Ja, det er det som er forskjellen :) tester med lavere mlU/ml trenger mindre hcg enn de med høyere, så jo lavere mlU/ml jo tidligere skal den slå ut.

Snapchat-1427901906.jpg
tok 2 tester i morges ... føler den har blitt litt sterkere enn fredag. Tante rød skal egentlig komme til tirsdag, men får ikke håpe det:D:wideyed:

Tok denne i dag tidlig, for var så nysgjerrig:angelic: Ser ut til at den amputerte PP’n ikke var så amputert likevel:wideyed::D

Vedlegg

• D7119688-5577-4CFE-9266-A5A6A4F20FCC.jpeg
    D7119688-5577-4CFE-9266-A5A6A4F20FCC.jpeg
    40,8 KB · Visninger: 112
Gratulerer til alle som allerede har fått positiv test :)
Si i fra hvis og når dere vil på gravid-lista.

Blenda test 8 dpo. :(
Ikke gi opp håpet jeg hadde blenda test i går (7 dpo) og selv om det var skikkelig nedgang er vi fortsatt tidlig ute med testingen ;) Jeg er også 8 dpo i dag men prøver så godt å ikke teste siden jeg ikke har lyst til å kjenne på mer usikkerhet og skuffelse. Test i neste uke og jeg håper at det vil bli strek :shy: Aldri gi opp :Heartred

Ikke gi opp håpet jeg hadde blenda test i går (7 dpo) og selv om det var skikkelig nedgang er vi fortsatt tidlig ute med testingen ;) Jeg er også 8 dpo i dag men prøver så godt å ikke teste siden jeg ikke har lyst til å kjenne på mer usikkerhet og skuffelse. Test i neste uke og jeg håper at det vil bli strek :shy: Aldri gi opp :Heartred

Ja håper det kommer noe :) blir det flere pp skal jeg holde meg for det er ikke noe gøy når en tror en får positiv test tidlig. ☹️

Her ser jeg noe svakt, men den er tørka da og er sensitivitet på 25.:smiley-angelic006 hva en ser når man virkelig vil altså.

Gratulerer til dere som har fått positiv test! Hvor mange dpo er dere?

Vedlegg

• IMG_20200719_145844.jpg
    IMG_20200719_145844.jpg
    8,7 KB · Visninger: 126
  • IMG_20200719_150001.jpg
    IMG_20200719_150001.jpg
    24,2 KB · Visninger: 130
Back
Topp