Eskimonikas håp

Åh, 10 uker allerede! :D :Heartred
 
Gratulerer med 10 uker :Heartred
 
Bare to bitte små uker til 2.trimester. Dette går som det suser ❤️❤️
Det kan godt suse de neste ukene og så være deilig tempo deretter altså. Også er dere mange som snart må komme etter!
Gratulerer med 10 fullgåtte uker. :Heartpink
Tusen takk
Gratulerer med 10 uker[emoji173] [emoji7]
Tusen takk.
Ååh, 10 uker [emoji7]
Gratulerer så masse!
Tusen takk.
Husker du at du var 10 uker eller ? DET er lenge siden det
Hipp hurra for 10+0 :D
tusen takk. Du kommer etter i super-fart har jeg sett
Håper det går bra og at alt føles bra! :) Vi har ny uke på samme dag forresten :D
Tusen takk.
Så kjekt. Praktisk å bytte på mandager altså.
Hurra for 10+0! :) Begynner bekymringene å slippe litt taket nå eller hvordan går det? Er så glad for at det denne gangen virkelig ser ut til å gå hele veien for deg! :)
Tusen takk.
Håper du kommer etter med tvillingrugingen din.

Veksler litt med de bekymringene, blir lettere for hver dag og samtidig er det så vanskelig å tro på at det kan gå bra...
 
Du er så omsorgsfull og raus mot alle oss andre her inne, så det er rett og slett en glede å telle ukene sammen med deg ❤️ Håper du fremdeles har en god følelse, og at at bekymringene ikke tar alt for stor plass.

Kjære gode, fine, snille Bobla.
Tusen takk for så fine ord!

Det svinger veldig, men jeg tror h*n prøver fortelle at alt er ok
 
10 uker! Tenk det da ❤️
Tusen takk
Håper du snart kan komme etter
Åh, 10 uker allerede! :D :Heartred
Tusen takk
Gratulerer med 10 uker :Heartred
Tusen takk
Håper du kommer etter nå!
Tusen takk.
Klar for innspurten?
Gratulera med 10+0. Eg har og ny gravid-veka på mandaga & må sei det er ei veldig fin start på veka [emoji1]

Tusen takk.
Veldig fint å bytte på mandag ja. Litt lett å huske på også.
 
Satt å tenkte på det når jeg skreiv [emoji14]
26 uker siden [emoji85]

Tenk da.. 10 uker!! :D
Husker det var rundt disse ukene at tiden begynte å gå fortere :)
Hjelpe meg som tiden flyr ja
Kan godt gå fort til 12 uker og mer jevnlig og tydeligere aktivitet inni der sånn at jeg kan få nervene mer under kontroll men ellers vil jeg jo nyte og...
 
Så kjekt å se at du er gravid! [emoji7][emoji173]️
 
Det kan godt suse de neste ukene og så være deilig tempo deretter altså. Også er dere mange som snart må komme etter!

Tusen takk.
Håper du kommer etter med tvillingrugingen din.

Veksler litt med de bekymringene, blir lettere for hver dag og samtidig er det så vanskelig å tro på at det kan gå bra...

Takk, jeg håper også at jeg kommer etter snart, enten med en eller to. :)

Veldig godt å høre at det gradvis blir lettere. Du skal se de neste to ukene går i superfart og vips så er du over i andre trimester. Ha tro på at det går bra nå, for det skal det! :)
 
Så fort det går, og så deilig at alt ser fint ut så langt.
Tusen takk.
Vil ikke påstå jeg synes det går veldig fort akkurat, men samtidig så er jo 10 uker en fjerdedel og det er ikke så galt. Snart ferdig med det verste...

Så kjekt å se at du er gravid! [emoji7][emoji173]️
Tusen takk.
Hvordan går det med deg?

Takk, jeg håper også at jeg kommer etter snart, enten med en eller to. :)

Veldig godt å høre at det gradvis blir lettere. Du skal se de neste to ukene går i superfart og vips så er du over i andre trimester. Ha tro på at det går bra nå, for det skal det! :)
Tusen takk. Ja, det bør virkelig det nå altså, men likevel vanskelig å tro på.
Håper rugingen din går fint og at du ikke blir helt skrullete
 
Kjære gode, fine, snille Bobla.
Tusen takk for så fine ord!

Det svinger veldig, men jeg tror h*n prøver fortelle at alt er ok
Du fortjener hvert ord, og mer til ❤️
Godt å høre at spiren gjør et forsøk på å berolige deg, men forstår godt at det svinger. Håper det blir bedre og bedre jo lenger du kommer.
 
Tusen takk. Ja, det bør virkelig det nå altså, men likevel vanskelig å tro på.
Håper rugingen din går fint og at du ikke blir helt skrullete

Skjønner at det er vanskelig å tro med din historikk, og hvis jeg blir gravid igjen, vil jeg helt sikkert føle det likedan.

Rugingen går fint, men jeg er nok på god vei til å bli fullstendig skrullete. Ønsker bare at tiden skal gå kjempefort mot testdag...
 
Du fortjener hvert ord, og mer til ❤️
Godt å høre at spiren gjør et forsøk på å berolige deg, men forstår godt at det svinger. Håper det blir bedre og bedre jo lenger du kommer.
Tusen takk.
Blir sikkert bedre utover. Er liksom første trimester som er verst..
 
Skjønner at det er vanskelig å tro med din historikk, og hvis jeg blir gravid igjen, vil jeg helt sikkert føle det likedan.

Rugingen går fint, men jeg er nok på god vei til å bli fullstendig skrullete. Ønsker bare at tiden skal gå kjempefort mot testdag...
Lett å bli skrullete ja.
Første del på vei mot målet. Dette er liksom to uker og resten deler vi i en og en uke. Tester du hver dag helt til testdag eller hva tenker du?
 
Lett å bli skrullete ja.
Første del på vei mot målet. Dette er liksom to uker og resten deler vi i en og en uke. Tester du hver dag helt til testdag eller hva tenker du?

Dette innlegget har jeg visst gått glipp av, ser jeg. Ja, jeg tester hver dag, men har ikke så mye tro lenger. 10 dpo idag. Kjente meg gravid i noen dager, men så forsvant det. :-( Har fortsatt symptomer, men antakelig så lite at det sikkert bare skyldes Lutinus.

Stakk egentlig innom for å gratulere deg med 11+0. :) Synes det er så fantastisk at du har kommet så langt og bare har en uke igjen til første etappe er over. :) Hvordan går det med deg nå? Antydning til mage? Håper at du har klart å senke skuldrene litt nå. :)
 
Back
Topp