Eskimonikas håp

8+3
Usikker på om jeg har klart å finne hjertelyden. Den har isåfall vært så langt borte at jeg ikke har klart å høre sikkert om det har vært babyen eller et slags ekko som har bidratt til omtrentlig riktig puls...
Fikk så panikk som forverret seg at jeg endte med privat UL idag. Alt bra med magerusket heldigvis.
2,05 cm idag. Denne maskinen målte det til 8+5, men tar akkurat det med en klype salt.
Navlesnoren sitter fint midt på morkaka, plommesekken har blitt mindre siden sist akkurat som den skal. Babyen beveget litt på seg. Alt så helt perfekt ut egentlig. Så da stagges ihvertfall nervene til mandag når jeg skal til vanlig UL-kontroll.
Turde tilogmed bestille jordmor-time etterpå. Er en stund frem enda da, men er ihvertfall gjort.

Hurra! Så utrolig flott at alt fortsatt er bra og at graviditeten utvikler seg som den skal! :-)
 
8+3
Usikker på om jeg har klart å finne hjertelyden. Den har isåfall vært så langt borte at jeg ikke har klart å høre sikkert om det har vært babyen eller et slags ekko som har bidratt til omtrentlig riktig puls...
Fikk så panikk som forverret seg at jeg endte med privat UL idag. Alt bra med magerusket heldigvis.
2,05 cm idag. Denne maskinen målte det til 8+5, men tar akkurat det med en klype salt.
Navlesnoren sitter fint midt på morkaka, plommesekken har blitt mindre siden sist akkurat som den skal. Babyen beveget litt på seg. Alt så helt perfekt ut egentlig. Så da stagges ihvertfall nervene til mandag når jeg skal til vanlig UL-kontroll.
Turde tilogmed bestille jordmor-time etterpå. Er en stund frem enda da, men er ihvertfall gjort.
Så fantastisk[emoji7] babyen vokser og koser seg[emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Så godt å høre at alt er bra :Heartred
Hvor ofte skal du ha UL?
 
Godt du har et sted som tar deg inn på kort varsel. Det sekundet frem til man ser hjertet slå må ha en annen varighet enn andre sekunder. Synes det tar en evighet. Men for en fantastisk lettelse det er når det endelig kommer opp på skjermen.
Definitivt.
 
Så fantastisk[emoji7] babyen vokser og koser seg[emoji173] [emoji173] [emoji173]
Tusen takk
Ja, tydeligvis har h*n det veldig så bra i hulen sin. Heldigvis
 
Så fint at du har fått se magerusket ditt en gang til og at du klarte roe nervene litt :Heartred
Tenk, i vinter som kommer skal vi dele babybilder med hverandre :love7
Dette blir såå bra at!
 
Så godt å høre at alt er bra :Heartred
Hvor ofte skal du ha UL?
Tusen takk
Vet ikke helt. Har vanlig time til mandag, 9+0. Vet ikke hva som er tanken utover.
 
Så fint at du har fått se magerusket ditt en gang til og at du klarte roe nervene litt :Heartred
Tenk, i vinter som kommer skal vi dele babybilder med hverandre :love7
Dette blir såå bra at!
Tusen takk, tiger-min.
Å ja, gleder meg til det altså. Det må jo være gullegg hos deg nå!
 
Da har jeg fått lagt inn ul-bildene fra forrige dagen.
 
Det var jo en baby jo[emoji173] [emoji7]
Ja, det var det. Litt baby og litt alien...
Artig å se begynnelsen på armer og ben og spontane bevegelser og sånm
 
Ja, det var det. Litt baby og litt alien...
Artig å se begynnelsen på armer og ben og spontane bevegelser og sånm
Herlig[emoji7] gleder meg til det blir min tur[emoji1]
 
Dette får opp håpet for at det skal gå bra for meg også en gang[emoji2]
 
Dette får opp håpet for at det skal gå bra for meg også en gang[emoji2]
Håper virkelig det, Persillebrille.

Har du fått noen andre medisiner enn Crinone? Noen andre tiltak? For meg ser det ihvertfall ut som jeg måtte ha noe annet enn Crinone...
 
Back
Topp