IKM uke 30 ~2020

Jeg tok en first response idag. Det kom opp en strek innen 3 minutter. Men den var så svak at kamera ikke en gang kunne se den... Tok og åpnet testen for å kunne ta et bilde. Er det noen som ser samme strek som meg? Til høyre for kontroll streken.

Vedlegg

• 20200718_132836.jpg
    20200718_132836.jpg
    9,6 KB · Visninger: 131
Jeg tok en first response idag. Det kom opp en strek innen 3 minutter. Men den var så svak at kamera ikke en gang kunne se den... Tok og åpnet testen for å kunne ta et bilde. Er det noen som ser samme strek som meg? Til høyre for kontroll streken.
Ser antydning til strek :)

Synes jeg skimter noe. Krysse fingrene for at den blir sterkere ❤️

OK, takk for svar er så usikker på hvilken test som er best til tidlig testing. Er jo 11 dpo imorra... Men så så svak strek idag. Kvalmen kom idag også...
Dersom du har flere first response så tenker i alle fall jeg at det er de beste testene. Slår ut tidlig, og er veldig pålitelige. Tidligtester har gjerne sensitivitet på 10 mlU/ml, så digital er ikke den beste. Clearblue early response har 10 mlU/ml, men de er notorisk kjent for skyggestreker.

Dersom du har flere first response så tenker i alle fall jeg at det er de beste testene. Slår ut tidlig, og er veldig pålitelige. Tidligtester har gjerne sensitivitet på 10 mlU/ml, så digital er ikke den beste. Clearblue early response har 10 mlU/ml, men de er notorisk kjent for skyggestreker.
OK, jeg har en respons igjen, men vil spare den litt hehe. Har en clear blue early detection, den kan jeg ta imorgen. Er vel 10 Miu takk for svar

Synes jeg ser noe ja. :)

Merker jeg gikk fort fra optimistisk til pessimist. :smiley-angry017 Jeg hadde jo denne lille blødningen med rosa og brun utflod 3-5 dpo(forrige graviditet 4-5 dpo). Har sjeldent mellomblødninger og det startet jo med rosa. Var skråsikker med en gang på at dette var festeblødning. Testet meg nå 7 dpo og negativ, veeet det er tidlig. Neste pp skal jeg ikke teste så tidlig. Blir så trist og lei meg og er jo så altoppslukende når det blir sånn. :dance008 også testet jeg ikke en gang på morgen urin og hadde drukket masse, testet to ganger idag. :happy090 andre gangen med en test som ikke er så følsom og fra normal.

men er så trøtt, igår la jeg meg 21.30 og det er tidlig til å være meg. Samtidig litt humørsvingninger og kvalm om jeg blir sulten. Den blødningen er ikke inbildning, lurer på hva det var.

Må ikke teste så tidlig.... :confused013

Vedlegg

• IMG_20200718_102643.jpg
    IMG_20200718_102643.jpg
    19 KB · Visninger: 107
Nå lager samboern biff, og vi skal kose oss. Kaaaan jo kanskje re siste blodige biff på en stund. :smiley-angelic006 får vi håpe

7 dpo, og den første uken har vært så treeeeig:confused: fortsatt ømme pupper, får fort propper i ørene og i dag har jeg vært så uggen, kjennes fyllesyk ut! Men det kan også være fordi 4åringen holdt sirkus fra 4-5 I natt:p
Blir så motivert av alle de fine testene, gratulerer! Selv er jeg bortreist, og får ikke muligheten til å teste "før" 9 dpo. Hvis jeg ikke greier å holde meg hard:angelic:

Tok en test i dag, desverre nå lenda hvit :sorry: Kanskje ikke så rart når jeg kun er 7 dpo

Godt vi er fler som ikke klarer vente... :P

Håper på fine streker om noen dager :)

Back
Topp