CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD30. Negative tester og venter på TR. Forventet mens var mellom cd 28-30, men ingen tegn til at det nærmer seg.. Så tyypisk at den første prøvesyklusen skulle bli så tullete når alle de 6 syklusene mens jeg ventet på prøvestart gikk som ei klokke :hungover:

Cd17 og venter på eggløsning. Veldig ustabile sykluser, så ingen anelse om når det blir :dead: Fikk el-slim i går, så satser på det betyr at noe er i gjære.

CD 7:happy:
Siste 4 syklusene har vært på 26, 22, 22 og 26 dager. Den første syklusen var EL på CD14, men ikke testet etter EL de tre siste syklusene. Tenkte å gjøre det denne måneden. Når ville dere ha startet testingen? :happy:

CD 3 :-) Håper TR takker for seg i morgen.

Etter tullete kropp så er jeg på CD 1 nå. Så da er det bare å kjøpe inn ny ladning tester til uka så det er klart til EL :happy:

3DPO her.. har heldigvis nok å gjøre for tiden, vi er midt i oppussing og mye annet som skjer også, så tenker ikke mye på det. Men skal bli spennende å kunne teste etter hvert!

Jeg er 1 eller 2 dpo. Sikker på at egget slapp torsdag kveld selvom jeg fikk super positiv el test morgen samme dag:) så blir spennende når jeg teste til fredag☺️☺️☺️

CD 9, og følger syklusen tett denne mnd med el-test, temp og sjekking av livmortappen/utflod. Spennende. Første ordentlige syklus etter MA i april.

CD20, positiv eggløsningstest i går og eggløsningssmerter, så tenker eggløsning er i dag kanskje

CD 2 her i dag. Går å venter på at TR skal dra. Pleier å blø max 4 dager.

Back
Topp