Eskimonikas håp

9+0
Alt bra på UL. Babyen har blitt 2.5 cm nå (CRL) og hadde hjertefrekvens på 180 idag.
Ingen ny kontroll satt opp, skulle ringe hvis det ble behov eller jeg ikke fikk den oppfølgingen jeg trengte på sykehuset...
Har tatt blodprøve til duotest og har snakket med sykehuset. Fødeplass er godkjent og brev på vei i posten. Dato for både OUL og vekstkontroll var satt opp.
Veldig greit for stressnivået med alt som er avklart altså.
Om jeg klarer over tre uker uten UL gjenstår å se, men satser på at jeg kan høre med doppler om behovet melder seg.

Skal gå på blodfortynnende ut svangerskapet. Prednisolnon og progesteron skal trappes ned/avsluttes mellom 10-12 uker.
Metformin får jeg høre på sykehuset tenker jeg.

Gratulerer[emoji2] 9 uker! Da har du kommet langt!
 
Hurra for 9 uker, og en fin UL. :Heartred Skjønner ikke helt hvordan tiden går, jeg føler liksom at du er i ferd med å ta meg igjen.
 
Fantastiske nyheter! Nå må det bare fortsette sånn helt i mål ❤️
'satser på det.
Tør liksom ikke helt å tro det enda og samtidig må jeg liksom tenke fremover og planlegge litt...
 
Dette kommer til å gå bra! :) Tenk at du har fått fødeplass og dato for OUL. Er så godt å se at det går bra for deg! :)
Tusen takk.
Godt å få sånne ting på plass. Alt som reduserer stressnivået.
Hvordan ligger du an?
 
Så godt og høre.
Tusen takk
Venter spent på svar på dine prøver og testing utover altså

Så godt å lese at alt står bra til og at du kan slappe mer av❤️
Tusen takk. Føler ikke helt jeg klarer slappe av enda, men vet jo at det er bra for hver dag hvor alt er som det skal...
Så bra at knøtte fortsatt har det fint, vi har jo bestemt at dette skal gå bra :Heartred
takk, tiger-min.
Hører du sier det og håper virkelig det gjør det. Litt vanskelig å tro på bare.. Venter på at du kommer etter

Går bare å venter på positiv test, 5 dpo i dag...så får se om denne pp blir «the one»[emoji12]
Krysser fingerne. Veldig spennende dager!
Har du dagbok?
Det gjør jeg også! Vil inn i okt/nov forumet :)
Håper virkelig du gjør det!
 
Åå, gratulerer så mye med 9 uker! :love7
Tusen takk
Plutselig er det deg. Føler at ditt svangerskap går fortere
Gratulerer med 9 uker og ny fin TUL. :Heartred
tusen takk.
Godt å se at magerusket har det bra. Litt rart at 2.5 cm kan gjøre så mye for det føles på magen som h*n er langt større....

Håper du har det fint idag
Takk i lige måde, Amanda.

Har det ganske bra altså, bare fryktelig sliten og brygger på et eller annet så planen idag er å bare hvile på sofaen
 
Gratulerer[emoji2] 9 uker! Da har du kommet langt!
Tusen takk
Ja, det går fremover. samtidig litt rart å vite at det bare er tre uker siden første UL for føles lenger, men samtidig har jeg jo visst om babyen lenge, visste det ved 2+6 da symptomene kom...
Hurra for 9 uker, og en fin UL. :Heartred Skjønner ikke helt hvordan tiden går, jeg føler liksom at du er i ferd med å ta meg igjen.
tusen takk.
Haha, lover at jeg ikke tar deg igjen, men skjønner hva du mener. Hvordan går det med deg?
Det kan jeg forstå. Er jo tidlig ennå så veldig forståelig med bekymringer og at tida ikke går så fort.

Ja, er vel ganske normalt. Blir lettere utover. Venter på at lille vil gi livstegn..
 
Tusen takk.
Godt å få sånne ting på plass. Alt som reduserer stressnivået.
Hvordan ligger du an?

Skjønner deg godt! :) Jeg er godt i gang med det tredje IVF-forsøket mitt. Har uttak på fredag og det ligger an til å bli fire egg, men jeg håper selvsagt på flere...
 
Skjønner deg godt! :) Jeg er godt i gang med det tredje IVF-forsøket mitt. Har uttak på fredag og det ligger an til å bli fire egg, men jeg håper selvsagt på flere...
Lykke til! Håper på gullegg altså. Husk at kvaliteten er viktigere enn antallet.
Er det snakk om eventuelt to inn siden det er tredje forsøk?
 
Lykke til! Håper på gullegg altså. Husk at kvaliteten er viktigere enn antallet.
Er det snakk om eventuelt to inn siden det er tredje forsøk?

Takk, ja håper virkelig på et gullegg (eller to). Jeg tror at jeg får to inn, hvis jeg ender opp med å ha to. Legen sa i hvert fall på forsamtalen at det var greit. Jeg prøver å tenke på at det er kvaliteten som er viktigst, men må innrømme at jeg er litt misunnelig på de som får mange ut og ender opp med noen på frys...
 
Takk, ja håper virkelig på et gullegg (eller to). Jeg tror at jeg får to inn, hvis jeg ender opp med å ha to. Legen sa i hvert fall på forsamtalen at det var greit. Jeg prøver å tenke på at det er kvaliteten som er viktigst, men må innrømme at jeg er litt misunnelig på de som får mange ut og ender opp med noen på frys...
Selvfølgelig, man vil jo ha flest mulig sjanser. Men det finnes mange eksempler på de som tilogmed bare har fått ut ett egg og det har vært gullegget.
Lykke til!!!
 
Tar nok noen uker. Men blir forhåpentligvis oppstart med hormoner neste syklus. Så irriterende at jeg ikke har fått el ennå
Håper det ordner seg og at tiden går fort
 
Selvfølgelig, man vil jo ha flest mulig sjanser. Men det finnes mange eksempler på de som tilogmed bare har fått ut ett egg og det har vært gullegget.
Lykke til!!!

Tusen takk! :) Ja, jeg prøver å holde fast på tanken om at ett gullegg er nok... :)
 
KJØNN:

NUB-theory:
Ramzi-theory: gutt
Gender maker (ebay):
Kinesisk fødselskart: gutt
Magefølelse:
Mageform:
Form/kvalme: gutt
Hjertelyd (<140 =gutt, >140 = jente):
OUL:



Tippeliste:
Daydream: gutt
Tigerbaby: jente
lillyzilly: gutt
MiniMe80: jente
Amorfamilia: jente
Alvea: gutt
moxie: gutt
Ilia: gutt
Bukett: gutt
Mon25: jente
VictoriaH: gutt
Skvirevippen: gutt
Alle gode ting er 3?❤: gutt
Snippsnappsnuppa: gutt
Fregnefanten: gutt
Lenja86: jente
 
Back
Topp