Bambii`s dagbok

Ja veldig :( Hvordan går det med deg? :)
Jeg venter i spenning på at blødningene skal gi seg helt! Det er mindre nå, så nå synes jeg de bare kan bli ferdige! Begynner å bli (enda mer) uuuutålmodig!
Ellers skjønner jeg faktisk ikke opp-ned på kroppen! Så jeg er litt usikker på om jeg egentlig er i dpo-land eller om jeg muligens egentlig fortsatt venter på el, eller om mensen er rett rundt hjørnet :schocked028
Den som venter får se, men det er ikke et tilfredsstillende svar :hilarious:
 
Jenter.. :eek:
A53B4B89-C8BB-439D-A287-89C2D0AAB95D.jpeg
 
Jeg venter i spenning på at blødningene skal gi seg helt! Det er mindre nå, så nå synes jeg de bare kan bli ferdige! Begynner å bli (enda mer) uuuutålmodig!
Ellers skjønner jeg faktisk ikke opp-ned på kroppen! Så jeg er litt usikker på om jeg egentlig er i dpo-land eller om jeg muligens egentlig fortsatt venter på el, eller om mensen er rett rundt hjørnet :schocked028
Den som venter får se, men det er ikke et tilfredsstillende svar :hilarious:

Åh.. men de har minket ikke sant? Kroppen er ikke lett å skjønne seg på, jeg vet så godt hvordan du har det :Heartpink begynn å teste med el tester og teip de fast på et ark etter hverandre med dato.. det vurderte jeg å begynne med nå :)
 
Åh.. men de har minket ikke sant? Kroppen er ikke lett å skjønne seg på, jeg vet så godt hvordan du har det :Heartpink begynn å teste med el tester og teip de fast på et ark etter hverandre med dato.. det vurderte jeg å begynne med nå :)
Ja, de har minket siden helga, men holdt seg stabil igår og idag, så jeg håper hver dag at det er den siste dagen!
Har brukt Glow-appen nå til å legge inn g-testene i funksjonen for el-testene, så tenkte at jeg nå skal bruke det for el-tester :)
 
Se der! Var jammen meningen med denne gubben!!
 
Hææææ!!!! Herregud, vet ikke hva jeg skal si[emoji44][emoji44][emoji44] så spennende.... dette må jo bare være babystrek?![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg skulle ønske det.. men tok en babyplan tidlgtest nå.. og kan ikke se noe annet en en svak skygge... må ha vært noe galt med den testen jeg tok istad :(
 
Jeg skulle ønske det.. men tok en babyplan tidlgtest nå.. og kan ikke se noe annet en en svak skygge... må ha vært noe galt med den testen jeg tok istad :(

Hææ så rart [emoji15] men kanskje urinen ikke var konsentrert nok. Håper du får strek igjen imorgen tidlig! [emoji173]️
 
Hææ så rart [emoji15] men kanskje urinen ikke var konsentrert nok. Håper du får strek igjen imorgen tidlig! [emoji173]️

Ja :( jeg innbiler meg at jeg kan se noe svakt på den.. håper det. På den første testen hadde jeg omtrent ikke drukket eller tisset i hele dag så var mange mange timer jeg hadde vært uten å tisse :)
 
Jeg skulle ønske det.. men tok en babyplan tidlgtest nå.. og kan ikke se noe annet en en svak skygge... må ha vært noe galt med den testen jeg tok istad :(
Eller så var ikke urinen konsentrert nok! Det er det jo stor forskjell på når man tester så tidlig! Ikke mist håpet enda :Heartred Ta en tidlig test i morgen tidlig, jeg krysser fingrene!!
 
Back
Topp