CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Cd 24 og 10 dpo:) skal kjøpe meg tester etterpå så får vi se om det er noe der ❤️❤️

Cd 24 og 10 dpo:) skal kjøpe meg tester etterpå så får vi se om det er noe der ❤️❤️
Ååååh- hold meg oppdatert!! Her er jeg på cd 14 og dag 2 med høy på monitor allerede, så håper veldig på «tidlig» el (til meg å være) denne PP!!

CD2 i dag her. I morgen starter jeg på letrosol. 10 dager spart på en syklus gjorde underverker for min ventetid! Fikk liksom litt ekstra giv denne måneden, så selv om jeg fikk TR i går, så var det ikke så ille som vanlig.

Cd1 etter den korteste syklusen jeg har hatt på 23 dager.. Pleier å ha 29/30 :) Har vært så regelmessig det siste året, men det er vel typsik den begynner å tulle første ordentlige pp. Har ikke funnet el heller denne måneden, vært for dårlig med å tempe + har nok tatt eltester forseint.

Cd1 etter en veldig rar og utypisk dpo-tilværelse med mye symptomer. Og fortsetter rart med veldig lys og beskjeden blødning - har knapt vært borti at det holder med truseinnlegg på første dagen … :wideyed:

CD26 og 14DPO, så er like før slutten her! :woot:
Har kjent litt kvalme og magevondt i dag, og ingen tempdropp ennå, det gir meg liitt håp, men forbereder meg også på at TR kan komme på onsdag og ny PP :happy:

Last edited:
Her er jeg på CD53 . Mistenkte EL forrige uke med symptomer som økt lyst, eggløsningsslim, hormonell hodepine, vondt i korsryggen og økende EL-tester, men testene slo aldri ut, og tempen økte aldri etter. Så jeg mistenker at kanskje kroppen prøvde på eggløsning, men ikke helt fikk det til :( Jeg skal til legen på onsdag, så det blir å be om henvisning til gyn, da jeg mistenker pcos.

CD 8 og jeg syns dagene går så innmari sakte :wtf: Vil bare teste etter babystrek jeg nå og det føles som evigheter til :hungover:

Ser den. Hadde ambisjoner om å komme i gang med temping, men litt dørstokkmil … Blir spennende når du oppdaterer i dag!

Det var overraskende lett for meg, tok bare noen dager før jeg kom inn i det. Hver gang jeg våkner tar jeg tak i termometeret og måler uansett når det er :hilarious:
Ja nå ble det spennende syns jeg, CD27 uten tempdropp, som ikke har skjedd på disse 3 PPene :nailbiting: Så TR kommer nok for sent, eller kanskje ikke i det hele tatt? ;)

Vedlegg

• Screenshot_20220510-101537_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220510-101537_My Calendar.jpg
    210,5 KB · Visninger: 59
CD15, og fortsatt bare høy på monitor og svak strek på strimmel :bored: nå MÅ el komme snart!!! Har jo kort syklus og, på 26/27 dager... sitter den ikke denne gang må jeg be om hjelp fra lege tror jeg.

CD 22 og jeg har noe rart ubehag/stikk mot hoften/lysken på venstre side og ømhet i nedre mage. EL-testen er ikke positiv enda, men sterk. :joyful:

Er det samme om man tester om natta eller tidlig morgen?

Back
Topp