Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Super positiv!Vis vedlegget 330679 Ingen tvil i hvert fall
Det står på appen at jeg skal ha eggløsning i dag så da blir det jeg har skrevet litt feil kan du redigere det på nytt? Sender det nye nå. Venter på EL tester så får dem nok ikke før neste ukeSer streken ja Ut ifra styrken så er det noen dager til positiv test hvis du ikke plutselig får en økning.
Nærmer seg nå
Da er det endretDet står på appen at jeg skal ha eggløsning i dag så da blir det jeg har skrevet litt feil kan du redigere det på nytt? Sender det nye nå. Venter på EL tester så får dem nok ikke før neste uke
Kengumamma - 22 - PP2 - B1- 9/7 - IKM 24/7
Nærmer seg nå
Bare å jumpe på, lytt eller eiBegynner å bli veldig spent på denne PP... Er på hyttetur med hele familien på en veldig lytt hytte, verken jeg eller mann er så veldig hypp for å si det slik Fikk lagt inn litt aksjer i helga før vi dro da
Kjekt at du har fått EL alle rundene med Femar nå daSkal jeg tro forrige pp er den nok positiv ikveld
Merker jeg så fort blir pessimistisk. Sist prøving så fungerte jo ikke femar alltid, mens nå har jeg kanskje hatt EL snart 4 av 4 runder. Uvant og litt skummelt...
Kjekt at du har fått EL alle rundene med Femar nå da
Straks i dpo land også ser jeg
Lykke tilJeg tenkte å ta en EL test I kveld, ingen slim eller noe men tenkte å se Vet jo at syklusene mine er lange, EL pleier å være på ca CD20 så tviler på noe aktivitet
God idé å ta en sånn prøve ja. Den skal tas mellom 6-8DPO (ca en uke etter EL).Skal jeg tro premom så har jeg EL idag... Men ingenting stemmer denne syklusen så tenker det kan være enten eller. Irriterende at jeg ikke får tempet, men er håpløst med Leah i sengen som våkner ofte... Vurderer høre om jeg kan ta en progesteronprøve - når bør denne eventuelt taes?
Vis vedlegget 330754
God idé å ta en sånn prøve ja. Den skal tas mellom 6-8DPO (ca en uke etter EL).
Leste noe i en annen tråd at man kunne visst det ja Søkte da opp om vi hadde det her i nærheten men det hadde vi ikkeKan denne taes på furst eller lignende? Orker ikke involvere fastlegen..