Bambii`s dagbok

Bambii

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Tenkte å lage en ny dagbok her inne, ny start :D:rolleyes:

Jeg er 28 år og har prøvd i 5,1/2 år nå uten hell. Har for et år siden gått gjennom et mislykket prøverørsforsøk og samlivsbrudd på samme tid. Men nå smiler livet igjen, jeg og ungdomskjæresten min har funnet tilbake til hverandre. Ønsker meg fortsatt inderlig barn og vi har ikke begynt å prøve skikkelig men bruker ikke prevensjon og er enige om at det er veldig hyggelig hvis noe hadde skjedd. :rolleyes:
 
Denne syklusen er helt på bærtur, er gått 11 dager over IKM og ingen tegn til tr. Har diverse symptomer (selvfølgelig :wacky:) og fått noen svakt positive tester. Men grunnet ymse utvalg av g tester så har resultatene vært varierende. Har ikke troen lengre og trodde tr skulle komme i dag emd litt rosa utflod!! :shy: Men ingen tegn foreløpig, skal kjøpe noen tester i morgen... clearblue kanskje?


Syklusene mine pleier å være stabile, 28-30 dager, blør vanligvis mye mellomblødninger her og der. Men disse dagene etetr ikm har vært helt tørre, så det har vært deilig å ha en pause fra tampong og bind:cool::wtf:
 
Blir spennende å se da!
 
Ååh så hyggelig med ny dagbok! Kjente at jeg ble ordentlig glad for deg!
 
Denne syklusen er helt på bærtur, er gått 11 dager over IKM og ingen tegn til tr. Har diverse symptomer (selvfølgelig :wacky:) og fått noen svakt positive tester. Men grunnet ymse utvalg av g tester så har resultatene vært varierende. Har ikke troen lengre og trodde tr skulle komme i dag emd litt rosa utflod!! :shy: Men ingen tegn foreløpig, skal kjøpe noen tester i morgen... clearblue kanskje?


Syklusene mine pleier å være stabile, 28-30 dager, blør vanligvis mye mellomblødninger her og der. Men disse dagene etetr ikm har vært helt tørre, så det har vært deilig å ha en pause fra tampong og bind:cool::wtf:

Spennende.
Har du tatt noen nye tester? :)
 
20 dager over ikm.. fortsatt ikke noe tr men kommer spotting med brunlig/rosa utflod i tide og utide. Kan gå dager mellom.. ikke tatt noen test siden forrige uke.. den var helt negativ så er vell bare syklus og kropp som er på bærtur. Tenkte å prøve å måle etter el nå fremover tilfelle kroppen har hoppet over en mens!!

Endelig er ferien begynt her også, og det kjennes på kroppen! Kanskje det er det som skal til for at mensen skal komme luskene tilbake :p
 
Mandag denne uken kom tr til både skuffelse og glede. Men godt å vite at man kan begynne på nytt med ny pp og ikke gå å lure og tenke (og bruke opp alle testene:wtf:).

Så idag syklusdag 4 - mensen er her og smertene er her også for å si det sånn:meh:

Skal begynne med monitor denne pp, har hatt den liggende en stund men trodd at den var mer komplisert enn den er!! Prøver også med bidronninggele og wildyam da jeg også har dette liggende og det går ut på dato snart :p:eek:

Tatt bidronninggele i en uke nå :rolleyes:
 
Hei! Så hyggelig å se at du er aktiv her igjen. Håper det plutselig blir bebis på dere nå :) skal følge med deg i spenning! Krysser fingre og tær :D
 
CD 7 idag, tr har forlatt åstedet og jeg er igang med monitor :rolleyes: fått LAV både i går og idag.

Bilde fra igår dag 6, LAV:

753DE254-8C70-4CC5-BAA0-009380AAC0D4.jpeg
 
Så koslig å høre fra deg:Heartpink tusen takk:p Står alt bra til med deg?:D

Ja alt er bare bra [emoji4] gutten vår er blitt 9 måneder allerede, snart 10!! Tiden flyr. Håper du snart får den etterlengtede skatten din også [emoji813]️ vi har så vidt begynt å tenke på nr 2.. bruker ikke prevensjon, så det skjer når det skjer tenker vi [emoji4]
 
Ja alt er bare bra [emoji4] gutten vår er blitt 9 måneder allerede, snart 10!! Tiden flyr. Håper du snart får den etterlengtede skatten din også [emoji813]️ vi har så vidt begynt å tenke på nr 2.. bruker ikke prevensjon, så det skjer når det skjer tenker vi [emoji4]

Åh så hyggelig å høre, tenk at tiden har gått så fort!! Føler ikke det er lenge siden du var usikker på om du skulle ta en øl etter halvmaraton/sykkelritt eller hva det nå var :wideyed::p får håpe vi klaffer likt på din nr 2 og min nr 1 da :D
 
CD 9

Monitoren viser HØY :D Feiret med å legge inn litt aksjer.. viktig å trene :cool: Har bestemt meg for å være så flink denne mnd med måling og sex og alt.. dette er måneden jeg skal gjøre alt for å bli gravid, motivasjonen er på topp :D:smug::rolleyes:

9C815C4B-4F2A-4DA2-A0BB-1A0A79CC6ED0.jpeg
 
Åh så hyggelig å høre, tenk at tiden har gått så fort!! Føler ikke det er lenge siden du var usikker på om du skulle ta en øl etter halvmaraton/sykkelritt eller hva det nå var :wideyed::p får håpe vi klaffer likt på din nr 2 og min nr 1 da :D

Haha jeg veeet! Så god husk du har [emoji23] det er nesten skummelt hvor fort tiden går. Det er jo virkelig ikke lenge siden, selv om det føles ut som en evighet. Det hadde vært så stas om vi kunne gått over i samme termingruppe [emoji813]️ jeg håper virkelig med hele mitt hjerte at det blir din tur nå! Jeg heier på sidelinja!!!! Ser du har høy på monitor nå, så da er det bare å hoppe i høyet :D
 
Haha jeg veeet! Så god husk du har [emoji23] det er nesten skummelt hvor fort tiden går. Det er jo virkelig ikke lenge siden, selv om det føles ut som en evighet. Det hadde vært så stas om vi kunne gått over i samme termingruppe [emoji813]️ jeg håper virkelig med hele mitt hjerte at det blir din tur nå! Jeg heier på sidelinja!!!! Ser du har høy på monitor nå, så da er det bare å hoppe i høyet :D

Hehe ja det må vi få til!! Hvor er du i løypa nå? Har du begynt å måle etter el osv? ;) Ja lærte akkurat at hver 2. Dag på høy og hver dag på
Maksimal så det blir mye akjeinnlegging i dagene fremover:p:wacky: Kjæresten er litt syk men han har fått antibiotika, og det har jeg hørt kan gi et boost på sædkvalitet :rolleyes::wideyed:
 
CD 10 (igår) er på nattevakt så har tid til å oppdatere nå!

HØY på monitor i dag også, syns ikke strekene er så sterke på den, og tok en el test som jeg glemte å se resultatet på faktisk! Så skal se pp den når jeg kommer hjem om det er noe på gang snart :rolleyes: Håper egentlig el venter noen dager til siden kjæresten er syk, han er blitt en del bedre heldigvis og fått ab kur! Og det kan jo hjelpe på! Spennende:eek: har de siste dagene hatt litt økt utflod, blankt. :shy:
 
Hehe ja det må vi få til!! Hvor er du i løypa nå? Har du begynt å måle etter el osv? ;) Ja lærte akkurat at hver 2. Dag på høy og hver dag på
Maksimal så det blir mye akjeinnlegging i dagene fremover:p:wacky: Kjæresten er litt syk men han har fått antibiotika, og det har jeg hørt kan gi et boost på sædkvalitet :rolleyes::wideyed:

Nei, jeg har ikke gjort det. Tenkte bare å la det gå sin gang. Merker jo sånn ca når jeg har el. Så legger vi bare inn aksjer når vi har lyst [emoji4]
Hehe ååå? Da mååå det jo bli bebis [emoji2][emoji813]️ han vil sikkert legge inn aksjer selv om han er syk
 
Nei, jeg har ikke gjort det. Tenkte bare å la det gå sin gang. Merker jo sånn ca når jeg har el. Så legger vi bare inn aksjer når vi har lyst [emoji4]
Hehe ååå? Da mååå det jo bli bebis [emoji2][emoji813]️ han vil sikkert legge inn aksjer selv om han er syk

Haha ja du kjenner jo menn :yuck::p ligger der og tror oppriktig de skal dø, søler suppe på tshorta og orker ikke tørke bort.. meen sex.. ja det orker de:hungover: ihvertfall jeg som er sykepleier og jobber med langt sykere pasienter må virkelig ta meg sammen noen ganger:hilarious: jaa men er så motivert denne mnd så håper virkelig!! Så bra dere ikke stresser for mye, deilig når det er sånn :D
 
CD 13 - tror EL nærmer seg, syns ihvertfall testene er blitt sterkere. Monitoren viser fremdeles HØY. Forventet el er på mandag. Sørger for aksjeinnlegging annenhver dag nå:rolleyes:

EE0749A1-A4D5-406C-B4EC-1B92CDEE0A30.jpeg

4057C2D2-A423-4D82-ABAC-6D92976B629C.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp