Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skygge eller tidlig!! Jeg er optimist!!Hehe ja man leser om de men er sjelden føler jegMen får bare se... ja studert den i hjel, innvendig og ut og opp ned og bak frem.. i alle mulige vinkler og lys
La ut bilde men når jeg må kikke så grundig for å se så er det nok skygge
![]()
Er du 100% sikker på når el var? 

Jeg ser godt strek på begge to! [emoji44] hvis det bare er skygge så er det utrolig dårlig gjort altså.... tatt enda en test?

Skygge eller tidlig!! Jeg er optimist!!Er du 100% sikker på når el var?
Og når det blir svak strek på flere, så er det ikke lenger skygge i min bok
Jeg har trua![]()
Tenkte å prøve meg på temping også hvis jeg klarer å huske på det!!
Test? [emoji2][emoji2]
Hmm ja.. sytrådstrek men ser bare ut som kanten på der hvor fargen skulle vært hvis du skjønner![]()
Vis vedlegget 272381
Mulig det er bare skygge det der ja.. [emoji17] æsj altså.. kan det være at du har hatt tr da? At du har begynt på ny syklus?
Pleier du å ha lange sykluser? Håper det blir tydeligere strek![]()

Tror du det? Det er bare 19 dager siden el.. men ja kan jo ha blitt noe kluss.. el test var negativ idag også...
Vanskelig å si... så frustrerende dette her må være da [emoji30] babystrek kom freeeem [emoji173]️
Håper bare neste pp kan begynne.. får prøve å bruke noen el tester fremover for å se om det har blitt en ny syklus 
Synes streken kan poppe frem jeg!Ja ikke sant.. hvor er du strekHåper bare neste pp kan begynne.. får prøve å bruke noen el tester fremover for å se om det har blitt en ny syklus
![]()

Ikke noe nytt?[emoji17]
BlæhIkke noe nytt.. syns ikke jeg kunne se noe annet enn den vanlige skyggen på testen igår, ingen tr og tok ikke test idag..![]()

Blæh
Så kjedelig når det skal bli sånn! Hverken det ene eller det andre..![]()