Bambii`s dagbok

Nei det er ikke rart man blir gal..
 
Jeg ser godt strek på begge to! [emoji44] hvis det bare er skygge så er det utrolig dårlig gjort altså.... tatt enda en test?
 
Hehe ja man leser om de men er sjelden føler jeg :( Men får bare se... ja studert den i hjel, innvendig og ut og opp ned og bak frem.. i alle mulige vinkler og lys :p La ut bilde men når jeg må kikke så grundig for å se så er det nok skygge :p
Skygge eller tidlig!! Jeg er optimist!! :joyful: Er du 100% sikker på når el var? :happy:
Og når det blir svak strek på flere, så er det ikke lenger skygge i min bok :happy:
Jeg har trua :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Jeg ser godt strek på begge to! [emoji44] hvis det bare er skygge så er det utrolig dårlig gjort altså.... tatt enda en test?

Ja jeg vet, har følelsen av at det bare er dårlig gjort... etter mye jobbing denne helgen, tre vakter på to døgn så er det litt vanskelig å huske på å teste... er på jobb igjen nå men har med en test..men selvfølgelig glemte jeg å teste på do istad.. :wtf:
 
Skygge eller tidlig!! Jeg er optimist!! :joyful: Er du 100% sikker på når el var? :happy:
Og når det blir svak strek på flere, så er det ikke lenger skygge i min bok :happy:
Jeg har trua :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Hehe takk! Nei jeg er ikke 100 % sikker men 2 dager etter monitor og el test sa max og positiv så fikk jeg den vanlige blødningen i dpo land... Men jeg er ikke sikker.. så har bestemt meg for å teste lengre med el tester selv når de blir negative neste pp.. for kanskje egget ikke slapp og det var en senere el.. who knows:confused004 Tenkte å prøve meg på temping også hvis jeg klarer å huske på det!!

Takk for at du har troa:hug013
 
CD 34 - 20 dpo..

Fortsatt ingen tr.. venter på å tisse så jeg kan ta en test igjen... men vet jo at det ikke er noe på gang :p Klarer ikke å la være da når man får skyggestreker.
 
Test? [emoji2][emoji2]

Hmm ja.. sytrådstrek men ser bare ut som kanten på der hvor fargen skulle vært hvis du skjønner :(

C3FB9A28-71D7-47C0-AD9B-62AE62B3340E.jpeg

CA3943CF-71D3-45CE-8778-2F4E016F4EF8.jpeg
 
Mulig det er bare skygge det der ja.. [emoji17] æsj altså.. kan det være at du har hatt tr da? At du har begynt på ny syklus?

Tror du det? Det er bare 19 dager siden el.. men ja kan jo ha blitt noe kluss.. el test var negativ idag også...
 
Vanskelig å si... så frustrerende dette her må være da [emoji30] babystrek kom freeeem [emoji173]️

Ja ikke sant.. hvor er du strek:arghh: Håper bare neste pp kan begynne.. får prøve å bruke noen el tester fremover for å se om det har blitt en ny syklus :wideyed:
 
Ja ikke sant.. hvor er du strek:arghh: Håper bare neste pp kan begynne.. får prøve å bruke noen el tester fremover for å se om det har blitt en ny syklus :wideyed:
Synes streken kan poppe frem jeg! :mad:

Men sikkert lurt med el-tester, jeg har lutealfase på 12-13 dager og med ca 5 dager menstruasjon så ville jeg vært godt inn i ny syklus på 19 dpo :happy:

Men dersom el har vært senere enn antatt og du er mindre dpo, så kan det jo være at det trengs morgenurin for å få frem strek? :smiley-angelic001
Jeg gir meg ikke på kalde møkka, jeg vil ha babystrek :hilarious:
 
Back
Topp