CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Da ble det plutselig CD 1….. Skuffa. Da hadde jeg faktisk EL når appen min spådde det, rundt 7./8. mai. Hadde masse vannete utflod da og vi hadde sex til perfekt tid, men har likevel ikke klaffa. :arghh: Så ble en syklus på 32 dager da. Åh kjedelig

Da ble det plutselig CD 1….. Skuffa. Da hadde jeg faktisk EL når appen min spådde det, rundt 7./8. mai. Hadde masse vannete utflod da og vi hadde sex til perfekt tid, men har likevel ikke klaffa. :arghh: Så ble en syklus på 32 dager da. Åh kjedelig

Ånei så leit :sorry: Men dere traff jo da, syns jo det er en bra ting! Er jo verre hvis man ikke gjør det

Ånei så leit :sorry: Men dere traff jo da, syns jo det er en bra ting! Er jo verre hvis man ikke gjør det
Ja vi har jo i hvert fall hatt en sjanse! Og så er det fantastisk at jeg har fått en normal syklus tilbake. Appen min sier at jeg blir å få eggløsning 8. juni. Nå tror jeg faktisk at jeg kan stole på cirka når eggløsning kommer. Og det er jo en bra ting. :) I tillegg: jo senere på året vi får baby jo bedre. :p

CD 22 i dag. Forventer mens på fredag da den pleier å dukke opp litt utpå ettermiddagen/kvelden på CD 25. Pleier å spotte noen dager i forkant men nå har det ikke vært så mye som antydning til spott. Har litt ømme pupper og ømhet i magen også. Har kun 2 tester liggende og prøøøøøver å ikke svi dem av ennå. Nekter å kjøpe flere før etter IKM så tenker jeg må prøve å spare dem til så tett opptil IKM som mulig. Hvis ikke TR kommer på fredag som forventet så kjøper jeg flere tester på mandag dersom jeg har brukt opp de to jeg har her. Det er ikke tidligtester så dumt å svi dem av for tidlig.

CD12 og:
its-ovulation-day.jpg

CD 18 her, eggløsning ganske straks ut fra strimmelen i dag å dømme. Prøver på barn nummer to etter å ha fått en liten tass i november i fjor.

Da nærmer det seg et høydepunkt for deg :HeartredLykke til denne runden.
Her er IKM om 2 dager og jeg må ut å kjøpe tester i dag.
Jaa blir godt å komme over i dpo land om en liten uke igjen❤️ Har du ikke testet enda?!? Herregud så spennende, du må kjøpe med en gang, nå ble jeg spent her

Jaa blir godt å komme over i dpo land om en liten uke igjen❤️ Har du ikke testet enda?!? Herregud så spennende, du må kjøpe med en gang, nå ble jeg spent her
Har kun hatt 2 tester liggende og har kun brukt 1 av dem. Det er vanlige tester så når jeg tok den første var det alt for tidlig til at den kunne slå ut. Jeg har korte sykluser og får alltid TR på syklusdag 22-25. Derfor er det fortsatt tidlig i dpo land selv om jeg venter på TR. Har kort lutealfase for EL kommer alltid på dag 14-15.

Tenkte å kjøpe meg tidligtester etterpå for syns jeg kjenner på div symtomer og i tillegg har ikke den spottinga jeg pleier å få før mens kommet.

Har kun hatt 2 tester liggende og har kun brukt 1 av dem. Det er vanlige tester så når jeg tok den første var det alt for tidlig til at den kunne slå ut. Jeg har korte sykluser og får alltid TR på syklusdag 22-25. Derfor er det fortsatt tidlig i dpo land selv om jeg venter på TR. Har kort lutealfase for EL kommer alltid på dag 14-15.

Tenkte å kjøpe meg tidligtester etterpå for syns jeg kjenner på div symtomer og i tillegg har ikke den spottinga jeg pleier å få før mens kommet.
Åja sånn ja! Spennende med symptomer da, gleder meg til å se testen din❤️ Og er jo uansett et veldig bra tegn at du ikke spotter

Åja sånn ja! Spennende med symptomer da, gleder meg til å se testen din❤️ Og er jo uansett et veldig bra tegn at du ikke spotter
Ja den spottinga pleier å begynne 5-6 dager før mens og nå har det ikke vært antydning til noe selv om jeg venter mens på fredag.

Bah, CD3 her... PP3 nå, men jeg er UTÅLMODIG!! Sliter så med kort lutealfase, så har tatt kontakt med privat gyn som jeg skal til neste uke, ettersom fastlegen ikke vil hjelpe meg. Hun sier jeg vet jeg kan bli gravid "av meg selv" siden jeg har en fra før, og at jeg bare skal "slappe av" et par måneder. Lett for henne å si- om jeg venter to måneder er hun på ferie, så da blir det fort 3-4 måneder før hun i det hele tatt henviser, og så er det jo måneder med venting etter det på offentlig gyn. Så hell no, kaster noen penger på det problemet gitt! Får el på cd 16-19, og syklus på 26-27 dager, så det er jo minimal sjanse for at noe rekker å feste seg, selv hvis det klaffer. Håper SÅ på hjelp nå- er 38 år og har ikke tid til dette her! I motsetning til mange andre vil jeg dessuten helst ha barn så tidlig på året som mulig, for det passer best med våre permisjonsønsker.

Syklusdag 23 og fremdeles null spotting. Har kjøpt meg 1.....EN.....tidligtest i dag så nå må jeg bare bestemme meg for når jeg skal tørre å svi av den. Kjøpte bevisst ikke fler for jeg blir så stressa av å ha dem tilgjengelig. Er 9 (kaaaanskje 8) dpo i dag. Så er redd for å teste bort den ene tidligtesten for tidlig. Har en vanlig test også men den bør jeg vente litt med.

CD1 i dag, av første prøveperiode siden januar. Fikk positiv test i februar, men svangerskapet var plassert utenfor livmor. Derfor fikk jeg cellegift for å avslutte det, og 3 mnd prøvekarantene. SÅ glad for å endelig ha lagt alt det bak meg :)

CD 24 og jeg troooor jeg så antydning til missfarging istad så nå begynner nok spottinga. Så da er det bare å vente på TR. IKM egentlig i mårra men nå skal vel brått syklusen bli lenger for jeg pleier å spotte noen dager før blødninga starter. Hvis man skal se noe positivt oppi dette så må det vel være at det er håp om at syklusen blir lenger sånn at lutealfasen blir lengere også for den er på grenseland syns jeg. Så da får jeg håpe den forlenger seg til det bedre og gir egga bedre tid til å feste seg fremover.

Poff.....så var jeg plutselig på CD 1 :wtf: TR kom litt brått på nå i dag bittelitt tidligere enn jeg regna med.

Så da er det bare å hive seg rundt å prøve på nytt.

Back
Topp