Nei, så utrolig kjipt!!Ja ingenting..![]()
Stor klem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så utrolig kjipt!!Ja ingenting..![]()

Nei, så utrolig kjipt!!var så sikker på at det ble jeg nå!
Stor klem![]()
Foreslår et godt glass rødvin og armkroken til kjærestenJa.. jeg også.. skjønner ikke hvorfor den ble så tydlig..takk

Foreslår et godt glass rødvin og armkroken til kjæresten![]()

Herregud, disse testene gir jo så mye falskt håp [emoji17] skulle ikke vært lov! klem til deg [emoji173]️ håper du finner ut hvor du er i syklusen snart slik at du kan starte på nytt..
Hvordan går det med deg? [emoji173]️ har du funnet ut av noe? Håper du har ei fin helg [emoji4]

Bah! Så frustrerendeCD 40 - 26 dpo
Ingen blødning ennå..ikke noe nytt![]()

Joda det går jo, lei av å vente på trikke blitt noe klokere
takk du også
![]()
Æsj [emoji17] men du er sikker på at tr ikke har vært? Prøver du å ta el-tester?
Ja tester for el og hadde positiv test igår.. men det har jeg hver syklus før tr.. så var slik forrige pp.. venta og venta og begynte å bruke monitor fikk høy og maks og så der kom tr.. så nå venter jeg spent.. men legger inn aksjer uansett disse dager CD 1 = håpJeg tror tr er kommet (for å bli en uke forhåpentligvis)så setter idag foreløpig som CD 1
![]()
(og kul, grønn froskesmiley)

Hjelpes for noen vanskelige sykluser du har mtp alle disse blødningene. Aner man ikke hvorfor du har det sånn? [emoji30]