Er jo gøy hvis det stemmer da men en kan jo ikke ta alt sånt seriøst.Veldig ok ja.
Morsomt er det, men om man velger å basere alt på sånt har man driti litt på draget synes jeg. Akkurat som med kjerringråd så er det bare for moro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo gøy hvis det stemmer da men en kan jo ikke ta alt sånt seriøst.Veldig ok ja.
Morsomt er det, men om man velger å basere alt på sånt har man driti litt på draget synes jeg. Akkurat som med kjerringråd så er det bare for moro
Muligens. Tror vi ser an litt etter behov og regner vel med det ikke blir noe særlig etter første trimester. Får se. Tar liksom en time av gangen ift det derDet hjelper jo! Godt du får hver 14.dag(?) fremover.
Bare moro jaEr jo gøy hvis det stemmer da men en kan jo ikke ta alt sånt seriøst.
Ser den og det er jo ikke sånn at man MÅ ha en magefølelse heller.Har ikke ramlet noe kjønn på magerusket ditt ned i hodet mitt enda, så jeg avventer. Har fått best resultat på sånn gjetting når jeg "ser" ei jente eller en gutt.
8+0!!!!
Tror alt fremdeles står bra til med magerusket. Fristes til å prøve doppler snart, men vi får se. En uke til neste TUL, akkurat nå føles det veldig lenge, men samtidig er det lov å håp at uka går fort....
Alt er ganske likt som tidligere.
Masse luft i magen, fantomspark/fantombevegelser som er alt for høyt opp og alt for kraftige til å være babyen. Trodde ikke det var så mye bevegelser enda uansett. En del halsbrann, særlig om kvelden og uavhengig av hva jeg har spist/drukket.
Magen føles i veien når jeg sitter vanlig. Mistenker at livmoren er noen uker større enn svangerskapet tilsier.
Jeg er trøtt og sliten enda, føler jeg aldri får energi og heller ikke får sove det jeg trenger. Venter vel egentlig bare på å komme lenger så jeg kan føle det tryggere tror jeg...
Gratulerer med 8+0! Godt å høre at du fremdeles tror alt står bra til der inne.
Gratulerer med 8+0!
Hei hvor det går! Gratulerer med 8+0
Gratulerer med 8+0
Gratulera med 8+0 [emoji119][emoji16]
8 uker, du!
Hurra for ny uke!! [emoji1][emoji173]
Gratulerer med 8+0
Gratulerer med 8 uker tenk på det a ^^
Gratulerer! 8+0 er jo fantastisk! Dette går så fint! Er det 9+0 du har neste ultralyd? Da begynner vel den lille snart å se ut som en liten minibaby.
Tusen takkGratulerer med 8+0! Dette må jo bare gå veien! Håper tiden frem til neste TUL flyr!
Tusen takkGratulerer med 8+0. Tenker masse på deg