Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Sniker fra uke 32, men dette var sykt gøy å følge med på. Har sjekka flere ganger idag om dere ikke skulle kjøre til butikken snart
Inne og sniker! Men herregud så hærlig! Gratulerer så mye Dette blir litt av en fin/gøy historie rundt hvordan dere oppdaget at du var gravid
Fantastisk historie!! Gratulerer så utrolig mye!Måtte ta en til, den var også enig! Nå har jeg en bunke tester hjemme som jeg håper at jeg ikke får bruk for
Gøy at flere enn meg også syntes dette var spennende!
Måtte ta en til, den var også enig! Nå har jeg en bunke tester hjemme som jeg håper at jeg ikke får bruk for
Det er han! Han vil helst fortelle det til hele verden akkurat nå
Sniker fra IKM uke 32. Herregud så spennende dette var!!!! Nesten som en serie, man bare venter på neste episode Gratulerer så mye!!Måtte ta en til, den var også enig! Nå har jeg en bunke tester hjemme som jeg håper at jeg ikke får bruk for
Gratulerer så mye!!Jeg kan visst flyttes fra TR til Gravid!
Dette har vært spennendeJeg kan visst flyttes fra TR til Gravid!
Måtte ta en til, den var også enig! Nå har jeg en bunke tester hjemme som jeg håper at jeg ikke får bruk for
Fantastisk,gratulerer så myeMåtte ta en til, den var også enig! Nå har jeg en bunke tester hjemme som jeg håper at jeg ikke får bruk for