IKM uke 30 ~2020

Har kuttet ned fra 5-6 kopper til 4-5, teller det? :rolleyes: Sliter faktisk litt uten den ene koppen der :hilarious:
Hahaha! Jeg pleide å drikke så mye før. Lett.
Drakk mer kaffe enn vann :hilarious:
Nå går det med én om dagen i dpo land (og om jeg blir gravid) og 2-3 når tr er på besøk.
 
Hahaha! Jeg pleide å drikke så mye før. Lett.
Drakk mer kaffe enn vann :hilarious:
Nå går det med én om dagen i dpo land (og om jeg blir gravid) og 2-3 når tr er på besøk.
Samme her, mer kaffe enn vann :hilarious: Er jo mye vann i kaffe da :confused005 Klarte å kutte ned til 2 når jeg var gravid, men enda ikke gått inn for å kutte under prøvingen :angelic:
 
Muligens 4 dpo og klør i fingrene etter testing, tross av at gynekologen ikke 100 prosent kunne bekrefte EL. Tiden vil vise..
 
3 dpo idag og jeg blør litt. Håper håper håper det er festeblødning. Pleier ikke blø utenom mens, med mindre ting går hardt for seg. :smiley-angelic006 blødde 3-4 dpo sist graviditet! Spent!!!!
 
Hun kunne ikke garantere eggløsning pga veldig mange follikler, men lukket tapp og "riktig" slim ift tidspunktet. Så får se om 10ish dager om mensen kommer. Regner med jeg da er 3-4 dpo idag :)
Kjedelig at hun ikke så om EL hadde vært men håper det med tanke på de andre tegnene for det :) Lykke til videre i dpo land! Når starter du testinga eller venter du til etter ikm?
 
Hatt vekkerklokke på grisetidlig denne måneden for å få pålitelig temp siden den har variert litt for mye (og vært høy frem til rett før eggløsning) de forrige månedene, men pålitelig ble det visst ikke likevel. Skulle så gjerne fått bekreftet at jeg faktisk HAR hatt eggløsning... Men å bli vekket, tempe og miste en halvtime-time med søvn før jeg klarer å sovne igjen, frister egentlig ikke å fortsette med. Særlig ikke når vi skal på ferie og jeg kunne sovet lange sløve morgener...
Muligens den høye tempen rett før EL "ødelegger" så du ikke får fast linje på krysset. Hvordan var tempen tirsdag/onsdag? Ser jo for så vidt ut til at du har hatt EL.
 
Kjedelig at hun ikke så om EL hadde vært men håper det med tanke på de andre tegnene for det :) Lykke til videre i dpo land! Når starter du testinga eller venter du til etter ikm?

Kommer nok en test 9-10 dpo :) Det blir vel søndag/mandag.
 
Hei. Drister meg til å legge ut min første melding her.


Ananas30 - 30år - PP1 - B1 - EL ca 10.07 - IKM ca 24. 07

Spurte en venninne om hvordan hun visste at hun var klar for barn. Hun sa det var som en bryter som ble skrudd på og det var det egentlig for meg også. Etter mange år på p-piller (ca 14 år) luftet jeg tema for samboeren og han forlso at vi bare kunne slutte nå. Hans støtte og det at hna også følte seg klar, gjør jo at jeg aller helst skulle vært gravid i går:angelic:Litt usikker på El og ikm siden det bare har vært en mens etter så mange år med prevansjon. Tok El tester og fikk svakt positivt den 9.7 og så har det gått nedover siden. Fikk ikke testene før 9.7, så fikk ikke testet før. Er veldig spent og bestilte enda flere tester i går, både tidlig gravid, digital og El. Mistenker nemlig at jeg kan bli litt overivrig på testinga :hilarious:
 
Hei. Drister meg til å legge ut min første melding her.


Ananas30 - 30år - PP1 - B1 - EL ca 10.07 - IKM ca 24. 07

Spurte en venninne om hvordan hun visste at hun var klar for barn. Hun sa det var som en bryter som ble skrudd på og det var det egentlig for meg også. Etter mange år på p-piller (ca 14 år) luftet jeg tema for samboeren og han forlso at vi bare kunne slutte nå. Hans støtte og det at hna også følte seg klar, gjør jo at jeg aller helst skulle vært gravid i går:angelic:Litt usikker på El og ikm siden det bare har vært en mens etter så mange år med prevansjon. Tok El tester og fikk svakt positivt den 9.7 og så har det gått nedover siden. Fikk ikke testene før 9.7, så fikk ikke testet før. Er veldig spent og bestilte enda flere tester i går, både tidlig gravid, digital og El. Mistenker nemlig at jeg kan bli litt overivrig på testinga :hilarious:
Velkommen til forumet og lykke til med prøvinga :)
 
Kommer nok en test 9-10 dpo :) Det blir vel søndag/mandag.
Spennende :) Her blir det ikke testing før neste torsdag så om litt over en uke. Er 2dpo i dag.
 
:Heartred
Hei. Drister meg til å legge ut min første melding her.


Ananas30 - 30år - PP1 - B1 - EL ca 10.07 - IKM ca 24. 07

Spurte en venninne om hvordan hun visste at hun var klar for barn. Hun sa det var som en bryter som ble skrudd på og det var det egentlig for meg også. Etter mange år på p-piller (ca 14 år) luftet jeg tema for samboeren og han forlso at vi bare kunne slutte nå. Hans støtte og det at hna også følte seg klar, gjør jo at jeg aller helst skulle vært gravid i går:angelic:Litt usikker på El og ikm siden det bare har vært en mens etter så mange år med prevansjon. Tok El tester og fikk svakt positivt den 9.7 og så har det gått nedover siden. Fikk ikke testene før 9.7, så fikk ikke testet før. Er veldig spent og bestilte enda flere tester i går, både tidlig gravid, digital og El. Mistenker nemlig at jeg kan bli litt overivrig på testinga :hilarious:
Velkommen, masse lykke til :smiley-bounce012:Heartred
 
Noen som er i dpo land som har symptomer ? :love7
Jeg har aldri vært gravid før og kan ikke huske sist jeg hadde mens uten p-piller, så dette kan være mens, sykdom eller ett eller annet også altså. Men i går var jeg såpass uggen at jeg kastet opp tidlig på dagen og følte meg uvel hele kvelden. Litt som uro/murringer i magen. Og ganske trøtt, mne det er nok sommerferie og sene kvelder sin skyld :laughing001 tror jeg er mellom 5-7 dpo.
 
Noen som er i dpo land som har symptomer ? :love7
Er 6 dpo ca, og har mye stikking nederst i magen og menssmerter. Men det hadde jeg forrige mnd og, både før og etter el, så tror ikke det har noe med evt. graviditet å gjøre. Har veldig lite troen denne mnd og, el kom litt brått på :rolleyes: Med nr. 1 hadde jeg skikkelig ømme pupper, stikking i magen og mye tynn utflod fra 6-7 dpo, sånn at det kjentes ut som mensen kom heele tiden. Så jeg tenker at hvis jeg ikke kjenner dette nå, så har det ikke klaffet :angelic:
 
Litt humørsyk og unormalt vått der nede. Blir spennende til helgen :)
 
Back
Topp