Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, Victoria håper det dukker opp en strek hos deg i morgen!Gratulerer så mye begge to!
Gratulerer så mye!To positive tidlig tester i morges. endelig!
First response og babyplan.
Svake streker så klart, er ca 10dpo, men gleder meg til å teste videre uka som kommer.
Vis vedlegget 331264 Vis vedlegget 331265
Ser antydning til strekJeg tok en first response idag. Det kom opp en strek innen 3 minutter. Men den var så svak at kamera ikke en gang kunne se den... Tok og åpnet testen for å kunne ta et bilde. Er det noen som ser samme strek som meg? Til høyre for kontroll streken.
Synes jeg skimter noe. Krysse fingrene for at den blir sterkereJeg tok en first response idag. Det kom opp en strek innen 3 minutter. Men den var så svak at kamera ikke en gang kunne se den... Tok og åpnet testen for å kunne ta et bilde. Er det noen som ser samme strek som meg? Til høyre for kontroll streken.
Takk det håper jeg også.Synes jeg skimter noe. Krysse fingrene for at den blir sterkere
Tror det er 25 mlU/mlTakk det håper jeg også.
Er det noen som vet hvilken sensitivitet clear blue digital har?
OK, takk for svar er så usikker på hvilken test som er best til tidlig testing. Er jo 11 dpo imorra... Men så så svak strek idag. Kvalmen kom idag også...Tror det er 25 mlU/ml
Dersom du har flere first response så tenker i alle fall jeg at det er de beste testene. Slår ut tidlig, og er veldig pålitelige. Tidligtester har gjerne sensitivitet på 10 mlU/ml, så digital er ikke den beste. Clearblue early response har 10 mlU/ml, men de er notorisk kjent for skyggestreker.OK, takk for svar er så usikker på hvilken test som er best til tidlig testing. Er jo 11 dpo imorra... Men så så svak strek idag. Kvalmen kom idag også...
OK, jeg har en respons igjen, men vil spare den litt hehe. Har en clear blue early detection, den kan jeg ta imorgen. Er vel 10 Miu takk for svarDersom du har flere first response så tenker i alle fall jeg at det er de beste testene. Slår ut tidlig, og er veldig pålitelige. Tidligtester har gjerne sensitivitet på 10 mlU/ml, så digital er ikke den beste. Clearblue early response har 10 mlU/ml, men de er notorisk kjent for skyggestreker.
Tusen takk, Victoria håper det dukker opp en strek hos deg i morgen!
Synes jeg ser noe ja.Jeg tok en first response idag. Det kom opp en strek innen 3 minutter. Men den var så svak at kamera ikke en gang kunne se den... Tok og åpnet testen for å kunne ta et bilde. Er det noen som ser samme strek som meg? Til høyre for kontroll streken.
Takk det samme.Gratulerer så mye!
Fortsatt god tid igjen til å få positiv da.Tok en test i dag, desverre nå lenda hvit Kanskje ikke så rart når jeg kun er 7 dpo
Tok en test i dag, desverre nå lenda hvit Kanskje ikke så rart når jeg kun er 7 dpo