Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte på fertil.no (kostet 79kr). Temper i munnen under tungenDere som templer, hvilke termometer og hvor måler dere tempen?
Okei er dette begynnelsen på noe? Tydelig og troooor den er rosa. Måtte ikke se nøye på ekte og den kom med en gang!! Ikke fått så synlige skygger før på disse. Vis vedlegget 331417 Vis vedlegget 331417 Vis vedlegget 331418
Var ikke lett å få med på bildene, men den syntes helt tydelig med en gang jeg tok den, og nå som den er tørr og. Dårlig gjort om det er skygge.Jeg kan se noe på de to nederste bildene
9 dpo. Og ingen symptomer på noe.. Blir sprø av denne ventetiden greier nok ikke holde meg til IKM kjenner jeg. Så nå sitter jeg og diskuterer med meg selv om jeg skal teste 10 eller 11 dpo
Jeg ser noe ja!!!Okei er dette begynnelsen på noe? Tydelig og troooor den er rosa. Måtte ikke se nøye på ekte og den kom med en gang!! Ikke fått så synlige skygger før på disse. Vis vedlegget 331417 Vis vedlegget 331417 Vis vedlegget 331418
Jeg ser noe ja!!!
Jeg skimter noe der! SpennendeHei og god kveld vakre dere Altså fikk litt panikk da jeg så jeg var utestengt Men forsto det var en teknisk feil, men pga det har jeg smelt på med en del testing for å trøste meg litt
Altså jeg er 9 dpo og jeg fikk ikke synlig positiv 10 dpo sist. Men jeg har en del symptomer som ømme bryster, mensenmurringer, kvalme.
Jeg er veldig usikker på denne testen, kan noen hjelpe om de kan tyde noe ? Jeg legger med en redigert også, noen syntese et er litt unødvendig å redigere, men for min del ser jeg litt bedre da. Men det er opp til hver enkelt
Synes definitivt jeg ser noe.Hei og god kveld vakre dere Altså fikk litt panikk da jeg så jeg var utestengt Men forsto det var en teknisk feil, men pga det har jeg smelt på med en del testing for å trøste meg litt
Altså jeg er 9 dpo og jeg fikk ikke synlig positiv 10 dpo sist. Men jeg har en del symptomer som ømme bryster, mensenmurringer, kvalme.
Jeg er veldig usikker på denne testen, kan noen hjelpe om de kan tyde noe ? Jeg legger med en redigert også, noen syntese et er litt unødvendig å redigere, men for min del ser jeg litt bedre da. Men det er opp til hver enkelt
Hei og god kveld vakre dere Altså fikk litt panikk da jeg så jeg var utestengt Men forsto det var en teknisk feil, men pga det har jeg smelt på med en del testing for å trøste meg litt
Å nei. Så kjedelig med så kort lutealfase da. Håper på lengre neste gang. Lykke til
Skimter noe svakt, gleder meg til neste testHei og god kveld vakre dere Altså fikk litt panikk da jeg så jeg var utestengt Men forsto det var en teknisk feil, men pga det har jeg smelt på med en del testing for å trøste meg litt
Har kjøpt på Skvis.no og to jeg kjøpte på Farmasiet (et make sure som ikke er brukt og et annet merke). Tempet i munnen under tunga før men jeg temper vaginalt nå. Mer stabil temp nå.Dere som templer, hvilke termometer og hvor måler dere tempen?