Bambii`s dagbok

Synes jeg kan se en strek altså[emoji848] håper det ikke er bare skyggestrek men en babystrek![emoji2] blir spennende[emoji813]️

Syns du :eek: Ja fare for skyggestrek men håper :p Har skikkelig vondt i lysken på venstre side... hørt om det før? :eek:
 
Tok denne i dag tidlig så kom hjem fra jobb så så den slik ut. Bt fra ebay.. tror det bare er fargestoffet som har gått bananas i tørketiden?:p

6AACBF6C-5024-4DA5-BE99-F1D29869DDC4.jpeg
 
Hjelpes! Nå er jeg spent på ny test [emoji33][emoji33]

Jammen jeg forstår ikke at en test med sensitivitet 25 ml/ul gir utslag før tidligtest fra babyplan 10 ml/ul så dette er nok bare tull og tøys :p Tok en test i dag tidlig også men rakk ikke se på den noe særlig da jeg hadde så dårlig tid til jobb :/ Så litt spent på å komme hjem. Fant nemlig en babyplan tidligtest til nederst i skuffen :)
 
CD 23 - 8 DPO :Heartred

Våknet i dag til litt mindre blødning enn igår, det er sånn at jeg ikke trenger å sove med beskyttelse men når jeg sitter på do for å tisse på morgenen så kommer det en blødning. Friskt blod med litt koagler, satte i en tampong som jeg tok ut nå ved lunsj og den var kun dekket et lite område på. Så dette kan kanskje kalles (heavy) spotting?

Fant en babyplan tidligtest til i skuffen så tok denne i dag tidlig, men rakk bare å se på den i noen minutter før jeg måtte løpe ut i bilen og skynte meg avsted til jobb. Så spent på denne når jeg kommer hjem.

Idag merker jeg foreløpig ikke så mange symptomer som jeg gjorde i går annet enn at puppene er litt ømme, spesielt brystvortene. Men dette er helt normalt for meg i forkant av tr.. :shy::(
 
CD 24 - 9 DPO

Blødningene har vært så ille idag at jeg faktisk ikke kan huske sist en mensblødning var så krafitg. Jeg har blødd ut to tamponger i natt :( Føler meg så demotivert og har mista troa helt.. gadd ikke engang teste i dag tidlig. Jeg vet det er tidlig, men disse blødningene tar livet av meg. Skikkelig menstrasjonssmerter også, og så dårlig humør :( Æsj og æsj... :sour::(:grumpy::smiley-angry016

Testen fra i går var helt blenda...
 
CD 24 - 9 DPO

Blødningene har vært så ille idag at jeg faktisk ikke kan huske sist en mensblødning var så krafitg. Jeg har blødd ut to tamponger i natt :( Føler meg så demotivert og har mista troa helt.. gadd ikke engang teste i dag tidlig. Jeg vet det er tidlig, men disse blødningene tar livet av meg. Skikkelig menstrasjonssmerter også, og så dårlig humør :( Æsj og æsj... :sour::(:grumpy::smiley-angry016

Testen fra i går var helt blenda...

Åh for noe dritt med disse blødningene [emoji17] synes synd på deg.. det må da gå an å finne ut hvorfor du blør mellom el og tr? Og finne noe som kan løse det? Skjønner godt at du blir demotivert. Må da bli din tur snart! [emoji173]️
 
Åh for noe dritt med disse blødningene [emoji17] synes synd på deg.. det må da gå an å finne ut hvorfor du blør mellom el og tr? Og finne noe som kan løse det? Skjønner godt at du blir demotivert. Må da bli din tur snart! [emoji173]️

Ja jeg vet... det er hormonelt sier gyn, og sier at det ikke kan være mensen så jeg bare skal slappe av. Men ikke så legg når disse koaglene og blødstrømmen velter ut av underlivet :wacky: Føler jo jeg har abort før jeg er blitt gravid... :meh: Men skal prøve en ny test i morgen, er jo bare 9 dpo idag... Har aldri hatt mensmurringer så tidlig før, får de vanligvis midt i mensen på cd 3-4 ish.. så det kan jo være et godt tegn nå :)
 
Kveldsoppdatering; Sluttet å blø kraftig i 14tiden, begynte å spotte litt igjen rødt friskt blod i 20 tiden da.. Men syns det er positivt at det ikke er så kraftlig lengre.. men kommer vell i morgen. Jeg har ømme brystvorter.. det har jeg som nevnt tidligere alltid... og mensmurring fortsatt... kanskje jeg skal prøve en babyplan tidligtest kveld... har nemlig fått de i posten nå :D

Allerede begynt å bestille litt til neste pp for å forberede meg og ikke bli for skuffa.. så tenkte å prøve pre-seed :)
 
CD 25 - 10 dpo

Blødningene har stoppet opp og nå spotter jeg bare litt lyserosa til og fra, men føler de kan starte når som helst igjen så holder litt pusten. Tok en tidligtest fra babyplan i dag tidlig, kunne ikke se noe strek men igjen hadde jeg dårlig tid så fikk bare sett på den i 5 min. I natt har jeg hatt veldig vondt i korsryggen, menssmerter og smerte i venstre lyske. Har googlet og lest og tenker alt for mye. Håper den lille streken kommer snart på testen :rolleyes::smiley-angelic001
 
Shit jeg er så kvalm.. :eek: Føles som jeg var på fylla i går... :wideyed: Sikkert ikke svangerskapsrelatert så tidlig men..
 
Hvordan går det???[emoji173]️

Takk som spørr :Heartpink Her går det i heavy spotting/blødninger ennå... Trodde jeg hadde fått strek på en test men mest sannsynlig noe feil med den testen da babyplan tidligtest ikke slo ut. Ikm idag eller i morgen... så venter på at blødningene skal begynne for fult... har ikke noe tro på noe spire :( Men skal teste om ikke blødningene har stabilisert seg innen i morgen/onsdag da :) Hva med deg? <3
 
CD 28 - 13 dpo

Blødningene er fortsatt tilstede, ikke kontinuerlig blødning men minst en full tampong om dagen, så kan det gå flere timer og ikke blø en dråpe og sånn går det jo.. :p :(:wtf:

Ikke testet idag for jeg er så umotivert mtp blødningene, men tenkte å ta en test i morgen eller onsdag hvis ikke tr er kommet. Dvs litt vanskelig å skille blødningene fra tr, men tenker når jeg får stabil blødning er det vell rett...

Har veldig mensensmerter denne pp, hatt det siste dagene så er nok tr som er på ferde.. men normalt får jeg ikke disse smertene før tr har begynt.

Bestilt nye testpinner til monitor denne pp så prøver å motivere meg for ny pp istedet for å håpe for mye nå og bli skuffet. :)
 
Last edited:
Var akkurat på toalettet for å sjekke tampongen, og den var bare våt av utflod og ikke blod. Hadde mye rennende tynn helt blank utflod med litt rosa i.. og disse kraftige menstrasjonsmertene da o_O:confused:
 
Var akkurat på toalettet for å sjekke tampongen, og den var bare våt av utflod og ikke blod. Hadde mye rennende tynn helt blank utflod med litt rosa i.. og disse kraftige menstrasjonsmertene da o_O:confused:

Så merkelig med disse blødningene.. kan jo ikke være tr når det kommer og går? Da er det vel mer en konstant blødning. Får vel bare vente å se da [emoji44] så utrolig frustrerende med de blødningene asså. Fortsatt spennende da, kan jo fortsatt være noe. Blir det evt test imorgen tror du? Krysser fingre [emoji8]
 
Back
Topp