Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt håp. Mange som ikke tester positivt før IKM eller etter.Negativ på 11 dpo.... Er det fortsatt håp?
Jeg skimter også noe herHer ser jeg noe svakt, men den er tørka da og er sensitivitet på 25. hva en ser når man virkelig vil altså.
Gratulerer til dere som har fått positiv test! Hvor mange dpo er dere?
Fortsatt håp. Mange som ikke tester positivt før IKM eller etter.
Wow flere enn meg som var bekymret for at de hadde blitt kasta ut av forumet? Glad de har fiksa det nå.
Jeg kan settes på gravid! fikk positiv digital i dag ❤
Vis vedlegget 331374
Takk haha ja jeg var skråsikker på at jeg ikke hadde gjort noe galt så jeg sendte en mail før jeg så hva de hadde skrevet på Facebook.Gratulerer!ja, lurte på hva i alle dager jeg hadde skrevet
Kanskje du er 9dpo og ikke 10 og at det fortsatt er for tidlig. krysser fingrene for det.Tok test i dga. Ca 9-10 dpo. Er ikke helt sikker på syklus. Foreløpig veldig negativ Vi får vente og se og håpe
Gratulerer.Vis vedlegget 331381 kan settes på gravid har ikke digital test, men mener denne er god nok
Kan det være at det ikke var festeblødning men noe annet? Mange blør litt etter samleie etter el. Kan jo hende at det er tidlig ennå?9 dpo og negative tester. Da har jeg godtatt at det ikke går. Hadde det vært festeblødning for 6(3dpo) dager siden så hadde det vel slått ut nå..
Kan det være at det ikke var festeblødning men noe annet? Mange blør litt etter samleie etter el. Kan jo hende at det er tidlig ennå?
Ja jeg og lurte på hva jeg hadde gjort galt.Wow flere enn meg som var bekymret for at de hadde blitt kasta ut av forumet? Glad de har fiksa det nå.
Jeg kan settes på gravid! fikk positiv digital i dag ❤
Vis vedlegget 331374
Sniker fra terminforumVet ikke, hadde sex på EL så rart det skulle vært det, samt det varte i 2-3 dager. men er bare PP1 så det er ikke så rart om det ikke funka. Bare føler alle får positive fra 8-9 dpo
Det er mange som ikke får positiv før rundt eller etter ikm.Vet ikke, hadde sex på EL så rart det skulle vært det, samt det varte i 2-3 dager. men er bare PP1 så det er ikke så rart om det ikke funka. Bare føler alle får positive fra 8-9 dpo
Takk, da smører jeg meg med tålmodighet litt til. legger fra meg tanke om evt festeblødning, for den satt seg helt fast hos meg.Det er mange som ikke får positiv før rundt eller etter ikm.
De forrige gangene fikk jeg ikke positiv før 12dpo, denne gangen 10dpo, så det kan variere masse.
Det er ikke over før tanta kommer som de sier.