Eskimonikas håp

Gratulerer så masse med 8+0 :Heartred:Heartred
 
Hvordan går det? Endte du med å vente til mandag?
 
8+3
Usikker på om jeg har klart å finne hjertelyden. Den har isåfall vært så langt borte at jeg ikke har klart å høre sikkert om det har vært babyen eller et slags ekko som har bidratt til omtrentlig riktig puls...
Fikk så panikk som forverret seg at jeg endte med privat UL idag. Alt bra med magerusket heldigvis.
2,05 cm idag. Denne maskinen målte det til 8+5, men tar akkurat det med en klype salt.
Navlesnoren sitter fint midt på morkaka, plommesekken har blitt mindre siden sist akkurat som den skal. Babyen beveget litt på seg. Alt så helt perfekt ut egentlig. Så da stagges ihvertfall nervene til mandag når jeg skal til vanlig UL-kontroll.
Turde tilogmed bestille jordmor-time etterpå. Er en stund frem enda da, men er ihvertfall gjort.

IMG_6603.JPG
IMG_6607.JPG
IMG_6608.JPG


På det nederste bildet sees fosterhinne/amnion som en hvit ring rundt fosteret
 
Last edited:
8+3
Usikker på om jeg har klart å finne hjertelyden. Den har isåfall vært så langt borte at jeg ikke har klart å høre sikkert om det har vært babyen eller et slags ekko som har bidratt til omtrentlig riktig puls...
Fikk så panikk som forverret seg at jeg endte med privat UL idag. Alt bra med magerusket heldigvis.
2,05 cm idag. Denne maskinen målte det til 8+5, men tar akkurat det med en klype salt.
Navlesnoren sitter fint midt på morkaka, plommesekken har blitt mindre siden sist akkurat som den skal. Babyen beveget litt på seg. Alt så helt perfekt ut egentlig. Så da stagges ihvertfall nervene til mandag når jeg skal til vanlig UL-kontroll.
Turde tilogmed bestille jordmor-time etterpå. Er en stund frem enda da, men er ihvertfall gjort.

Veldig godt å lese at du fikk roet ned nervene :Heartred:Heartred
Dette skal gå bra! Jeg har super tro på både deg og nurket :Heartred:Heartred:Heartred
 
8+3
Usikker på om jeg har klart å finne hjertelyden. Den har isåfall vært så langt borte at jeg ikke har klart å høre sikkert om det har vært babyen eller et slags ekko som har bidratt til omtrentlig riktig puls...
Fikk så panikk som forverret seg at jeg endte med privat UL idag. Alt bra med magerusket heldigvis.
2,05 cm idag. Denne maskinen målte det til 8+5, men tar akkurat det med en klype salt.
Navlesnoren sitter fint midt på morkaka, plommesekken har blitt mindre siden sist akkurat som den skal. Babyen beveget litt på seg. Alt så helt perfekt ut egentlig. Så da stagges ihvertfall nervene til mandag når jeg skal til vanlig UL-kontroll.
Turde tilogmed bestille jordmor-time etterpå. Er en stund frem enda da, men er ihvertfall gjort.
Når man får slik panikk er det nesten ingenting annet å gjøre enn å dra på privat UL. Skjønner godt at det ble for lenge å vente til mandag. Veldig glad for å høre at alt sto bra til med spiren din ❤️
 
Veldig godt å lese at du fikk roet ned nervene :Heartred:Heartred
Dette skal gå bra! Jeg har super tro på både deg og nurket :Heartred:Heartred:Heartred
Tusen takk.
Det gjorde veldig godt ja. Var vel verdt pengene for å si det sånn.
 
Blir spennende med ny på mandagen da :D
 
Tusen takk.
Det gjorde veldig godt ja. Var vel verdt pengene for å si det sånn.

Helgen kommer til å suse av gårde skal du se :D så vil du se din lille hjerteknuser igjen :Heartred:Heartred
 
Når man får slik panikk er det nesten ingenting annet å gjøre enn å dra på privat UL. Skjønner godt at det ble for lenge å vente til mandag. Veldig glad for å høre at alt sto bra til med spiren din ❤️
Tusen takk.
Ja, men den graden av panikk ble mandag for lenge å vente. Veldig greit da med et sted og en historikk som gjør at det føles lett å få time.. Så med en gang at h*n hadde vokst, men det er det sekundet frem til du ser hjerteflimringen liksom....
 
Blir spennende med ny på mandagen da :D
Takk, ja.
Da skal jeg prøve å spørre om det går an å se på ryggsøylen og sånne ting. Gyn som følger meg til vanlig er ekstremt god på det der så stoler på det som blir sagt der. Også vet jeg jo at det blir mer og mer menneske av disse små nå så vil nok se forskjell fra igår til mandag og.
 
Helgen kommer til å suse av gårde skal du se :D så vil du se din lille hjerteknuser igjen :Heartred:Heartred
Tusen takk
Ja, regner med det går fort nok og har time tidligere denne gangen enn sist så det er bra.
 
Godt at du ikke står i panikken til neste ul time, det kommer det ikke noe godt ut av :)
Takk.
Nei, det hadde ikke vært noe ok. Veldig godt å vite at alt så så bra ut. Så om det bare hadde vært mulig å høre hjertelyd eller kjenne liv snart hadde det hjulpet det og
 
Tusen takk.
Ja, men den graden av panikk ble mandag for lenge å vente. Veldig greit da med et sted og en historikk som gjør at det føles lett å få time.. Så med en gang at h*n hadde vokst, men det er det sekundet frem til du ser hjerteflimringen liksom....
Godt du har et sted som tar deg inn på kort varsel. Det sekundet frem til man ser hjertet slå må ha en annen varighet enn andre sekunder. Synes det tar en evighet. Men for en fantastisk lettelse det er når det endelig kommer opp på skjermen.
 
Back
Topp