CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Stjernest0v

Betatt av forumet
Tenkte det kunne være gøy med en CD (syklusdag)-tråd der vi oppdaterer hvor i syklusen vi er; alt fra symptomer, følelser, tanker til hva du styrer med i hverdagen. Rett og slett for å gjøre ventetiden en smule lettere… :Heartred

Hvis du ønsker, gjerne skriv litt om deg selv, hvor mange barn du har, hvor lenge dere har prøvd, osv. :joyful:



Jeg er 26, har ett barn på 15 måneder og vi har prøvd siden desember 2021. Jeg er på syklusdag 4 i dag og forventer EL en gang mellom 3. og 9. mai. Føler utålmodighet, men prøver å finne måter å slappe av på.



Velkommen til CD-tråden! Her er ingen tanker eller spørsmål dumt :Heartred
 
Morro!

Jeg er 27 år, har to fine små på 2 og 3 år og vi ønsker en sistemann i gjengen vår :)

Føler jeg «jukser» litt ved å henge her inne, for strengt tatt har vi ikke begynt å prøve sånn skikkelig enda. Vi praktiserer «hoppe av i svingen» når vi husker det :)

Idag er jeg på CD24 og forventer mens neste torsdag. Da starter vår første prøvesyklus, og jeg er såå spent! De andre to spirene mine har sittet på PP7 og PP5 :) Nå er jeg skikkelig klar for å prøve på nytt!
 
Jeg er 26 år og har ett barn fra før på snart 2 år :happy:

Tilbake til prøving etter å ha mistet i uke 10, så blir spennende å se fremover.
Har alltid blitt gravid på første forsøk (3 ganger, mistet en gang da jeg var 18, så et barn å så mistet nå i mars), så kjenner jeg er ekstra spent nå som jeg virkelig ønsker å komme i gang med en ny graviditet.

CD 20 i dag og tenker at jeg tar første test på mandag :cat:
 
CD22 her, og prøver i det lengste å vente med å teste- men det er vanskeliiiiig….
 
Jeg er 32 år og har ett barn på snart 3 år :happy:
Prøver nå på nr 2.

Ble gravid på første forsøk, men mistet i mars :(
Er nå på CD34, om jeg kan kalle det en syklus. Venter på første mens etter MA'en. Trodde jeg hadde IKM denne uka, men nå er jeg usikker. Er ikke blitt gravid igjen hvert fall, og kroppen virker til å være i hormonell ubalanse. Så nå håper jeg TR dukker opp så fort som mulig så jeg kan starte på neste PP, forhåpentligvis med blanke ark og nytt mot :joyful:
 
I dag er jeg CD13, forventet EL i morgen (begynte med EL-slim i går kveld!). Vi har prøvd siden mai 2020 og skal starte med IVF neste måned. Men jeg har liksom ikke gitt opp helt ennå, selv om det er usannsynlig vi klarer det på egenhånd. Mannen har nesten ingen svømmere...
Jeg er 32 og har et barn på 8 år fra før. :) Ønsker meg to til...
 
I dag er jeg CD13, forventet EL i morgen (begynte med EL-slim i går kveld!). Vi har prøvd siden mai 2020 og skal starte med IVF neste måned. Men jeg har liksom ikke gitt opp helt ennå, selv om det er usannsynlig vi klarer det på egenhånd. Mannen har nesten ingen svømmere...
Jeg er 32 og har et barn på 8 år fra før. :) Ønsker meg to til...
Har hørt om flere som plutselig får klaff på gamlemåten når det er planlagt IVF. Krysser fingre og tær for deg- enten det blir på den ene eller andre måten
 
Får ikke sove, så vi sier CD10 nå vi! :joyful: Samme dag som jeg fikk EL sist syklus. Tempen har allerede steget 3 dager på rad nå, men EL kan da ikke ha skjedd ennå, rakk jo såvidt å få utflod o_O Så blir spennende å se fremover! Vi fortsetter nok å ha sex de neste dagene. Skal ikke være lett å vite det her :p

Anyway, jeg blir 28, gift med en flott mann som blir 27, og vi prøver da på vårt første barn. Vi er allerede i PP3, syns det har gått ganske fort (nå som jeg ser tilbake på det :hilarious:)! Håper alle gode ting er 3, og da blir det januarbaby også :happy:
 
CD 25 idag, har kjent en del murringer nede i magen igår og i dag, kjipt å få menssmerter allerede om de skal holde på frem til torsdag :rolleyes:
 
25 år og har en datter på 5 år. Forlovet med verdens beste samboer som jeg har vært sammen med i over 8 år. Prøver på vårt første planlagte barn, så dette er veldig spennende! Liker å være prøver, selvom jeg helst skulle blitt gravid i går :rolleyes:

Er nå i PP6 og CD16, forventer eggløsning på tirsdag og CD19. Har blitt gravid i PP1, PP2 og PP3, men mistet. Nå har jeg trua på at dette blir vår runde :angelic:
 
Last edited:
Kun på cd 8 og venter el til helgen igjen:) skal på oslotur med samboer da:) snuppa vår på 15 mnd skal være hos bestemor mens vi reiser inn til storbyen for å gjøre den utrygg og mest sansynlig lage en liten baby til :p og drikke vin :hilarious:
Selv 35 år og vi har vel ikke prøvd sånn ordentlig. Tester ikke etter el og tar alt veldig med ro :) men har ikke gått på pilla på en god stund. Mannen har litt vitamin mangler så han tar en del tilskudd nå så kanskje det har vært grunnen til at det ikke har klaffet. Pluss mye styr med sykemeldinger og sykdom i huset som gjør at man blir litt stressa. Nå er det vår i luften og jeg håper på nok en januarbaby ❤️ Jeeeej:shy:
 
Cd 16 og håper på eggløsning før neste helg. Vannete utflod, men ikke fått typisk el-slim enda, og det pleier jeg å ha i noen dager før el. Men jeg må tisse hele tiden! Føler det alltid er sånn før egggløsning, men denne gangen er det helt ekstremt. Måtte stå opp to ganger i løpet av natten, og var sykt tissetrengt da jeg sto opp klokken 08 igjen. Og må jo tisse mye også, så er jo ikke urinveisinfeksjon heller.. drikker mye vann om dagen da, men det får da være grenser:hilarious:
 
Cd 16 og håper på eggløsning før neste helg. Vannete utflod, men ikke fått typisk el-slim enda, og det pleier jeg å ha i noen dager før el. Men jeg må tisse hele tiden! Føler det alltid er sånn før egggløsning, men denne gangen er det helt ekstremt. Måtte stå opp to ganger i løpet av natten, og var sykt tissetrengt da jeg sto opp klokken 08 igjen. Og må jo tisse mye også, så er jo ikke urinveisinfeksjon heller.. drikker mye vann om dagen da, men det får da være grenser:hilarious:
Jeg også tisser helt ekstremt mye! Aldri tenkt over at det kan ha noe med el å gjøre:rolleyes: Jeg skjønner liksom ikke hvor alt kommer fra da jeg går på do før jeg legger meg, to ganger på natta og på morgenen igjen, jeg drikker jo ingenting mellom her:shifty:
 
Cd 24, 8DPO og 4 dager til IKM. Ikke testa ennå, prøver å vente, men det er nervepirrende!
 
Cd 22, testa både 6 dpo og 7 dpo :dead: Kjente et skikkelig stikk i magen i går kveld, Dette kjente jeg når jeg ble gravid med sønnen vår også så det er jo spennende! Melkeaktig utflod og litt humørsvingninger som kan være pms også.
 
CD11, fått økt utflod og har lagt inn flere aksjer :D
Jeg har også tisset mer nå, men tror nok det bare er fordi jeg har drukket mer :p
 
Jeg er på CD 16 i dag. Er 41 år, samboer og har 3 barn fra før. De to eldste på 20 og 21 har flytta ut så er kun minstemann på 16 som bor hjemme. Annenhver helg har vi bonusdattra mi her. Så vi er tre personer i hverdagen og fire annenhver helg. Vi prøver på vårt første barn sammen fordi jeg ønsker meg en attpåklatt og mannen ønsker seg et barn han kan se vokse opp orntlig og ikke bare være pappa annenhver helg.

Traff mannen for to år siden og alle biter falt liksom på plass med en gang. Vi fungerer veldig godt sammen og har et harmonisk og fint forhold.
Vi slutta på p-sprøyta i starten på April i fjor og ble gravid naturlig med trillinger i oktober. Dessverre mistet vi dem i desember så to dager før jul ble jeg innlagt for medisinsk abort da kroppen ikke satt igang selv.
Sliter med kort lutealfase så mistenker at det er derfor det tar lang tid å få et knøtt til å feste seg.

Har slitt litt med motivasjonen etter at jeg mistet trillingene og syns testing etter EL og tidlig testing etter graviditet har blitt stressende, altoppslukende og fullt av bekrmring. Så denne runden tok jeg en testefri runde for å ikke henge meg opp i dager og tider. Så aner ikke noe mer enn at jeg er på CD 16 nå og hadde veldig mye stikk i magen på venstre side i går. Føles mye mere avslappende nå så var egentlig godt med en liten testefri runde. Har lagt inn litt aksjer så blir spennende å se om vi traff riktig :happy:



Veldig fint med en CD tråd også :D
 
Jeg også tisser helt ekstremt mye! Aldri tenkt over at det kan ha noe med el å gjøre:rolleyes: Jeg skjønner liksom ikke hvor alt kommer fra da jeg går på do før jeg legger meg, to ganger på natta og på morgenen igjen, jeg drikker jo ingenting mellom her:shifty:
Veldig merkelig! Snakket med mamma om det nå også, og hun var helt lik rundt eggløsning:hilarious:
 
Back
Topp