Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Citrosept, hva er det og hva skal det hjelpe for?For min egen del tenkte jeg det kunne være greit å oppsummere prøvegalskapen min. I tillegg til temping og el-testing med både digital test og strimler, gjorde jeg følgende i PP2:
- Silicea fra CD1 til til og med CD14
- Citrosept fra kveld CD1 til og med CD4 + fra ettermiddag CD8 til og med CD14: 15 dråper x 3 (opphold fordi jeg gikk tom og ikke bestilte ny flaske i tide)
- Solvipect fra CD5 til og med CD14 10 ml × 3
- Ananas 1-5 DPO
- Conceive Plus i uka før EL og EL-dagen.
Det er grapefruktkjerneekstrakt, skal øke mengden elslimCitrosept, hva er det og hva skal det hjelpe for?
Ser jeg må kjøpe inn Silicea, en stund siden jeg har brukt det må.
Fremdeles mye bekymret, men det går greit. Har hatt en del planer de siste dagene, så tiden har gått ganske fort. I dag har jeg vært og hilst på en liten gutt på bare fem uker ❤Hvordan går det, Bolla? ❤Fått svar på den andre hcg prøven?
Fremdeles mye bekymret, men det går greit. Har hatt en del planer de siste dagene, så tiden har gått ganske fort. I dag har jeg vært og hilst på en liten gutt på bare fem uker ❤
Nei, jeg skal ringe legekontoret for å få svar når de åpner i morgen. Mildt sagt spent!
Hvordan går det med deg? ❤
Åå, så herlig ❤ det er så velfortjent at veien til nr. 2 ble så mye enklere enn nr. 1! Tenk at lillemor skal bli storesøster i februar ❤ blir det akkurat 2 år mellom dem?Får håpe ukene fremover går fortere enn forventet ❤ åå, 5 uker lite nurk. Sikkert så nydelig!
Ja, det blir spennende! Sikker på at det er nydelig stigning
Alt går veldig bra her! Var på UL idag 13+4, og alt var helt supert. En kjempe frisk liten mini så da blir det nok baby i februar da❤
Åå, så herlig ❤ det er så velfortjent at veien til nr. 2 ble så mye enklere enn nr. 1! Tenk at lillemor skal bli storesøster i februar ❤ blir det akkurat 2 år mellom dem?
Ja, selvfølgelig, du har jo også sommerbarn det blir sikkert både helt fantastisk og hektisk! ❤Blir 20 mnd, så i underkant av 2 år ❤ blir veldig spennende!
Ok, takk for infoDet er grapefruktkjerneekstrakt, skal øke mengden elslim
Ringte legekontoret i dag, og hcg på fredag (5+2/23 dpo) var 15661. Det gir en doblingstid på 44-45 timer. Først ble jeg lettet, men så leser jeg at normal doblingstid når hcg er over 6000 er 96 timer. Nivåene er i tillegg høye, så tankene går automatisk til blæremola. Sannsynligheten er ikke så veldig stor, så jeg skal prøve ikke å krisemaksimere frem til tul.
Åå, kjære, snille, Stardust ❤ tusen takk for beroligende ord. Det hjelper mye å høre at ditt hcgnivå var høyere enn mitt, du har jo en frisk og fin liten baby i magen ❤Kjenner godt til denne irriterende hcg, og kaoset den kan skape
Men, kjære Bolla, du som har beroliget meg så mye tidligere, håper jeg kan gjøre det samme.
Jeg tok ikke hcg prøver denne gangen, orket ikke pga tidligere bekymringer rundt det. Men, testet nøye. Fikk positiv g test 8 dpo med tydelig strek, og 3+ på digital 16 dpo (kom opp med en gang) som da vil si tydelig over 2500. Jeg lå nok derfor over ditt nivå 23 dpo da. har en både en svært tidlig hcg i kroppen, og den øker eksplosivt i tillegg. Med mini født i fjor lå jeg lenge på 30 t i doblingstid selv om hcg var høy.
Jeg tror dette er en stayer!
Blæremola er så ekstremt sjeldent og man har nesten alltid blødninger tidlig i svangerskapet. Ofte smerter i tillegg. Når det er snakk om hcg nivå ift blæremola er det som oftest over 100.000 tidlig i svangerskapet, eller så er det helt normalt og ikke ansett som høyt. Så det er sjeldent nivå er som ditt ved blæremola, som bare virker å være flott og godt tegn på at alt er bra! ❤
Men, jeg skjønner bekymringene for jeg har vært der selv i 4 svangerskap nå. Men, jeg hadde veldig høye nivåer denne gangen, mer enn noen av de andre gangene (aldri fått 3+ så tidlig), og alt er var supert på UL nå nettopp.
Dette skal gå så bra, Bobla ❤jeg har trua!
6+3
I dag fikk jeg et skapt smertestikk i magen. Så ille at jeg ropte AU og måtte bøye meg fremover. Da jeg var på toalettet et par timer senere var det litt brunt slim på papiret. Det var bare det ene tørket, og jeg har ikke sett noe frisk blod. Får bare håpe det er uskyldig
Jeg blødde ukentlig fra uke 7 til 14 med mini, så jeg gir ikke opp håpet helt enda.Krysser fingrene for det! ❤ veldig mange som opplever litt brunt, og ferskt blod uten at det er noe galt. Men skjønner godt det kan bekymre.
Sånne smertestikk har jeg hatt flere av selv. Og jeg hadde jo rosa utflod her i uke 9, og alt bra! Jeg fortsetter å ha troa jeg altså.
Når skal du ha første UL?
Jeg blødde ukentlig fra uke 7 til 14 med mini, så jeg gir ikke opp håpet helt enda.
Første UL når jeg er er 8+0
Ja, heldigvis vet jeg at det kan gå bra likevel ❤ ingen av legene eller jordmødrene jeg var hos fant noen årsak til blødningene, så de mente at jeg sannsynligvis bare har litt skjøre slimhinner. Håper likevel jeg slipper blødninger da, for det er jo litt stressende uansett.Ja, da har du jo erfaring med at det kan gå helt fint ❤ så spennende! Ikke lenge igjen selvom det sikkert føles veldig lenge ut for din del!
Ringte legekontoret i dag, og hcg på fredag (5+2/23 dpo) var 15661. Det gir en doblingstid på 44-45 timer. Først ble jeg lettet, men så leser jeg at normal doblingstid når hcg er over 6000 er 96 timer. Nivåene er i tillegg høye, så tankene går automatisk til blæremola. Sannsynligheten er ikke så veldig stor, så jeg skal prøve ikke å krisemaksimere frem til tul.