IKM uke 30 ~2020

Veldig lite aktivitet her. Kanskje folk har tatt sommerferie?

Dag 15, negativ test og lite tegn til eggløsning. Det er unormalt sett de forrige 3 syklusene med femar.

Vis vedlegget 330484
Ikke sommerferie helt enda, men lite å melde.
Negativ test i dag (CD13), men betydelig sterkere enn i går. Spent på om det bare var fargestoffet og/eller urinkonsentrasjon, eller om neste test fortsetter trenden.

Brukes femar for å fremkalle eggløsning? Håper testene dine blir positive snart :)
 
Veldig lite aktivitet her. Kanskje folk har tatt sommerferie?

Dag 15, negativ test og lite tegn til eggløsning. Det er unormalt sett de forrige 3 syklusene med femar.

Vis vedlegget 330484
Ingen ferie enda.
Når bruker du å få positiv test på Femar? Håper på rask økning de neste dagene. Jeg har bare kommet til CD7 så fremdeles noen dager før jeg starter testinga. Forventet positiv test i løpet av helgen/begynnelsen av neste uke.
 
Ikke sommerferie helt enda, men lite å melde.
Negativ test i dag (CD13), men betydelig sterkere enn i går. Spent på om det bare var fargestoffet og/eller urinkonsentrasjon, eller om neste test fortsetter trenden.

Brukes femar for å fremkalle eggløsning? Håper testene dine blir positive snart :)

Krysser fingrene for positiv test for begge snart :)

Ja - jeg har ikke eggløsning av meg selv (anovulasjon pga PCOS) så bruker de for å få eggløsning :)
 
Ingen ferie enda.
Når bruker du å få positiv test på Femar? Håper på rask økning de neste dagene. Jeg har bare kommet til CD7 så fremdeles noen dager før jeg starter testinga. Forventet positiv test i løpet av helgen/begynnelsen av neste uke.

Syklusdag 16, men var dag 18 sist syklus. Det som er merkelig er ingen EL slim foreløpig... Dårlig tegn :(

Red: Trekker tilbake ang slim, var kommet nå :) Men har bare 1 EL test igjen, så får vurdere kjøpe noen på apoteket. Eventuelt bare begynne tempe ;)
 
Last edited:
Komme da kroppen...

6291ECDE-AF43-4097-BDBB-BFF7EDAF428B.jpeg
 
Krysser fingrene for positiv test for begge snart :)

Ja - jeg har ikke eggløsning av meg selv (anovulasjon pga PCOS) så bruker de for å få eggløsning :)
Aha, skjønner :)

Jeg fikk positiv test i dag, og jeg ser at du har skrevet over her at el-slimet er på plass, så da håper jeg du følger hakk i hæl :)
 
Syklusdag 16, men var dag 18 sist syklus. Det som er merkelig er ingen EL slim foreløpig... Dårlig tegn :(

Red: Trekker tilbake ang slim, var kommet nå :) Men har bare 1 EL test igjen, så får vurdere kjøpe noen på apoteket. Eventuelt bare begynne tempe ;)
Begynner å øke litt nå ja :)
Så bra at du har fått EL slim da :) Jeg får så og si ingenting til bittelitt når jeg går på Letrozol, så her kan jeg ikke gå etter det om når EL er.
 
ConCon - 33 - PP5 - B1 - EL 8.7 - IKM 23.7

Positiv el test i kveld. forventet el var 9. Juli, så ganske letta over at den er tidlig for én gangs skyld :)
20200707_223317.jpg
 
Positiv el-test i går, negativ i dag. Ikke fått fast smilefjes på digital el-test, og tempen har ikke steget. Med mindre egget mot formodning slapp mellom temping kl. 03.30 og testing kl. 08.00 så lukter det krøll her...:shifty:
 
Hei vakre dere :Heartred

Kengumamma - 22 år - PP2 - B1 - EL 11/7 - IKM ca 26/7

Etter at første PP endte i kjemisk, så prøver vi igjen :smiley-angelic001

Håper på mange fine positive tester, ønsker dere lykke til alle sammen! :Heartbigred
 
Last edited:
Negativ EL-test idag også, burde kjøpt fler/andre i sted.. Er tom nå :bag: Ble ikke så mye mer EL slim heller..
 
Negativ EL-test idag også, burde kjøpt fler/andre i sted.. Er tom nå :bag: Ble ikke så mye mer EL slim heller..

Trenger litt hjelp til hva jeg skal gjøre: Trodde jeg var tom for EL-tester, men fant én igjen. Dag 17 idag, fortsatt negative tester med slim igår og idag (men mindre enn vanlig).

ECF6F60D-13F8-4F98-BCDB-D9BB5A6A7AC2.jpeg


Når ville dere tatt testen? Hadde EL dag 16, 16 og 18 de tre forrige syklusene med femar.
 
Begynner å bli veldig spent på denne PP... Er på hyttetur med hele familien på en veldig lytt hytte, verken jeg eller mann er så veldig hypp for å si det slik:oops: Fikk lagt inn litt aksjer i helga før vi dro da:rolleyes:
 
Trenger litt hjelp til hva jeg skal gjøre: Trodde jeg var tom for EL-tester, men fant én igjen. Dag 17 idag, fortsatt negative tester med slim igår og idag (men mindre enn vanlig).

Vis vedlegget 330639

Når ville dere tatt testen? Hadde EL dag 16, 16 og 18 de tre forrige syklusene med femar.
Jeg hadde sannsynligvis testet enten i kveld eller i morgen tidlig (avhengig av når du vanligvis får sterkest test), og kjøpt flere tester i morgen dersom den siste testen ikke ble positiv.
 
Hei alle fine :hello

I dag har jeg kikket litt på ferilitetsmonitor, og etter det jeg har lest virket det veldig inspirerende. Så jeg kjøpte en til meg selv :hello2 Det blir godt å få 100% orden på syklusen og eggløsningen. Så nå er jeg skikkelig giret! :smiley-bounce022 Det står at mine ferilitets dager begynner i dag og derfor tok jeg en test og jeg kan skimte en strek, men jeg er litt usikker på slikt siden jeg ikke er så erfaren med slike strips. Legger ut bilde, er takknemlig hvis noen andre ser en strek eller ikke:anyone :dance008 Ellers ønsker jeg dere alle en fin kveld
 

Vedlegg

  • 67BFE60A-4F22-4E5B-AB34-AFD305A8F023.jpeg
    67BFE60A-4F22-4E5B-AB34-AFD305A8F023.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 75
Jeg hører visst til her! :smiley-bounce012 Første gang jeg har fått positiv el-test siden jeg tok ut spiralen i april :woot: Kom litt brått på, trodde egentlig jeg hadde el for en uke siden, men ikke rakk å fange den opp. Så derfor blitt null og niks babydans siste uka :bag: Håper egget drøyer et par dager med å slippe :rolleyes:

Prinsesse Leia - 26 - PP2 - B2 - EL 10/7? - IKM 23/7?
53505C53-4C25-47CC-B6C1-A4AC91C78CC9.jpeg
 
Hei alle fine :hello

I dag har jeg kikket litt på ferilitetsmonitor, og etter det jeg har lest virket det veldig inspirerende. Så jeg kjøpte en til meg selv :hello2 Det blir godt å få 100% orden på syklusen og eggløsningen. Så nå er jeg skikkelig giret! :smiley-bounce022 Det står at mine ferilitets dager begynner i dag og derfor tok jeg en test og jeg kan skimte en strek, men jeg er litt usikker på slikt siden jeg ikke er så erfaren med slike strips. Legger ut bilde, er takknemlig hvis noen andre ser en strek eller ikke:anyone :dance008 Ellers ønsker jeg dere alle en fin kveld
Ser streken ja :) Ut ifra styrken så er det noen dager til positiv test hvis du ikke plutselig får en økning.
 
Jeg hadde sannsynligvis testet enten i kveld eller i morgen tidlig (avhengig av når du vanligvis får sterkest test), og kjøpt flere tester i morgen dersom den siste testen ikke ble positiv.

Negativ idag tidlig, men sterkere :) Så får krype tillitserklæring og kjøpe RFSU på apoteket..

6DFB1497-DF54-41C5-A316-4011D4819E80.jpeg
 
Hopper inn her! Fikk en mistanke pga uventet utflod, og jaggu hadde jeg ikke positiv LH på CD8!

Snooze - 34 - B1 - PP4 - EL 8/7 - IKM 23/7

Veldig nysgjerrig på om dette er en konsekvens av at jeg utsatte mensen til 15dpo ved hjelp av Lutinus forrige måned, så hele syklusen kanskje er forskjøvet til det bedre. El på cd20 og 8 dager lutealfase var jo ikke perfekt, men nå håper jeg at jeg tør å prøve uten Lutinus denne mnd for å se om tidlig EL også blir fulgt av normal dpo-tid, eller om syklusen bare blir drøyt to uker denne gangen :p
 
Er forresten på ferie og kommer ikke hjem (til alle testene mine som jeg naturligvis ikke har tatt med meg siden jeg ikke trodde jeg skulle ha eggløsning før om en uke eller to!) så denne gangen blir det faktisk lett å ikke teste før 12dpo ;)
 
Back
Topp