Bambii`s dagbok

CD 14
Fikk maksimal på montitoren idag :D i kveld blir det sengekos :rolleyes: Åh som jeg ønsker å gå å stryke litt på magen som alle gravide gjøre :rolleyes::oops::p


4A4FF66A-048B-48D4-988D-50E9332BC129.jpeg
 
CD 15 - EL
Fertilitetsmonitoren viser maksimal i dag også. El strip test er positiv og det samme er pinnen til minitoren. Merket smertetak i høyre siden i går kveld og i dag tidlig. El slim er her og vi la inn aksjer i går kveld. Tar definitivt en runde til i kveld. ;)

Går jo på bidro denne pp, og tror jeg merket el sterkere nå. Det er jo vanlig har jeg hørt. Begynner med wild yam når el testene er negative :cool:
00AFFCE0-CE1E-4D08-A377-A3845C670377.jpeg
 
Fant dagboken din! :)

Heier på egget - blir veldig spennende å se tester om noen uker!! :)
 
CD 17 - 1 DPO:Heartblue
EL testene var knallpositive cd 15 og jeg tror EL har foregått mellom cd 15-16. igår var testene negaative igjen, og fikk litt lyserosa utflod på papiret i går i 14 tiden så regner med det muligens var i forbindelse med el? Hadde sex igår kveld også og hadde en liten blødning i forbindelse med det. Men det er helt vanlig for meg og har vært min største bekymring tidligere i prøvingen. Håper uansett at blødningene holder seg rolige frem til ikm. Tenker ihvertfall at idag CD 17 må være trygt å kalle 1 dpo.

Har bestemt meg for å prøve bidronninggele hele syklusen. Og tenkte å begynne med wild yam i kveld. :rolleyes:
 
CD 18 - 2 DPO:sign19

Blødningen varte ca 1 døgn, var såpass mye at jeg var nødt til å bruke tampong.. sikkert dumt i så nærhet til el men :( Våknet uansett i dag uten blødning og da ble jeg glad.. har jo lest mye om at noen får el blødning og det er mer vanlig enn jeg trodde. Så håper det blir med den blødningen.
Litt svie nederst i magen, ikke helt superopplagt men startet på jobb denne uken så kan være det. Har litt dårlig mage ellers ingen andre symptomer:oops: Hehe jeg vet jo det er for tidlig for symptomer men kjenner etter fordet:p

Har startet dagen med 3 wild yam, 1 bidro, og miltivit. Tenker å ta 2 wy i kveld. Og fortsette slik til 7 dpo ca. deretter trappe ned.. :rolleyes:
 
CD 19-20 - 3 og 4 DPO :Heartred

I går hadde jeg litt småblødninger igjen, kommer en dl også helt ferdig og det skjedde to ganger.. fra ettermidagen igår til nå har det heldigvis holdt seg helt tørt :cool:

Symptomer som jeg kan lete frem er vondt i magen, mer lignende tarmsmerter enn eggstokkene dessverre, litt halsbrann (men hatt dette i det siste pga stress) og trøtt da (men det er jeg jo også alltid :p) og veldig varm men ikke febril da. :rolleyes:

Tar fortsatt bidro og wy og håper virkelig det gjør susen :D
 
CD 21 - 5 dpo :Heartred

Ingen blødning idag (foreløpig) men har lys rosa utflod til og fra. Kommer kun på papiret oftest. Litt bekymret men det er jo nesten normalt for meg..

Magesmertene er der fortsatt, litt sånn ulike steder:think005
 
Så spennende. Håper det snart blir en liten spire på deg :):Heartred
 
CD 22 - 6 DPO :Heartblue

Våknet i natt og måtte tisse og da blødde jeg også litt, så jeg tok i en tampong. Men når jeg skulle ta ut den nå på morgenen var den helt full av blod og mørke koalger :eek::( Huff føler ikke dette lover noe godt... Blødde ikke noe når jeg tok den ut så tydeligvis ferdigblødd for denne omgangen..

Fortsatt mye magesmerter og treg mage.. litt stikkende smerter i livmor området innimellom. Veldig trøtt og masse kviser :( Håper virkelig dette er symptomer på en liten spire.. Tidligere har jeg vært så tidlig ute med å teste men nå tørr jeg liksom ikke å hive meg på den følelsesmessige karusellen ennå.. så redd for å få negativ :( Får se om det endrer seg og jeg får mer lyst ila uken..
 
CD 22 - 6 DPO :Heartblue

Våknet i natt og måtte tisse og da blødde jeg også litt, så jeg tok i en tampong. Men når jeg skulle ta ut den nå på morgenen var den helt full av blod og mørke koalger :eek::( Huff føler ikke dette lover noe godt... Blødde ikke noe når jeg tok den ut så tydeligvis ferdigblødd for denne omgangen..

Fortsatt mye magesmerter og treg mage.. litt stikkende smerter i livmor området innimellom. Veldig trøtt og masse kviser :( Håper virkelig dette er symptomer på en liten spire.. Tidligere har jeg vært så tidlig ute med å teste men nå tørr jeg liksom ikke å hive meg på den følelsesmessige karusellen ennå.. så redd for å få negativ :( Får se om det endrer seg og jeg får mer lyst ila uken..

Æsj, så dritt med disse blødningene :( finner de ikke ut hvorfor det er sånn?
Håper sånn på to streker for deg [emoji813]️ når tror du første test ryker?
 
Æsj, så dritt med disse blødningene :( finner de ikke ut hvorfor det er sånn?
Håper sånn på to streker for deg [emoji813]️ når tror du første test ryker?

Jaa skikkelig kjedelig.. denne pp har vært ekstrem også.. tror ikke jeg har blødd så mye i en pp mellom el og ikm noensinne.. :wtf: haha ja jeg klarer ikke holde meg lenge unna testene.. så det ble en i dag tidlig! :eek:
 
CD 23 - 7 DPO

Idag våknet jeg med samme magesmertene og blødning, følte hele toalettet så ut som et drapsåsted :(:p:wtf: I går gikk treg mage over til løs mage. Har hatt litt smerter i venusberget på en måte og i lyskene. Går å kjenner etter alt og innbiler meg at alle mulige symptomer er graviditetsrelaterte:rolleyes::p

Røyk på en test i dag tidlig da flere i min ikm gruppe har fått svak strek allerede 6 dpo. Så da klarte ikke jeg å la vær heller... :p

Fant en babyplan tidligtest i skuffen med tester og prøvesaker :p tok en el test i tilegg for å sammenligne.. har bestilt nye tester så håper de kommer snart.

Bilde av babyplan testen og el testen: Den er vell egentlig blenda men streksynet mitt innbiler seg at det er en skygge eller noe der.. haha.. men forrige pp fikk jeg svak falsk strek på de så må ikke tro for mye. Ihvertfall redigert litt for vanskelig å fange opp med kamera: ( den grønne er EL - test)
CD65B097-C51A-4A69-B408-36B6E6F66657.jpeg


6414AEEF-C31B-4EBF-A331-D661E9693D51.jpeg
 
CD 23 - 7 DPO

Idag våknet jeg med samme magesmertene og blødning, følte hele toalettet så ut som et drapsåsted :(:p:wtf: I går gikk treg mage over til løs mage. Har hatt litt smerter i venusberget på en måte og i lyskene. Går å kjenner etter alt og innbiler meg at alle mulige symptomer er graviditetsrelaterte:rolleyes::p

Røyk på en test i dag tidlig da flere i min ikm gruppe har fått svak strek allerede 6 dpo. Så da klarte ikke jeg å la vær heller... :p

Fant en babyplan tidligtest i skuffen med tester og prøvesaker :p tok en el test i tilegg for å sammenligne.. har bestilt nye tester så håper de kommer snart.

Bilde av babyplan testen og el testen: Den er vell egentlig blenda men streksynet mitt innbiler seg at det er en skygge eller noe der.. haha.. men forrige pp fikk jeg svak falsk strek på de så må ikke tro for mye. Ihvertfall redigert litt for vanskelig å fange opp med kamera: ( den grønne er EL - test)
Vis vedlegget 270745

Vis vedlegget 270746

Synes jeg kan se en strek altså[emoji848] håper det ikke er bare skyggestrek men en babystrek![emoji2] blir spennende[emoji813]️
 
Back
Topp