Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Tusen takk! ❤️ Nei, dessverre, jeg bikker akkurat over i april. Men uansett gøy at vi ligger såpass likt da. Er alt bra med deg?

Åja, det hadde vært gøy, men men! Alt er bra her, eller i det minste normalt så vidt jeg skjønner! Er tidvis veldig nervøs og bekymret, men de siste dagene har jeg vært mer og mer kvalm. Det er betryggende for graviditetens del, men utrolig ubehagelig samtidig.:bag: Jeg får prøve litt forskjellig for å avhjelpe den, så går det nok fint :)
 
Åja, det hadde vært gøy, men men! Alt er bra her, eller i det minste normalt så vidt jeg skjønner! Er tidvis veldig nervøs og bekymret, men de siste dagene har jeg vært mer og mer kvalm. Det er betryggende for graviditetens del, men utrolig ubehagelig samtidig.:bag: Jeg får prøve litt forskjellig for å avhjelpe den, så går det nok fint :)
Fullt forståelig at du er nervøs og bekymret, men heldigvis er alt mest sannsynlig i skjønneste orden :) ambivalt med kvalme ja. Man tenker gjerne det er positivt med symptomer, men fysj så ubehagelig det er å være kvalm :depressed:
 
Neida, det er mange som blir gravid mens de ammer. Jeg har prøvd å lese meg opp på temaet, men det finnes ikke så veldig mange gode kilder (i alle fall ikke som jeg finner). Fant en artikkel hvor det antydes at amming kan påvirke muligheten for implantasjon. Men jeg regner med at det som alt annet er veldig individuelt. Det forskes generelt lite på ting relatert til kvinnekroppen siden syklusene våre gjør det så vanskelig for forskerne :rolleyes:

Teorien min er at min hormonproduksjon påvirkes lett av ammingen. Jeg fikk ikke tilbake mensen før etter 1 år og 10 måneder, og syklusene etter dette har ikke vært helt normale. Men jeg tar gjerne feil altså! :D

Forresten hyggelig å høre at flere langtidsammer :joyful: Føler meg litt alene innimellom.
Høres deilig ut å gå så lenge uten mens :happy: Dumt om man prøver på nr 2, men sånn utenom det må det være deilig å slippe månedlig blodkliss. Jeg har ikke hatt mensen på ett og et halvt år selv, pga ivf og nå amming. Savner det ikke!
 
Høres deilig ut å gå så lenge uten mens :happy: Dumt om man prøver på nr 2, men sånn utenom det må det være deilig å slippe månedlig blodkliss. Jeg har ikke hatt mensen på ett og et halvt år selv, pga ivf og nå amming. Savner det ikke!
Ja, det var skikkelig deilig. Hadde ikke mens fra september 2017 og til mai 2020. Med unntak av da vi begynte å tenke på nr. 2 så savnet jeg den ikke et eneste sekund!
Oioi! Gratulerer!
Tusen takk ♡
Hvordan går det med deg og dine?
 
Jeg ammer også:angelic::angelic: men siden jeg har eggløsning/regelmessig mens hver måned så har jeg tenkt at det ikke vil ha noe innvirkning? Derfor har jeg enda ikke sluttet. Man hører jo stadig om de som blir gravid mens de ammer. Eller tar jeg feil her nå..:wideyed:
Jeg ble gravid på første eggløsning etter fødsel og ekstremt mye amming første trimester
 
Gratulerer! :Heartbigred
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp