IKM uke 30 ~2020

Klarte ikke dy meg med alle de fine testene deres, 8dpo og så klart blenda :hilarious: Så etterpå at det var vanlig test i tillegg og ikke tidlig:hilarious:

Negativ test idag, 9-10 dpo (trolig 9 hvis EL har vært, men begynner tvile). Ganske sikker det ikke har gått veien med verken eggløsning eller spire denne måneden. Ulempen med PCOS og anovulasjon.

1F68ADD4-3FC2-406F-8DEE-88AF189C4BB0.jpeg
14268DC9-6B42-49FD-9AC7-045ADAE153F2.jpeg

Wow flere enn meg som var bekymret for at de hadde blitt kasta ut av forumet? Glad de har fiksa det nå. :)

Jeg kan settes på gravid! fikk positiv digital i dag ❤
20200720_075823.jpg

Tok test i dga. Ca 9-10 dpo. Er ikke helt sikker på syklus. Foreløpig veldig negativ :confused005 Vi får vente og se og håpe :dance008:dance008

Gratulerer!ja, lurte på hva i alle dager jeg hadde skrevet :dance011
Takk :) haha ja jeg var skråsikker på at jeg ikke hadde gjort noe galt så jeg sendte en mail før jeg så hva de hadde skrevet på Facebook.
Tok test i dga. Ca 9-10 dpo. Er ikke helt sikker på syklus. Foreløpig veldig negativ :confused005 Vi får vente og se og håpe :dance008:dance008
Kanskje du er 9dpo og ikke 10 og at det fortsatt er for tidlig. :) krysser fingrene for det. :)

9 dpo og negative tester. Da har jeg godtatt at det ikke går. :smiley-angry017 Hadde det vært festeblødning for 6(3dpo) dager siden så hadde det vel slått ut nå..

Vedlegg

• IMG_20200720_093346.jpg
    IMG_20200720_093346.jpg
    21,8 KB · Visninger: 85
  • IMG_20200720_091906.jpg
    IMG_20200720_091906.jpg
    14,3 KB · Visninger: 78
9 dpo og negative tester. Da har jeg godtatt at det ikke går. :smiley-angry017 Hadde det vært festeblødning for 6(3dpo) dager siden så hadde det vel slått ut nå..
Kan det være at det ikke var festeblødning men noe annet? Mange blør litt etter samleie etter el. Kan jo hende at det er tidlig ennå? :)

Kan det være at det ikke var festeblødning men noe annet? Mange blør litt etter samleie etter el. Kan jo hende at det er tidlig ennå? :)

Vet ikke, hadde sex på EL så rart det skulle vært det, samt det varte i 2-3 dager. :) men er bare PP1 så det er ikke så rart om det ikke funka. Bare føler alle får positive fra 8-9 dpo

Vet ikke, hadde sex på EL så rart det skulle vært det, samt det varte i 2-3 dager. :) men er bare PP1 så det er ikke så rart om det ikke funka. Bare føler alle får positive fra 8-9 dpo
Sniker fra terminforum :angelic:
Denne gangen fikk jeg positiv 9DPO (sikker på når EL var), men sist fikk jeg ikke positiv før 15DPO. Så det kan være forskjellig fra hver graviditet for samme person også. Ikke gi opp håpet før tanta slår til for full kraft :happy:

Det er mange som ikke får positiv før rundt eller etter ikm.
De forrige gangene fikk jeg ikke positiv før 12dpo, denne gangen 10dpo, så det kan variere masse.
Det er ikke over før tanta kommer som de sier. ;)

Jeg har så kraftige og ubehagelig mensmurringer :arghh: Har i tillegg vært kvalm i flere dager. Tror jeg er såpass heldig at jeg nå får kraftige pms-symptomer over en uke før tr skal komme :meh: Før jeg ble gravid hadde jeg kun litt murringer samme dag som tanta kom, de siste mnd etter jeg tok ut spiralen har jeg stort sett hatt vondt i livmorsområdet og korsryggen, og vært skikkelig kvalm fra el til ikm :confused:

10-11 dpo idag, ikke turt å teste på 2 dager, men har egentlig gitt opp :angelic: Ryker nok en test imorgen tidlig. Tempen holder seg høy og fin da :rolleyes:

Vedlegg

• 67C76DB4-ADE3-47D2-8BC6-5D939C38B496.jpeg
    67C76DB4-ADE3-47D2-8BC6-5D939C38B496.jpeg
    56,6 KB · Visninger: 67
Takk for beroligende eord.
Det er mange som ikke får positiv før rundt eller etter ikm.
De forrige gangene fikk jeg ikke positiv før 12dpo, denne gangen 10dpo, så det kan variere masse.
Det er ikke over før tanta kommer som de sier. ;)
Takk, da smører jeg meg med tålmodighet litt til. :happy: legger fra meg tanke om evt festeblødning, for den satt seg helt fast hos meg.

Back
Topp