Eskimonikas håp

Morkaka til frøkna mi lå på høyre side og fosterlyden hennes lå på 155 [emoji173]️

Gratulerer med nydelige nyheter nå blir det baby! [emoji173]️
Tusen takk.
Blir artig å se utover

Veit ikkje om det teller da eg var litt lengre på veg på min ul, men eg når eg var 10+0 uker ca, da var hjertelyden på 163 og mi er jente. Hadde CRL på 31.1mm.
Spennende. Har neste ul ved 9 uker så vi får se da..

Morsomt at alle teoriene er enige hittil!!
Ja, det kan du si.
Har en sånn gendermaker-test fra ebay. Må få tatt den snart og. Så får vi se hvilken farge den har

Blir spennende da. Krysser fingerne for at det snart er deres tur til terminspire nå!!!
Har du dagbok?

Har ikke dagbok på dette forumet[emoji85] men kan kanskje starte et

Dette var fantastiske nyheter å starte dagen med ❤️

Jeg fikk høre fosterlyden på UL både 6+1, 7+2 og 8+3, så hvis vi får vite kjønn neste uke skal jeg prøve å huske å oppdatere deg angående hjertefrekvens.

Dette var fantastiske nyheter å starte dagen med ❤️

Jeg fikk høre fosterlyden på UL både 6+1, 7+2 og 8+3, så hvis vi får vite kjønn neste uke skal jeg prøve å huske å oppdatere deg angående hjertefrekvens.
Kult. Hadde vært gøy å se hvordan de lå ift hverandre ja.

Det er bare for moro, tar det ikke akkurat for god fisk altså. Synes bare det er gøy med sånt...
Gyn synes det var litt artig. Hadde ikke trodd han skulle sjekke og forklare så nøye ift morkakens plassering da. Han begynte å snakke om dette med puls og kjønn og..
Skal sette deg opp på gutt
neida, ikke jeg heller. Men er likevel gøy å se om det stemmer. Det stemte forsåvidt hos meg da hehe, men kinesisk fødselskalender stemte ikke denne ganga. Så fint at han går inn i detaljer da.

Tusen takk
Bare å smøre seg med tålmodighet. Tror jeg absolutt foretrekker timer om morgenen....
Prøver alltid å få fra morgenen av hvis jeg kan velge, best å bare stå opp og dra dit så jeg slipper å rekke å bekymre meg.

160 slag i minuttet hadde datteren min da hun ble målt til 8+2! :)

neida, ikke jeg heller. Men er likevel gøy å se om det stemmer. Det stemte forsåvidt hos meg da hehe, men kinesisk fødselskalender stemte ikke denne ganga. Så fint at han går inn i detaljer da.
Veldig ok ja.
Morsomt er det, men om man velger å basere alt på sånt har man driti litt på draget synes jeg. Akkurat som med kjerringråd så er det bare for moro

Prøver alltid å få fra morgenen av hvis jeg kan velge, best å bare stå opp og dra dit så jeg slipper å rekke å bekymre meg.
Ikke sant. Slippe å grue seg hele dagen.
Har morgentime neste gang da

160 slag i minuttet hadde datteren min da hun ble målt til 8+2! :)
Kult.
Jeg tror det med puls er mer senere i svangerskapet, men artig for det å se om man kan finne noen likheter

Kult.
Jeg tror det med puls er mer senere i svangerskapet, men artig for det å se om man kan finne noen likheter

Skal sies at pulsen hennes varierte fra 180 til 120 på div målinger i løpet av svangerskapet. Jeg har ikke særlig tro på påstanden om hjertelyd, men det skader jo liksom ikke å leke med tanken [emoji5]

Skal sies at pulsen hennes varierte fra 180 til 120 på div målinger i løpet av svangerskapet. Jeg har ikke særlig tro på påstanden om hjertelyd, men det skader jo liksom ikke å leke med tanken [emoji5]
Det er bare for gøy. og man vil alltid finne noen som skiller seg ut/gjør motsatt. Men morsomt tidsfordriv

Back
Topp