Eskimonikas håp

Håper virkelig det, Persillebrille.

Har du fått noen andre medisiner enn Crinone? Noen andre tiltak? For meg ser det ihvertfall ut som jeg måtte ha noe annet enn Crinone...

Har laget dagbok. «Mister og mister men gir ikke opp» heter den.

Blir fint å følge deg videre Eskimona[emoji4]
 
Har laget dagbok. «Mister og mister men gir ikke opp» heter den.

Blir fint å følge deg videre Eskimona[emoji4]
Supert, da skal jeg finne deg!
I lige måde, Persillebrille. Krysser fingerne for at dere snart kommer i mål
 
Gratulerer med 9+0, og masse lykke til på UL (om du ikke allerede har vært der)!
 
9+0
Alt bra på UL. Babyen har blitt 2.5 cm nå (CRL) og hadde hjertefrekvens på 180 idag.
Ingen ny kontroll satt opp, skulle ringe hvis det ble behov eller jeg ikke fikk den oppfølgingen jeg trengte på sykehuset...
Har tatt blodprøve til duotest og har snakket med sykehuset. Fødeplass er godkjent og brev på vei i posten. Dato for både OUL og vekstkontroll var satt opp.
Veldig greit for stressnivået med alt som er avklart altså.
Om jeg klarer over tre uker uten UL gjenstår å se, men satser på at jeg kan høre med doppler om behovet melder seg.

Skal gå på blodfortynnende ut svangerskapet. Prednisolnon og progesteron skal trappes ned/avsluttes mellom 10-12 uker.
Metformin får jeg høre på sykehuset tenker jeg.
 
Last edited:
Så godt å høre at alt er fint og at du har fått avklart ting, syns det går unna [emoji173]️[emoji177]
 
Så godt å lese at det går fint med deg og magerusket ❤️
 
Gratulerer med 9+0![emoji4][emoji1319]
Nå er det vel gode sjanser?
Jeg mistet rett før 9 uker, og jeg leste litt at om at det var flere det gikk galt for rett før 9. Så enda litt bedre sjans for at det går bra når du er 9? [emoji4]
 
Gratulerer med 9+0 og vel overstått ul :)
 
Gratulerer med 9+0 og så bra at det sto bra til med den lille :Heartred
 
Back
Topp