CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Cd4, kjenner jeg gleder meg til å kunne gå uten bind nå❤️ I morgen er nok siste blødningsdag om alt går etter planen

CD1

CD 9 her, og første aksje i boks. Blir noen dager til neste gang, da vi har besøk og drar selv på besøk til fredag. Men måtte prøve en tidlig bare for å være sikker på at det var noe tidlig også.

CD 14 og skikkelige smerter i hele dag. Har fått lagt inn aksjer annenhver og hver dag siste uka og tenkte å lure til meg litt i kveld også selv om lysta og humøret egentlig er ute av normalen i dag :rolleyes:

Gratulerer med dagen alle!! :Heartred

CD 29, 7 dpo. Har enda hard livmortapp, men økt utflod (kremete), har hard mage og er i litt irritabelt humør på generell basis. Blir liksom fort irritert. Men i dag har vært en god dag! :love017

CD 13 og endelig begynner el testene å stige litt. Var redd det bare skulle bli kluss etter SA. Men krysser fingrene for at el er rett rundt hjørnet:)

CD12, elsmerter som bare det i dag, lurer på når el kommer. Har hatt på CD20 og CD10 ila de tre siste måndene så kroppen lurer meg hver måned:p

CD 33. EL var for 10-11 dager siden, tror jeg. I dag fikk jeg liitt rosa på papiret. Ingen mensmurringer eller noe. Forventet mens er om ca 3-4 dager. Negativ G-test. :sorry:

Back
Topp