CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD 22 og jeg har noe rart ubehag/stikk mot hoften/lysken på venstre side og ømhet i nedre mage. EL-testen er ikke positiv enda, men sterk. :joyful:

Er det samme om man tester om natta eller tidlig morgen?

Jeg har hørt folk si at man ofte får LH topp på ettermiddagen, så morgen er kanskje ikke best? Er vel uansett lurt å teste flere ganger for dagen når det nærmer seg

Jeg har hørt folk si at man ofte får LH topp på ettermiddagen, så morgen er kanskje ikke best? Er vel uansett lurt å teste flere ganger for dagen når det nærmer seg
Ja tenker det samme! Jeg har hatt sterk test i hele dag og jeg vet at toppen min er veldig kort (typ et par timer) så jeg er redd for å miste den :wideyed:

Ja tenker det samme! Jeg har hatt sterk test i hele dag og jeg vet at toppen min er veldig kort (typ et par timer) så jeg er redd for å miste den :wideyed:

Da kan det jo godt hende det skjer i kveld / natt da? :wideyed: Kanskje ta en til før du legger deg, også når du står opp? Og når var det mannen din kom hjem igjen? Rekker dere det? :nailbiting:

Da kan det jo godt hende det skjer i kveld / natt da? :wideyed: Kanskje ta en til før du legger deg, også når du står opp? Og når var det mannen din kom hjem igjen? Rekker dere det? :nailbiting:
Testa i går kveld, sterk men negativ. Etter det så jeg at jeg bare hadde en test igjen så jeg tok den i morges, men den var negativ. Får kjøpe flere senere! :happy: Han kom hjem på kvelden og var sliten så aksjer ble ikke lagt heller :arghh:

Cd16, fortsatt bare høy på monitor og svake strimler. Hvilket betyr at det mest sannsynlig går til helvete denne måneden og, siden syklus er så kort (26-27). Er SÅ lei!!! Har skrevet til lege, som ikke har ledig time før uti juni, slik at neste pp evt går til helvete og, og sagt at jeg tror jeg trenger progestron og at jeg ønsker anbefaling til privat gynekolog. Har ikke tid til dette!!!

Testa i går kveld, sterk men negativ. Etter det så jeg at jeg bare hadde en test igjen så jeg tok den i morges, men den var negativ. Får kjøpe flere senere! :happy: Han kom hjem på kvelden og var sliten så aksjer ble ikke lagt heller :arghh:

Ånei! Veldig kort LH topp da :eek: Men er jo mulig dere rekker det allikevel hvis dere får til noe i dag? :angelic:

Ånei! Veldig kort LH topp da :eek: Men er jo mulig dere rekker det allikevel hvis dere får til noe i dag? :angelic:
Ja hvis jeg fikk noe LH topp inatt. :nailbiting: Men ville ikke det vises om morgenen da? :bored: Jeg vil tro at det er en sjanse hvis vi får til i dag - heldigvis har han tidligvakt.

Kjøpte digital test fordi de ikke hadde noe annet. Skal ta en i ettermiddag bare for å dobbeltsjekke om jeg er fertil eller ikke. :) Hvis ikke har jeg tester til neste gang da. :hilarious:

Ja hvis jeg fikk noe LH topp inatt. :nailbiting: Men ville ikke det vises om morgenen da? :bored: Jeg vil tro at det er en sjanse hvis vi får til i dag - heldigvis har han tidligvakt.

Kjøpte digital test fordi de ikke hadde noe annet. Skal ta en i ettermiddag bare for å dobbeltsjekke om jeg er fertil eller ikke. :) Hvis ikke har jeg tester til neste gang da. :hilarious:

Aner ikke.. Men EL er vel ca. 24-48 timer etter peak, er det ikke?

Den digitale sier lav fertilitet :arghh:
Da vet jeg ikke.. Kan ha mistet peaken eller så kommer ikke EL før om noen dager. Jeg har enda EL-liknende symptomer.. :bored:

Juhu :D CD 10 og det har så smått begynt med stigning på EL testene :D Håper dette er vår lykkeperiode :Heartblue

CD 16 og ikke et spor av EL.. Pleier ha EL rundt CD 17-18 med elslim og murringer i 3-5 dager i forkant. Men denne syklusen? Ingenting! Selvfølgelig må det krølle seg til den første prøvesyklusen :rolleyes: Så irriterende! :hilarious:

CD 24 og nå er tappen ikke like myk lenger og har mindre utflod. Tipper EL var den 10. siden jeg hadde stikk og ømhet. Er spent :joyful:

CD2, og er egentlig ok med det :joyful: Den verste blødningen er nok over etter i dag, så er det bare et par dager til med mindre blod :D

CD2, heavy blødning denne gangen. Hadde positiv g.test, men blødning begynte i går. Så da er det bare å vente og prøve igjen.

Back
Topp