Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

PP1 CD 13
Kan se ut til at den digitale eltesten ga meg falske forhåpninger om at kroppen gikk rett inn i normal syklus. Fjerde dag med blinkende smilefjes, men strimmeltesten har blitt mye svakere. Tempen avkrefter at EL har vært, så jeg har ikke gått glipp av LH-toppen. Sånn jeg har forstått det så viser den digitale eltesten blinkende smilefjes når det oppdages en økning i østrogennivået. Betyr det at kroppen prøver på EL, men ikke får det til? :confused005
Jeg har ikke brukt de digitale EL testene men monitor og da kunne jeg ha 4-5 dager med høy (som er det samme som blinkende smilefjes, økning av østrogen) før max kom. Men siden strimmeltesten er blitt svakere så kan det hende kroppen ikke får til helt eller så snur det seg plutselig og blir positiv snart :)
 
PP1 CD 13
Kan se ut til at den digitale eltesten ga meg falske forhåpninger om at kroppen gikk rett inn i normal syklus. Fjerde dag med blinkende smilefjes, men strimmeltesten har blitt mye svakere. Tempen avkrefter at EL har vært, så jeg har ikke gått glipp av LH-toppen. Sånn jeg har forstått det så viser den digitale eltesten blinkende smilefjes når det oppdages en økning i østrogennivået. Betyr det at kroppen prøver på EL, men ikke får det til? :confused005

Ja, tror det. For når smilefjeset står fast, da er det tegn på EL innen 24-48 timer. Jeg hadde noen sykluser med bare blinkende fjes, og da ble EL veldig forskjøvet/manglende.
Krysser fingrene for EL snart ❤
 
Jeg har ikke brukt de digitale EL testene men monitor og da kunne jeg ha 4-5 dager med høy (som er det samme som blinkende smilefjes, økning av østrogen) før max kom. Men siden strimmeltesten er blitt svakere så kan det hende kroppen ikke får til helt eller så snur det seg plutselig og blir positiv snart :)
Ja, hadde det bare vært at jeg fikk høy/blinkende smilefjes i fire-fem dager, så hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. Men siden strimlene ble svakere igjen, så er det noe som ikke stemmer helt. Får bare smøre meg med tålmodighet :)
 
Ja, tror det. For når smilefjeset står fast, da er det tegn på EL innen 24-48 timer. Jeg hadde noen sykluser med bare blinkende fjes, og da ble EL veldig forskjøvet/manglende.
Krysser fingrene for EL snart ❤
Hvordan var syklusene dine når EL ble forskjøvet eller manglet? Jeg er utålmodig :hilarious:
 
Hvordan var syklusene dine når EL ble forskjøvet eller manglet? Jeg er utålmodig :hilarious:

Det var to sykluser etter den ene aborten hvor alt bare var helt krøll :p legger inn graf på to rare, pluss en som er min vanlige syklus.

20200609_104719.jpg
20200609_104728.jpg
20200609_104809.jpg


Så ganske stor forskjell :p
 
PP1 CD 14
Fremdeles svak strek på EL-testen :meh: Vurderer å droppe de digitale testene frem til jeg ser endring på strimmelen, siden de er så dyre. Tempen holder seg stabil mellom 36,10 og 36,25.

Siden dette er min første syklus etter fødsel, må jeg nok bare regne med at det kan ta litt tid. I tillegg ammer jeg fremdeles én gang per dag, så jeg spekulerer litt i om det kan innvirke på eggløsningen. Siden ammingen har hindret eggløsning/mensen i nesten to år, så er det i alle fall ikke utenkelig. Fra jeg sluttet med nattamming og til jeg fikk TR tok det 27 dager. Håper i det minste det kan tolkes som at syklusen ikke kommer til å bli uendelig lang.
 
PP1 CD15
Litt sterkere EL-test i dag. Legger ikke så mye i det siden testene allerede har variert en del, men kommer selvfølgelig til å teste videre for å se om utviklingen fortsetter. Ellers murrer det godt i eggstokkområdet, så det virker i det minste som at kroppen prøver på ett eller annet :)
 
PP1 CD16
Hurra, nå ser det ut som EL er på vei!:dance011
Fast smilefjes og positiv strimmeltest. Øverste bildet er tatt innen tidsfristen, og nederste er etter den hadde tørket.
20200611_062628.jpg

20200611_062656.jpg

20200611_075750.jpg

Screenshot_20200611-081452_FF Mobile.jpg
 
PP1 CD17
Positiv EL-test i dag også (rakk ikke å ta bilde innen fristen), men litt svakere enn i går kveld. Tempen har steget litt, men den kan ikke tillegges særlig mye vekt. Jeg sov dårlig i natt, og tempet etter bare én time sammenhengende søvn.
20200612_081935.jpg

Screenshot_20200612-081837_FF Mobile.jpg
 
PP1 CD18 - 1DPO?
Tempen steg til "dpo-nivå" i dag, så da regner jeg meg som 1DPO. Gleder meg til å spise ananas :happy:
Screenshot_20200613-093540_FF Mobile.jpg
 
PP1 2DPO
Krysset dukket opp i FF i dag. Jeg er ikke helt enig, og mener EL var dagen etter. Der stemmer ikke med testene, og den første forhøyede tempen på CD17 ble tatt etter én time søvn. Dersom krysset ikke flytter seg i morgen så vurderer jeg å discarde den for å se om det endrer noe.
Screenshot_20200614-220859_FF Mobile.jpg
 
Har du merka den tempen med "sleep deprived"? Mener det går an i ff, og at den da ikke legges så mye vekt på.
 
Har du merka den tempen med "sleep deprived"? Mener det går an i ff, og at den da ikke legges så mye vekt på.
Ja, har merket den (derfor sirkelen er tom på bildet), men krysset kom likevel. Får se om FF ombestemmer seg i morgen når den får enda en måling å forholde seg til :)
 
Spennende fremover da
 
Hei! Fikk opp varsel her om at du har oppdatert dagboken din :D kjekt å lese at det går bra med dere og spennende å være i gang med nummer to! Masse lykke til :D
 
Hei! Fikk opp varsel her om at du har oppdatert dagboken din :D kjekt å lese at det går bra med dere og spennende å være i gang med nummer to! Masse lykke til :D
Tusen takk! :) Ser på banneret ditt at du har fått en liten påskekylling, gratulerer så mye! :Heartred Håper alt står bra til med deg :)
 
Back
Topp