Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Tusen takk ❤ er alt bra med deg og guttene dine? ❤

Jepp, men det telles ned til barnehagestart for minste. Han gjør mora til nervevrak med stuntene sine. :hilarious: Merker han har behov for litt mer enn vi får til nå som det er så mye restriksjoner, og når vi leverer/henter storebror i barnehagen får jeg han ikke med meg med mindre jeg tar han under arma. :smiley-ashamed004

Er ellers inne i en ganske bra periode sånn forholdet dem imellom, hvor de leker mer og mer sammen. Men huhei så travle dager det er. :hilarious: Og går ei kule varmt når 3 av 4 er hissigpropper her i huset. :p
 
Gratulerer :Heartblue
 
Jepp, men det telles ned til barnehagestart for minste. Han gjør mora til nervevrak med stuntene sine. :hilarious: Merker han har behov for litt mer enn vi får til nå som det er så mye restriksjoner, og når vi leverer/henter storebror i barnehagen får jeg han ikke med meg med mindre jeg tar han under arma. :smiley-ashamed004

Er ellers inne i en ganske bra periode sånn forholdet dem imellom, hvor de leker mer og mer sammen. Men huhei så travle dager det er. :hilarious: Og går ei kule varmt når 3 av 4 er hissigpropper her i huset. :p
Grr.. Har ikke fått varsler fra dagboka, så denne har gått med hus forbi :shifty:

Tenker det blir bra for både mor og lillebror med barnehagestart :) når starter han?
Må le litt når jeg forestiller meg travle hverdager med tre hissigpropper, og det fjerde familiemedlemmet fanget i stormen :hilarious:

Mine er jo ikke like tette i alder som dine, men jeg gleder meg veldig til å se forholdet dem i mellom utvikle seg ❤
 
Back
Topp