Haha! Jeg tror det "bare" er én, men man skal aldri si aldri.Kanskje det er tvillinger?
Hvordan går det med deg? Nærmer det seg oppstart igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Jeg tror det "bare" er én, men man skal aldri si aldri.Kanskje det er tvillinger?
Haha! Jeg tror det "bare" er én, men man skal aldri si aldri.
Hvordan går det med deg? Nærmer det seg oppstart igjen?
Ååh, hurra! spennende dager fremover! Når ryker første test?Blir spennende å se!
Bli inseminert i dag faktisk! Tiden har gått fort nå starter ventetiden og symptomjakten
Ååh, hurra! spennende dager fremover! Når ryker første test?
Jeg krysser alt som krysses kanJeg tipper om 9 - 10 dager kryss fingre og tær
7+0
I går kveld var det bittelitt brun utflod igjen, og det samme da jeg sto opp i dag. Sammenholdt med minkende symptomer var det nok til at krisetankene fikk overtaket.
Fant heldigvis noen som hadde ledig time til ultralyd i dag, og der fikk jeg se ei nydelig lita bønne med hjerte som slo ❤ ble så lettet at jeg nesten begynte å grine. Det er lang vei å gå enda, men hjerteaktivitet er definitivt en stor milepæl.
Ble målt til å være 7+6, men en liten millimeter utgjør jo mye så tidlig, så jeg tar målingen med en klype salt.
Håper så inderlig at du har rett ❤ tenk om vi er så heldige at vi får en liten vårbabyÅåå, herlige nyheter ! Hva sa jeg Bobla, jeg har troa på denne lille minien her❤
Å se hjerteaksjon, og bli satt frem såpass er enormt gode tegn. Nå blir det aprilbaby ❤ for en fantastisk tid å få baby.
Ja, det er virkelig en lettelse å se at det er liv der inne ❤Å se herlig med UL som gikk så bra
Tusen takk, håper virkelig det!Så gode nyheter!
Gratulerer. Håper det fortsetter sånn
9+0
Ny tul i dag, og alt ser heldigvis fremdeles bra ut ❤ ble målt til 9+2, så litt foran, men ikke like mye som sist. Jeg vet jo at det for eksempel kan skyldes feilmåling forrige gang eller at fosteret vokser i rykk og napp, så det bekymrer meg ikke på nåværende tidspunkt.
Jordmor sa at alt så perfekt ut, og at dette nok skulle gå helt bra. Å som jeg håper hun har rett
Så koselig at du titter innom det går greit med meg. Jeg har vært i ganske dårlig form, men i dag har jeg nesten ikke merket noen ting. Vet jo at det er vanlig, men blir bekymret likevel. "Dommedag" på onsdag. Hvis alt ser bra ut da håper jeg skuldrene senker seg mange hakk.Hvordan går det fine Bobla? ❤
Så koselig at du titter innom det går greit med meg. Jeg har vært i ganske dårlig form, men i dag har jeg nesten ikke merket noen ting. Vet jo at det er vanlig, men blir bekymret likevel. "Dommedag" på onsdag. Hvis alt ser bra ut da håper jeg skuldrene senker seg mange hakk.
Hvordan går det med deg? ❤