Eskimonikas håp

Så godt å høre at alt er fint og at du har fått avklart ting, syns det går unna [emoji173]️[emoji177]
Tusen takk
Går nok fortere for dere enn meg tror jeg... Men greit med alt som blir avklart.
 
Gratulerer med 9+0![emoji4][emoji1319]
Nå er det vel gode sjanser?
Jeg mistet rett før 9 uker, og jeg leste litt at om at det var flere det gikk galt for rett før 9. Så enda litt bedre sjans for at det går bra når du er 9? [emoji4]
Tusen takk.
Det er jo litt kritiske tider både ved 8 og 10 tror jeg. Vet jo at oddsen er bra når vi har sett riktig utvikling over flere uker sånn, mensamtidig litt vanskelig å tro at det faktisk skal/kan gå bra denne gangen...
 
Så utrolig bra! :) Så får du jo bare føle på behovet for UL og heller ta en spontant hvis du blir urolig!
Tusen takk.
Ja, må nok bare se det an. Men håper jo at jeg snart kan kjenne liv og ihvertfall høre med doppler om panikken melder seg
 
Tenk at du er hele 9 uker, da! Sjansen for at dette skal gå bra begynner å bli ganske så stor! :)
Tusen takk.
Ja, jeg vet. Men fremdeles ganske skummelt.
Hvordan har du det? Snart i mål nå.
 
9+0
Alt bra på UL. Babyen har blitt 2.5 cm nå (CRL) og hadde hjertefrekvens på 180 idag.
Ingen ny kontroll satt opp, skulle ringe hvis det ble behov eller jeg ikke fikk den oppfølgingen jeg trengte på sykehuset...
Har tatt blodprøve til duotest og har snakket med sykehuset. Fødeplass er godkjent og brev på vei i posten. Dato for både OUL og vekstkontroll var satt opp.
Veldig greit for stressnivået med alt som er avklart altså.
Om jeg klarer over tre uker uten UL gjenstår å se, men satser på at jeg kan høre med doppler om behovet melder seg.

Skal gå på blodfortynnende ut svangerskapet. Prednisolnon og progesteron skal trappes ned/avsluttes mellom 10-12 uker.
Metformin får jeg høre på sykehuset tenker jeg.

Dette kommer til å gå bra! :) Tenk at du har fått fødeplass og dato for OUL. Er så godt å se at det går bra for deg! :)
 
Så bra at knøtte fortsatt har det fint, vi har jo bestemt at dette skal gå bra :Heartred
 
Åå, gratulerer så mye med 9 uker! :love7
 
Gratulerer med 9 uker og ny fin TUL. :Heartred
 
Back
Topp