IKM uke 30 ~2020

Noen som har opplevd å få mye kviser i dpo land?? Jeg pleier ikke å ha mange kviser, en liten her og der. De siste dagene har jeg våknet opp med til sammen 7 store kviser o_O:smiley-ashamed004

Nå er det sykt vanskelig å ikke teste. Tror nok første ryker i mårra selv om jeg egentlig skulle vente til søndag, men jeg er små uggen nå om morgenen og så klart tenker jeg at det er et symptom...
Kjenner at håpet sniker seg innpå nå. :oops:

Nå er det sykt vanskelig å ikke teste. Tror nok første ryker i mårra selv om jeg egentlig skulle vente til søndag, men jeg er små uggen nå om morgenen og så klart tenker jeg at det er et symptom...
Kjenner at håpet sniker seg innpå nå. :oops:
Hehe jeg har allerede røket på en testsmell, og innså at jeg ikke har tidligtester :laughing005 Måtte bestille med en gang. Håper de kommer på mandag. Da er jeg 10 dpo :love017

Hehe jeg har allerede røket på en testsmell, og innså at jeg ikke har tidligtester :laughing005 Måtte bestille med en gang. Håper de kommer på mandag. Da er jeg 10 dpo :love017
Hehehe jeg har sykt mange tidlig- og vanlige tester. Så jeg kan starte egentlig men er jo ingen vits når jeg vet at det er for tidlig.
Er vel strengt tatt for tidlig i mårra og men det driter jeg i :hilarious: testetøsa kommer fram :hilarious:
Håper de kommer fram på mandag for deg. :)

Gikk på en smell, ikke overraskende :P

1F3BD57B-BED3-4B20-9934-48291734E025.jpeg

Jeg gikk på en testesmell idag :angelic: Er jo alt for tidlig - 7-8 dpo :wacky:
Men er så sjukt kvalm, heftig vonde mensmurringer og en drøss av vonde stikkinger i livmora :wtf:

Jeg gikk på en testesmell idag :angelic: Er jo alt for tidlig - 7-8 dpo :wacky:
Men er så sjukt kvalm, heftig vonde mensmurringer og en drøss av vonde stikkinger i livmora :wtf:

Godt vi er fler! Jeg tipper du har litt større sjanser enn meg også ;)

Tok en titt på morgenens test, og nå er det en supersvak og tynn strek der, som egentlig ikke syns :p Blir spennende å teste imorgen :woot:

Jeg testet første gang 4 dpo! Tror jeg hadde en festeblødning fra 3-5 dpo. Sist svangerskap hadde jeg det 4-5 dpo. Svak positiv test 9 dpo. Er 9 dpo mandag. Jeg er så full av forhåpninger at dere aner ikke..

Murringer og vondt i ryggen. Den blødningen, som ikke er inbildning, som jeg og hadde sist. Stikker. Er veldig trøtt, blir fort sulten og jeg blir kvalm av og til. Blir så skuffa for negativ test. :(

Jeg testet første gang 4 dpo! Tror jeg hadde en festeblødning fra 3-5 dpo. Sist svangerskap hadde jeg det 4-5 dpo. Svak positiv test 9 dpo. Er 9 dpo mandag. Jeg er så full av forhåpninger at dere aner ikke..

Murringer og vondt i ryggen. Den blødningen, som ikke er inbildning, som jeg og hadde sist. Stikker. Er veldig trøtt, blir fort sulten og jeg blir kvalm av og til. Blir så skuffa for negativ test. :(
Jeg testa også på 4 dpo. Men det var fordi jeg tok feil test :laughing001 de var så like, El testen og g testen. Sjekke El for å se at streken ble svakere, siden det er første måneden jeg tester.

Lykke til på mandag :cool01

Back
Topp