Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det som er forskjellen tester med lavere mlU/ml trenger mindre hcg enn de med høyere, så jo lavere mlU/ml jo tidligere skal den slå ut.Er det best at en test har høyest mulig mlU/ml? Eller lavest mulig? Er det det som er forskjell på tidligtestene og vanlige?
Oioi vurderer du å teste ? Isåfall i Feel you!Er det best at en test har høyest mulig mlU/ml? Eller lavest mulig? Er det det som er forskjell på tidligtestene og vanlige?
Hehe, jeg kløøør i fingrene etter å teste, men har bare vanlige tester. Håper de kommer til i morgen, men mistenker at en av de vanlige ryker snartOioi vurderer du å teste ? Isåfall i Feel you!
Jeg har bare testa med vanlige tester - håpløst på 8 dpoHehe, jeg kløøør i fingrene etter å teste, men har bare vanlige tester. Håper de kommer til i morgen, men mistenker at en av de vanlige ryker snart
Gratulerer hvor mange dpo?Vis vedlegget 331341 tok 2 tester i morges ... føler den har blitt litt sterkere enn fredag. Tante rød skal egentlig komme til tirsdag, men får ikke håpe det
13 dpoGratulerer hvor mange dpo?
Gratulerer! ❤Vis vedlegget 331341 tok 2 tester i morges ... føler den har blitt litt sterkere enn fredag. Tante rød skal egentlig komme til tirsdag, men får ikke håpe det
Jeg venter til jeg får positiv digital. skal si ifra.Gratulerer til alle som allerede har fått positiv test
Si i fra hvis og når dere vil på gravid-lista.
Gratulerer!!Tok denne i dag tidlig, for var så nysgjerrig Ser ut til at den amputerte PP’n ikke var så amputert likevel
Ikke gi opp håpet jeg hadde blenda test i går (7 dpo) og selv om det var skikkelig nedgang er vi fortsatt tidlig ute med testingen Jeg er også 8 dpo i dag men prøver så godt å ikke teste siden jeg ikke har lyst til å kjenne på mer usikkerhet og skuffelse. Test i neste uke og jeg håper at det vil bli strek Aldri gi oppBlenda test 8 dpo.
Ikke gi opp håpet jeg hadde blenda test i går (7 dpo) og selv om det var skikkelig nedgang er vi fortsatt tidlig ute med testingen Jeg er også 8 dpo i dag men prøver så godt å ikke teste siden jeg ikke har lyst til å kjenne på mer usikkerhet og skuffelse. Test i neste uke og jeg håper at det vil bli strek Aldri gi opp