Jeg kjenner overraskende lite på spenning faktisk. Ingen symptomer, og ingen trang til å teste. Usikker på om sistnevnte er en forsvarsmekanisme, eller om jeg likevel rett og slett bare er mer avslappet denne gangen.Spennende fremover da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner overraskende lite på spenning faktisk. Ingen symptomer, og ingen trang til å teste. Usikker på om sistnevnte er en forsvarsmekanisme, eller om jeg likevel rett og slett bare er mer avslappet denne gangen.Spennende fremover da
Tusen takk! Ser på banneret ditt at du har fått en liten påskekylling, gratulerer så mye! Håper alt står bra til med deg
Åå, så herlig å høre at storebror er begeistret for lillesøster jeg er veldig spent på hvordan mini kommer til å reagere den dagen han (forhåpentligvis, må jo ha troen!) blir storebror. Veldig koselig at du vil følge medTusentakk! Lillesøster ble født nå i april Alt helt topp og storebroren er veldig begeistret for babyen. Så nå gleder jeg meg til å følge litt med på deg og denne prøve på et søsken reisen <3
Kombinasjon kanskje...Jeg kjenner overraskende lite på spenning faktisk. Ingen symptomer, og ingen trang til å teste. Usikker på om sistnevnte er en forsvarsmekanisme, eller om jeg likevel rett og slett bare er mer avslappet denne gangen.
Ikke utenkelig. Får se hvor lenge det varerKombinasjon kanskje...
Tusen takk! krysser fremdeles fingrene for at det har klaffet for dereKjedelig med tantebesøk!:/ Lykke til i PP2. Krysser alt av fingre
Ja, veldig glad for at syklusen tilsynelatende er ganske normal med en gang. Utålmodig som jeg er håper jeg på litt tidligere EL denne gangenAlltis gøy å sammenligne! Herlig at du er så raskt tilbake i syklus når mensen først kom da
Blir spennende å se når EL kommer!
Ja, veldig glad for at syklusen tilsynelatende er ganske normal med en gang. Utålmodig som jeg er håper jeg på litt tidligere EL denne gangen
Hvordan går det med deg?
Så godt å høre! Jeg unner selvfølgelig ingen å slite med å få barn, men med din vei til nr. 1, så er det ekstra fortjent med en enkel vei til nr. 2 håper jeg også kan være like heldig. Må ærlig innrømme at jeg ser mørkt på å skulle miste igjen, selv om det skjedde tidlig de forrige gangene.Det går bra! 9+0, og alt i orden. Vært på to UL og blitt målt 2 dager lenger enn mens termin så virker som jeg har fått en super enkel vei til nr 2 denne gangen. Nesten så man får dårlig samvittighet når man vet selv hvordan det er å miste, og alle som har en mye tøffere vei til barn. Men men, jeg føler meg i hvertfall veldig heldig. Også har jeg litt små panikk for at vi allerede venter nr 2. Blir ca 19-20 mnd mellom, og jeg håper ikke det blir totalt kaos lille mini er et ekstremt klistremerke på meg, så tenker mye på hvordan det blir for henne å dele meg. Det ordner seg sikkert etterhvert. En mamma får sikkert dårlig samvittighet uansett aldersforskjell.
PP2 CD17/2DPO
Vis vedlegget 330791
Tempen i dag var nesten nøyaktig den samme som i går. Jeg sover utrolig dårlig for tiden (mini er tett i nesen, og våkner ofte grunnet ubehag med dette). Leste litt rundt på nettet, og fant følgende:
"Interrupted sleep affects the pituitary gland, which regulates reproductive hormones and influences your BBT. If your night’s sleep was restless or interrupted, your temperature during the first half of a menstrual cycle will often be higher, and will drop during the second half of the cycle."
Det stemmer i så fall veldig godt for min del. Jeg sover med fitbit, så jeg sjekket søvnen der. Natt til torsdag sov jeg 4 timer og 31 minutter, og hadde 9 oppvåkninger. Natt til i dag sov jeg 3 timer og 56 minutter, og hadde 11 oppvåkninger. Hvis det fortsetter sånn så tror jeg kanskje jeg kutter ut tempingen, for den blir nok ikke særlig nøyaktig uansett.
Jeg tenker egentlig det samme. Tempen er høyere enn tidligere i syklusen, selv om den er lavere enn jeg er vant til. Det stemmer også med strimmeltestene .Søvn, og spesielt mangelen på søvn, påvirker kroppen helt sinnsykt. Det merker man godt etter barn kommer selvom tempen kanskje ikke er helt til å stole på der, syns jeg det et klart skifte ser definitivt ut som EL har vært. Hva tenker du selv?