Babydrømmen2024
Andre møte med forumet
CD 27, 2 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk dette tipset over dosering for en stund siden:Da har jeg vært å kjøpt meg wild jam tabletter. Noen som vet hvor mye og når i syklusen jeg bør ta det for å forlenge lutealfasen?
Jeg fikk dette tipset over dosering for en stund siden:
Husk at man må vente til EL har vært.
Dag 1-6 etter EL: 3 morgen og 2 kveld
Dag 7-9: 2 morgen og 2 kveld
Dag 10-11: 2 morgen og 1 kveld
Dag 12: 1 morgen og 1 kveld
Dag 13: 1 morgen
Så da bør jeg vente til dag 2 etter positiv EL test? EL er vel ca dagen etter positiv test?Jeg fikk dette tipset over dosering for en stund siden:
Har det noen dokumentert effekt? Eller kan det klusse til hormonene?Jeg fikk dette tipset over dosering for en stund siden:
Så da bør jeg vente til dag 2 etter positiv EL test? EL er vel ca dagen etter positiv test?
Har ikke klusset til noen hormoner hos meg hvertfall. For mange har det hjulpet og for noen andre har det ikke det.Har det noen dokumentert effekt? Eller kan det klusse til hormonene?
Ja ville nok hvertfall ventet det og kanskje en dag til. Jeg tempet tidligere og startet gjerne på det 3dpo når jeg visste helt sikkert at EL hadde vært. Jeg hadde lang LH topp, 2 dager med positiv test, og så kunne EL komme mellom andre dag med positiv test og to dager etter siste dag med positiv test.Så da bør jeg vente til dag 2 etter positiv EL test? EL er vel ca dagen etter positiv test?