Eskimonikas håp

Så godt å se at alt står bra til![emoji7] har litt guttefølelse på spiren din jeg også! Det med pulsen tror jeg er ganske likt så tidlig? Jentene her har lagt/ligger høyere enn jeg gjorde med gutten. Med jentene rundt 144-150 ca, gutten lå som regel under 140, som regel rundt 132 eller noe sånt (over 8 år siden[emoji23]). Men dette er målt senere enn du har målt nå da. Har ikke fått vite så tidlig før. Kanskje noen andre kan svare deg?[emoji846]
Jeg tror det med puls ift kjønn er mer senere enn så tidlig som dette. Så er mest bare fordi jeg er nysgjerrig jeg spør.
Skal finne igjen tippelista og sette deg på gutt

Og forresten.. Ramzi, er det plasseringen liksom? Har kun vært til TUL med jentene og begge de lå på høyre side på bilde om det har noe å si?[emoji38]
Er plasseringen av morkaka/det som skal bli morkaka ift kroppen din. Så det er ikke alltid en kan si noe om det kun utifra bildet, da må man vite hvordan de har "tatt bildet". Jeg spurte før UL så når gyn kom til å se på det prøvde han forklare disse inndelingene av hvordan apparatet måler og "deler" livmoren for å få bilder. Men det skjønte jeg ikke noe av. Du ser jo bildet mitt. Hele hulrommet er jo gestasjonssekken. Omtrent midt i taket på den er morkaka, men den ligger altså på høyre side i kroppen min....

KJØNN:

NUB-theory:
Ramzi-theory: gutt
Gender maker (ebay):
Kinesisk fødselskart: gutt
Magefølelse:
Mageform:
Form/kvalme: gutt
Hjertelyd (<140 =gutt, >140 = jente):
OUL:

Tippeliste:
Daydream: gutt
Tigerbaby: jente
lillyzilly: gutt
MiniMe80: jente
Amorfamilia: jente
Alvea: gutt
moxie: gutt
Ilia: gutt
Bukett: gutt
Mon25: jente
VictoriaH: gutt
Skvirevippen: gutt
Alle gode ting er 3?❤: gutt
Snippsnappsnuppa: gutt
Fregnefanten: gutt

Last edited:
Åååh fantastisk å lese ❤️❤️ Fine lille magerusket som skal holde seg inne helt til september ❤️

Hurra! Kan skuffe deg med ramziteorien, hun som hadde ultralyd og fosterdiagnostikk på meg bare lo høyt da jeg spurte om det [emoji23] var kun det hun kunne se mellom beina som gjaldt sa hun. Men det er gøy å gjette da, tror kanskje det blir en gutt hos deg jeg og [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk.
Det håper jeg virkelig du gjør! Hva har du avtale på av medisiner nå?

Neste steg er ultralyd 13 februar. De fant jo det de tror er en liten skillevegg. En lege vil se med ultralyd for å se om det er noe de vil operere. Hvis ikke så skal vi videre til fertilitetsklinikk...

Morkaka ligger til min høyre side. ifølge Ramzi theory tror jeg det betyr at det skal være en gutt. Vi får se etter hvert. det er sååååååå lite viktig egentlig, bare for moro. SÅ - dere som har vært på UL eller hørt fosterlyden omkring 7-8 uker OG vet kjønn - hva lå fosterlyden på?
Ramzi-teorien stemmer her. Fosterlyd har lagt jevnt på 150-170 fram til ca uke 20, nå ligger den på rundt 140. Var på ukentlige tul fra til uke 12, da lå han på venstre side hele tiden. Var veldig tydelig på oul at vi venter en gutt [emoji4]

Så jeg tipper gutt hos deg [emoji1]

Morkaka ligger til min høyre side. ifølge Ramzi theory tror jeg det betyr at det skal være en gutt. Vi får se etter hvert. det er sååååååå lite viktig egentlig, bare for moro. SÅ - dere som har vært på UL eller hørt fosterlyden omkring 7-8 uker OG vet kjønn - hva lå fosterlyden på?

Morkaka til frøkna mi lå på høyre side og fosterlyden hennes lå på 155 [emoji173]️

Gratulerer med nydelige nyheter nå blir det baby! [emoji173]️

Så bra at alt var fint ❤️

Veit ikkje om det teller da eg var litt lengre på veg på min ul, men eg når eg var 10+0 uker ca, da var hjertelyden på 163 og mi er jente. Hadde CRL på 31.1mm.

Åååh fantastisk å lese ❤️❤️ Fine lille magerusket som skal holde seg inne helt til september ❤️
Tusen takk. Ja vi satser på det.
Et bittelite glis i ansiktet på kjæresten om dagen..

Hurra! Kan skuffe deg med ramziteorien, hun som hadde ultralyd og fosterdiagnostikk på meg bare lo høyt da jeg spurte om det [emoji23] var kun det hun kunne se mellom beina som gjaldt sa hun. Men det er gøy å gjette da, tror kanskje det blir en gutt hos deg jeg og [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er bare for moro, tar det ikke akkurat for god fisk altså. Synes bare det er gøy med sånt...
Gyn synes det var litt artig. Hadde ikke trodd han skulle sjekke og forklare så nøye ift morkakens plassering da. Han begynte å snakke om dette med puls og kjønn og..
Skal sette deg opp på gutt

Neste steg er ultralyd 13 februar. De fant jo det de tror er en liten skillevegg. En lege vil se med ultralyd for å se om det er noe de vil operere. Hvis ikke så skal vi videre til fertilitetsklinikk...
Blir spennende da. Krysser fingerne for at det snart er deres tur til terminspire nå!!!
Har du dagbok?

Så bra alt stod bra til [emoji173][emoji173][emoji173]
Ja, veldig.
Håper dere kommer i mål neste gang, Amanda. Glad du får oppfølging og har en fin kjæreste

Ramzi-teorien stemmer her. Fosterlyd har lagt jevnt på 150-170 fram til ca uke 20, nå ligger den på rundt 140. Var på ukentlige tul fra til uke 12, da lå han på venstre side hele tiden. Var veldig tydelig på oul at vi venter en gutt [emoji4]

Så jeg tipper gutt hos deg [emoji1]
Skal sette deg opp på gutt.
Tar det ikke for god fisk, men synes det er gøy å se.
Noe moro skal man jo finne på

Back
Topp