CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD 5 og håper snart jeg er ferdig med TR for denne ganga, men regner med ho ikke drar før imåra :p «Bare» 12 dager igjen til forventet EL :hilarious:

CD2 i dag, og endelig inne i ny PP etter en laaaang syklus på 41 dager etter MA i mars! :joyful: Veldig spent på om denne syklusen er tilbake til normalen, eller om den er lenger/kortere. Bare håper jeg får eggløsning denne runden, da jeg mistenker at jeg muligens ikke hadde eggløsning første syklusen etter aborten. Super klar for å prøve på nytt nå :Heartred

CD 13 og har EL-aktig slim. Men igjen, stoler ikke på noen symptomer lenger. Skal legge inn en aksje i dag uansett da! :happy: Man vet jo aldri. Tenker jeg tester etter EL fra i dag av.

Håper det klaffer for dere denne måneden!
Her er jeg selv på CD 45 og fortsatt ingen tegn til TR :dead: Jeg har plottet inn mine to forrige TR i Fitbit fertility tracker og den forteller meg at jeg er på CD 45 av 50 (!!), og at TR skal komme lørdag neste uke. På en side hadde det vært veldig kult om Fitbit klarer å treffe, det kan jo gjøre det enklere på sikt, men 50 dager, det er lenge! :wideyed:
Har du så lange sykluser til vanlig? Da skal ikke jeg klage over mine 33-36 dagers sykluser. Forrige syklus var 39 dager, og jeg holdt på å møte veggen… :dead:

Har du så lange sykluser til vanlig? Da skal ikke jeg klage over mine 33-36 dagers sykluser. Forrige syklus var 39 dager, og jeg holdt på å møte veggen… :dead:

Da jeg var tenåring hadde jeg mensen ca. hver 90. dag, men da var det jo fantastisk å slippe å blø. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 19 (10 år) og har kun hatt pause 4 mnd i 2020, da hadde jeg 28-dagers syklus. Mens nå sluttet jeg på pillen rett før jul 2021 og dette er da min 3. syklus. Første var på 6 uker (fra bortfallsblødning), andre var på 38 dager og nå ser det ut som den blir enda lenger :yuck:

Men jeg skjønner deg godt at du blir frustrert av sykluser på 36-39 dager, det er jo over en uke lenger ventetid hver eneste syklus :wtf:

Da jeg var tenåring hadde jeg mensen ca. hver 90. dag, men da var det jo fantastisk å slippe å blø. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 19 (10 år) og har kun hatt pause 4 mnd i 2020, da hadde jeg 28-dagers syklus. Mens nå sluttet jeg på pillen rett før jul 2021 og dette er da min 3. syklus. Første var på 6 uker (fra bortfallsblødning), andre var på 38 dager og nå ser det ut som den blir enda lenger :yuck:

Men jeg skjønner deg godt at du blir frustrert av sykluser på 36-39 dager, det er jo over en uke lenger ventetid hver eneste syklus :wtf:
Håper det er kroppen din som bare er litt forvirret etter prevensjonslutt, og syklusen stabiliserer seg litt mer og kortere etter hvert. Hvis det vedvarer at du har så lange sykluser, så finnes det medisiner for å fremprovosere eggløsning. Dette gjør det også mer forutsigbart for deg, slik at du slipper å jakte etter eggløsning i all evighet uten å konkret vite når den kommer.. Håper TR kommer snart for deg, og at neste syklus sitter spiren. Bruker el-tester? :)

Håper det er kroppen din som bare er litt forvirret etter prevensjonslutt, og syklusen stabiliserer seg litt mer og kortere etter hvert. Hvis det vedvarer at du har så lange sykluser, så finnes det medisiner for å fremprovosere eggløsning. Dette gjør det også mer forutsigbart for deg, slik at du slipper å jakte etter eggløsning i all evighet uten å konkret vite når den kommer.. Håper TR kommer snart for deg, og at neste syklus sitter spiren. Bruker el-tester? :)
Takk! Ja det håper jeg også. Vi skulle egentlig ikke starte før etter TR, pga vi ikke ønsket desember-baby. Men hadde jeg visst at syklusen skulle være så lang så hadde vi bare satt i gang. Jeg har startet å teste for eggløsning i tilfelle den ikke har vært enda, jeg har merket en stinging som premom kategoriserer som "high" (0,51), men jeg vet ikke om den går gradvis oppover eller om det bare er tilfeldig.

CD18, har ett barn på 3,5år og akkurat begynt å prøve på småsøsken:Heartred
Ønsket om to tette var stort, men pga mange sykehusinnleggelser og div utfordringer med junior ble det ikke sånn. Ikke før nå vi føler vi har overskudd til prøving:) er kun på pp1 enda, junior satt på pp10 (11?), men håper vi ikke trenger å prøve så lenge denne gangen:nailbiting::dummy:

CD 23 (+/- 11 dpo). Forventer mens om fire dager. Hvorfor går alltid dagene etter eggløsning så mye tregere enn dagene mellom TR og neste eggløsning? :hungover:

CD 24. Har hatt 2 dager med lyyyys spot ved tørk og nå er det borte igjen. Tidligtest viste svak svak strek i kveld men det er sikkert bare skygge som vanlig. Mannen har vært fast innstilt på at det er knøtt i magen nå og gar ikke trua på at mens dukker opp. Håper han har rett og at denne svake streken er starten på babystrek. Har ikke sakt noe til han at jeg ser "noe" der tilfelle det bare er skygge. Så venter til jeg ser hva som skjer før jeg sier noe.

CD 24. Har hatt 2 dager med lyyyys spot ved tørk og nå er det borte igjen. Tidligtest viste svak svak strek i kveld men det er sikkert bare skygge som vanlig. Mannen har vært fast innstilt på at det er knøtt i magen nå og gar ikke trua på at mens dukker opp. Håper han har rett og at denne svake streken er starten på babystrek. Har ikke sakt noe til han at jeg ser "noe" der tilfelle det bare er skygge. Så venter til jeg ser hva som skjer før jeg sier noe.

Så spennende! Krysser fingrene for at streken blir sterkere! :love7

CD 1 i dag, så da var det på'n igjen med ny pp. Hadde en periode uten testing etter EL nå men denne runden blir det testing igjen. Var godt med litt "fri" uten stress, men det resulterte i sex på helt feil tider så var forberedt på at det ikke klaffa nå. Vi får heller tåle stresset med testing og "pliktsex" så vi har litt mer kontroll på dagene. Satser på februarbaby :happy:

CD 18. Har fortsatt høy sexlyst og våt utflod. Vi fortsetter med aksjelegging hver 3. dag. Nå er det to dager til EL i følge appen. Vi får se :nailbiting:

CD22 idag. hadde peak på CD19, men mistenker EL var igår på CD21, hadde stikking/stråling på høyre side ned mot skrittet. Lite tro på denne PP, fikk bare legge inn aksjer på CD16, CD18 og igår CD21. Skal begynne på crinone, men vil være 100% sikker på at EL har vært så starter ikveld.

CD 4 og siste blødningsdag :D Så da er det bare å begynne eggjakta :happy:

CD11 og starta aksjelegging i går. Lav på monitor og svaaaak på strimmel. Tipper EL rundt cd 16-19 som vanlig. Sitter den ikke denne gangen, og hvis jeg får festeblødning som forrige måned (som ikke ble til noe) så oppsøker jeg lege etter denne PP. Er bare PP2, men har hatt 6mnd prøveforbud og er 38 så har ikke tid til slikt sommel :bored:

CD 7 her i dag. Har bestemt meg for å teste etter EL denne runden igjen så tida føles så lang når jeg teller dager til jeg kan begynne. Håper denne sommeren kan tilbringes med en hemmelighet i magen :smiley-angelic001

CD 21 :joyful: har enda mykere og mer åpen tapp med masse EL-slim. Nå tror jeg faktisk EL nærmer seg, muligens… :hilarious: Har testet nå og den er medium-sterk. Blir å teste igjen kl 15-16 hvis jeg klarer å holde meg til da. :happy:

Back
Topp