Bambii`s dagbok

Så merkelig med disse blødningene.. kan jo ikke være tr når det kommer og går? Da er det vel mer en konstant blødning. Får vel bare vente å se da [emoji44] så utrolig frustrerende med de blødningene asså. Fortsatt spennende da, kan jo fortsatt være noe. Blir det evt test imorgen tror du? Krysser fingre [emoji8]

Ja så frustrerende! Tror jeg bare gir opp håpet helt og setter idag som CD 1, har så sterke smerter og blødningene er fortsatt så kraftige selv om de ikke kommer hele tiden. Så får jeg heller justere om el blir veldig langt ut i syklus. Men jaa... jeg blir gal av denne kroppen... :( :smiley-angry017
 
CD 1

Setter idag som CD 1 så får vi se om det er riktig, sterke menssmerter og sterke blødninger... Prøve å se frem til denne pp, og gjøre så godt jeg kan. Fortsetter med bidronninggele, men usikker på wy siden blødningene har vært så kraftige denne pp... :(
 
CD 3
Ingen blødning i går fra 14.00 tiden og frem til litt rosa utflod i 12.00 tiden idag.. vet ikke om det betyr at jeg har bommet på tr og at den ikke har startet ennå... hmm.... Tok en test for sikkerthetsskyld og den viste skyggestrek... så tenkte å ta en til i morgen tidlig om jeg ikke blør mer..
 
CD 3
Ingen blødning i går fra 14.00 tiden og frem til litt rosa utflod i 12.00 tiden idag.. vet ikke om det betyr at jeg har bommet på tr og at den ikke har startet ennå... hmm.... Tok en test for sikkerthetsskyld og den viste skyggestrek... så tenkte å ta en til i morgen tidlig om jeg ikke blør mer..
Måtte jo titte innom dagboken din! Spent på test i morgen!! :joyful:
 
CD 4 / 18 dpo

Ingen start av blødning igjen ennå.. Blir aldri klok på denne kroppen :oops: Får nok bare vente å se..
 
Hehe jaa.. glemte idag.. føler ikke meg gravid akkurat så har ikke troa.. :( Skal avvente noen dager hvis jeg klarer :p
Åjåj! Da er du flink! Hadde ikke jeg hatt rester med hcg i kroppen så hadde jeg sikkert testet nå, 2 dpo :hilarious:
 
Åjåj! Da er du flink! Hadde ikke jeg hatt rester med hcg i kroppen så hadde jeg sikkert testet nå, 2 dpo :hilarious:

Haha ja 2 dpo er kanskje litt tidlig.. men kunne fint funnet på å teste selv ass.. klarer ikke å være fornuftig i dpo land... godt ikke folk ser meg når jeg sitter der på badet ivrig og åpner test etter test omtrent før sæden er på plass :hilarious::hungry:
 
CD 33 - 19 dpo

Da blødningene ikke har kommet noe mer anser jeg dette som siste del av forrige syklus. Tydligvis blitt mer vanlig for meg med lange sykluser.. :(

Idag er det blank rosa utflod, må bruke innlegg.

Tok en test i dag tidlig.. som vanlig er jeg sent ute til jobb så rakk ikke se noe særlig på den.. kunne kanskje skimte en skygge.. så får titte på den når jeg kommer hjem.. Er vell uansett for sent å få positiv så lenge etter ikm så innstilt på tr og kjenner mensmurringene jobber på :p
 
CD 33 - 19 dpo

Da blødningene ikke har kommet noe mer anser jeg dette som siste del av forrige syklus. Tydligvis blitt mer vanlig for meg med lange sykluser.. :(

Idag er det blank rosa utflod, må bruke innlegg.

Tok en test i dag tidlig.. som vanlig er jeg sent ute til jobb så rakk ikke se noe særlig på den.. kunne kanskje skimte en skygge.. så får titte på den når jeg kommer hjem.. Er vell uansett for sent å få positiv så lenge etter ikm så innstilt på tr og kjenner mensmurringene jobber på :p
Har jo sett flere her inne som har fått positiv først noen dager etter ikm - håper fortsatt litt for deg! :joyful: spent på oppdatering når du har fått studert den litt!!
 
186CF78C-CA5A-4DE7-9EA7-C87A8D792403.jpeg
 
Har jo sett flere her inne som har fått positiv først noen dager etter ikm - håper fortsatt litt for deg! :joyful: spent på oppdatering når du har fått studert den litt!!

Hehe ja man leser om de men er sjelden føler jeg :( Men får bare se... ja studert den i hjel, innvendig og ut og opp ned og bak frem.. i alle mulige vinkler og lys :p La ut bilde men når jeg må kikke så grundig for å se så er det nok skygge :p
 
Du.. det er en tydelig strek der
 
Du.. det er en tydelig strek der

Kanskje men jeg har fått skygge på de før og blitt lurt trill rundt.. pluss denne er overredigert og jeg har ingen symptomer.. akkurat som forrige syklus... :p Får ta en i morgen.. men jeg har ikke troa.. men takk for oppmuntring :)
 
Tok også en ikke tidlig test på jobben i natt:
(Også redigert) er det rart man blir tullerusk...
8D1BE34E-1F38-42D4-A6A0-94638E42FC62.jpeg
 
Back
Topp